imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Ferrovia Gioia Tauro-Palmi-Sinopoli, Ferrovia Gioia Tauro-Cinquefrondi
Ferrovia Circumetnea
Ferrovia Circumvesuviana
Ferrovia Domodossola–Locarno (Centovallina, Vigezzina)
Ferrovia Locarno – Domodossola (Centovallina, Vigezzina)
Ferrovia Lugano – Ponte Tresa (FLP)
Ferrovia Monte Generoso (MG)
Rhätische Bahn / Ferrovia Retica / Viafier Retica (RhB)
#31, linka 82, Ferrovia
Autobusy Irisbus 491E.12 CityClass CNG vo vozovni
Vozovňa autobusov a trolejbusov
Vozovňa autobusov a trolejbusov
Iveco-Fiat 50C11 / Sitcar Citytour CNG vo vozovni
Trať Ferrovia Circumetnea (FCE)
Motorová jednotka radu RALn 64
Staré a nové vozidlá Ferrovia Circumetnea (FCE)
Ferrovia Circumetnea (FCE)
Ferrovia Circumetnea (FCE)
Úzkorozchodná trať Ferrovia Circumetnea
Ferrovia Circumetnea (FCE)
FIAT Ferrovia ATM Serie 4900 na konečnej pri štadióne San Siro
Železnica Ferrovia Roma-Giardinetti bola otvorená v roku 1916, v posledných desaťročiach sa jej sieť okliešťuje
V Neapole a okolí je v prevádzke sieť 142 km úzkorozchodných železničných tratí nazývaná Ferrovia Circumvesuviana
Parný rušeň Krauss z roku 1916 slúžil najskôr v Bosne a od roku 1919 na železnici Ferrovia della Val Gardena
Úzkorozchodná železnica Ferrovia della Val Gardena s dĺžkou 31 km a rozchodom 760 mm fungovala v rokoch 1916 - 1960 a šplhala sa do alpského údolia Dolomitov
Autobusové a trolejbusové depo
Autobusové a trolejbusové depo s rôznymi typmi autobusov
Via della Ferrovia
Jeden zo 6 trolejbusov pôvodne určených pre Nancy nakoniec skončil v Ancone 12 rokov po vyrobení
Ozubnicová železnica Ferrovia Principe-Granarolo funguje od roku 1901
Vlak úzkorozchodnej železnice Ferrovia Genova-Casella, ktorá vedie z Janova 24 km do vnútrozemia
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie