imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Autobus Volvo v UNESCO-m chránenom meste Guimarães
Mercedes-Benz O 405 #104
Regionálne motorové jednotky na železničnej stanici Viana do Castelo
Železničná stanica Viana do Castelo s neelektrifikovanou traťou
Vozeň #1 v dolnej stanici lanovky
Spodná stanica lanovky Funicular de Santa Luzia vedúcej ku kostolu sv. Lucie
Vozeň lanovky vchádza do dolnej stanice
Lanovka Funicular de Santa Luzia bola sprevádzkovaná v roku 1923
Električky Brill na torze električkových tratí dokumentujú dlhú históriu koľajovej dopravy
Múzeum MHD a vozovňa električiek
Električka Brill 23 z rokov 1910/1912 na turistickej linke
Bývalá tepelná elektráreň je dnes múzeom MHD
Depozitár múzea MHD je plný vzácnych exponátov
Trolejová výhybka
Pohľad do múzea MHD v priestore bývalej tepelnej elektrárne pre električkovú sieť, ktoré slúži od roku 1992
#250 s ochranným košom
Stanovište vodiča v nepopulárnej električke "Pipi" #373 vyrobenej priamo v Porte
Interiér vlečného vozňa "Pipi" vyrobeného vo vlastných dielňach
Klasické trolejbusy BUT / UTIC / Metrovick boli používané na kratšie trasy, dvojpodlažné na dlhšie
Trolejová veža Hansa - Lloyd / FP
Interiér trolejbusu BUT / UTIC / Metrovick
Trolejbus BUT / UTIC / Metrovick pôvodom z Veľkej Británie
Trolejová veža Hansa - Lloyd / FP
Trolejbusy v Porte jazdili v rokoch 1959 - 1997 a hoci mali pôvodne nahradiť električku, tá ich nakoniec prežila
Elektrický vozeň na prepravu uhlia, tovaru a materiálu na opravu tratí
Vozeň na prepravu košov s rybami z rybárskej osady Matosinhos
Trolejová veža vyrobená vo vlastných dielňach v roku 1932
Električka "Carro 500" z roku 1951 bola poslednou vyrobenou električkou v Porte
Vlečný vozeň "Pipi" vyrobený vo vlastných dielňach na konci 1940-tych rokov
Električka "Pipi" #373
Jedna z električiek, ktoré boli vyrobené priamo v dielňach "Portskej električkovej spoločnosti" v rokoch 1927 - 1928
Električka vyrobená britskou firmou United Electric Car Company zakúpená v roku 1909
Električka Brill / General Electric "Risca ão Meio" z roku 1909 v pôvodnej podobe
Replika električky prestavanej z vozňa konky na konci 19. storočia
Električky slúžili na rôzne typy cestovania
Replika otvoreného vozňa Brill / General Electric #100
Jedna z prvých električiek v Porte, ktoré vznikli z vlečných vozňov konky
Vozeň #8 reprezentuje výrobky britskej firmy The Starbuck Car & Wagon Company, Ltd. v druhej polovici 19. storočia
Koľajová doprava v Porte začínala konkou
Aj takto vyzerali začiatky verejnej dopravy v Porte
Pri rekonštrukcii električkovej trate pre historické účely sa z dvojkoľajky stala jednokoľajka a parkovisko
Vyhliadkový doubledecker prechádza po pozdĺžnom moste pred monumentálnym mostom Ponte da Arrabida
MAN NG 313 Lion's City G CNG prechádza po moste vedenom pozdĺž pobrežia pre nedostatok miesta medzi domami a riekou Douro
Minibus Iveco 65 C 18
Autobus MAN NG 313 Lion's City G CNG kopíruje električkovú linku 1
Električka Brill pod historickou štvrťou Miragaia
Električka Brill prechádza po nábreží
Prímestské vlaky v hlavovej stanici Estacão São Benito, z ktorej vychádzajú cez tunel
Prímestské vlaky v stanici Estacão São Benito
Interiér železničnej stanice Estacão São Benito
Zastávkový označník pod kedysi najvyššou vežou v Portugalsku
Na konečnej Carmo sa stretli dve električky Brill
Jedna z ulíc, o ktorú sa historické električky delia s autami
Historické električky Brill na dvoch z troch zostávajúcich linkách klasickej električky
Historické električky #76 a Belga #288
Odpočívajúce električky Brill z rokov 1910/1912 a 1940 vo vozovni
Na každej konečnej je potrebné presúvať navijak, otáčať tyčový zberač a ručne vymieňať linkovú orientáciu
Zatiaľ čo na existujúcich klasických električkových linkách 1, 18 a 22 platí bežná tarifa MHD, na turistickej linke T platia len špeciálne cestovné lístky
Umiestňovanie navijaku špagátu tyčového zberača električky Brill
Otáčanie tyčového zberača s navijakom
Van Hool Alizee / Volvo B10M dopravcu UTC
Iveco 65 C 18
Mercedes-Benz O 405N / Irmãos Mota Atomic UR95 dopravcu UTC
Mercedes-Benz O 405 dopravcu MGC
Minibus MAN NM192 pri konečnej historickej električky
Turistický vláčik pred katedrálou (Sé)
Stanica podpovrchovej električky São Bento
Spriahnutie električiek Eurotram Flexity Outlook
Podzemná stanica "metra" São Bento
Interiér električky Eurotram Flexity Outlook
Pracovisko vodiča v električke Eurotram Flexity Outlook
Systém Metro do Gaia obsluhujú električky Eurotram Flexity Outlook a Bombardier Flexity Swift
Kompletné zastávkové informácie na zastávke modernej električky
Čítačka čipových kariet ERG na zastávke modernej električky
Čítačka čipových kariet na zastávke modernej električky
Minibus MAN NM192
Kde kedysi most ústil na ulicu, tam teraz ústi do tunela metra
Systém Metro do Porto založili spoločne miestny dopravný podnik STCP a portugalské železnice CF
Električky Eurotram Flexity Outlook na prvej zastávke v meste Vila Nova de Gaia, ktoré leží oproti Portu za riekou Douro
Električky Eurotram Flexity Outlook na moste Ponte Luís I
Električky Eurotram Flexity Outlook na zaujímavom moste Ponte Luís I
Mercedes-Benz O 405N2 / Camo Camus #1775 prechádza po spodnom podlaží mosta Ponte Luís I
Porto stúpa z brehu rieky Douro do výšky, lanovka preto značne pomôže obsluhe
Stúpanie lanovky Funicular dos Guindais
Električka má v Portugalsku prednosť
Míňajúce sa električky Eurotram Flexity Outlook
Systém Metro do Porto používa aj bývalé železničné trate, to však neplatí v tomto prípade
Súprava električiek Eurotram na moste vyhradenom výlučne pre peších, cyklistov a električku
Zastávka "metra" Jardim do Morro z roku 2005
Zastávka "metra" Jardim do Morro
Schéma siete metra na zastávke Jardim do Morro
Výstavba lanovky Teleférico de Vila Nova de Gaia
Po moste Ponte Luís I kedysi jazdili klasické električky, neskôr ich nahradili trolejbusy, tie autobusy a na koniec sa na most dostali moderné električky v systéme Metro do Porto
Súprava električiek Eurotram Flexity Outlook s výhľadom na kláštor Mosteiro Serra do Pilar
Pohľad na verejný výťah z výšky
Trať D "metra" bola otvorená v roku 2005
Súprava električiek Eurotram Flexity Outlook na moste Ponte Luís I v pozadí s katedrálou zapísanou v kultúrnom dedičstve UNESCO
Míňajúce sa vozne lanovky
Pohľad na vjazd do tunelovej časti lanovky Funicular dos Guindais
Trať lanovky Funicular dos Guindais
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie