imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Provizórne pôsobiaca zastávka MHD a regionálnych autobusov bez nástupišťa na letisku Charleroi
Na letisko Charleroi je možné sa dostať len diaľkovou dopravou a špeciálnymi letiskovými linkami s patrične upravenou cenou
Priestor pre kočík v hybridnom Volve
Interiér autobusu Volvo 7900A Hybrid
Interiér autobusu Volvo 7900A Hybrid
Stojan s odkazmi na cestovné poriadky jednotlivých liniek vo forme QR kódov
VDL Citea CLF-120.310 z roku 2011
#2-BNZ-166, 7370, linka 14, Quai de la Gare du Sud, Gare Centrale - Quai
Nový prestupný terminál má vedľa seba električkové a autobusové nástupištia
Midibus obsluhuje centrum Charleroi
Podpovrchová zastávka električiek Janson z roku 1996 je dekorovaná komixami
Prevažne segregovaná električková sieť v Charleroi sa oficiálne nazýva ako metro
V Charleroi sa nachádza 12 podpovrchových staníc električiek
Výlukový oznam a cestovný poriadok
Stanica Marabout má výzdobu s témou starej električkovej dopravy v Charleroi
Dopravu na "metre" zabezpečuje 45 električiek BN LRV vyrobených v rokoch 1980 - 1984
Na konečnej linky M4 sa nachádza terminál s možnosťou prestupu na nadväzné autobusové linky
#2-CHZ-110, 22082, 421001, linka E83, Gilly, Rue Brasserie Gillieaux
Radiála linky M4 je kompletne segregovaná a na jej väčšine sa premáva ľavostranne
Terminál Soleilmont
Historická električková súprava vystavená v stanici Palais (do roku 2023 Beaux Arts)
Historická električková súprava vystavená v stanici Palais
V Charleroi sa po 40 rokoch prevádzkovania električiek BN LRV rozhodli pre ich modernizáciu, ktorá im predĺži život
#2-BAG-460, 7281, linka 50, Faubourg de Bruxelles
Modernizované električky majú posuvné dvere, ktoré aj po ich zatvorení vyčnievajú
Modernizovaná električka BN LRV
Trať do Faubourg de Bruxelles bola otvorená v roku 2013 a využíva bývalú električkovú a železničnú trať
Konečná linky M3 vo Faubourg de Bruxelles
Prestupný uzol Madeleine
Autobusy čakajúce na svoj výkon
Segregovaná električková trať, ktorá má vyššiu niveletu, pričom skosený obrubník umožňuje cestnej doprave vchádzať na teleso trate
Moderná električková doprava bola sprevádzkovaná postupne v rokoch 1976 - 2012
Irisbus C 955 Récréo v službách Keolisu
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Pred dokončením električkovej rýchlodráhy jazdili v Charleroi a okolí staršie električky typu S z roku 1958
Električková trať sa vlní na rovnej ulici, aby ju bolo možné čiastočne pojazďovať a čiastočne oddeliť od cestnej premávky
Koľajová križovatka z roku 1983, kde sa vetvia dve električkové radiály
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Moderná rýchla električka má rozchod 1000 mm, rovnako ako pôvodné električkové trate
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
Dva a pol generácie električiek v Charleroi v depe Anderlues
Podzemná stanica električky Waterloo otvorená v roku 1992
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
Hoci mali byť tunely až poslednou možnosťou pri výstavbe metra v Charleroi, nešetrilo sa na nich
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
Solaris Urbino IV 12 hybrid vychádza z podjazdu pod električkovou traťou
Nový terminál verejnej dopravy v predstaničnom priestore
Autobusy využívajú odstavné plochy pod estakádami pri železničnej stanici
Nedávno dokončený prestupný terminál pre autobusy a električky
Predstaničný priestor je takmer výlučne vyhradený pre peších, cyklistov a autobusy
MHD premáva aj v niektorých úzkych uliciach Lille
#6005, CX-420-BE, linka 9, Avenue du Peuple Belge
Zastávkový označník zapadajúci do historického centra mesta
Midibusy čakajú na cestujúcich z metra, aby ich prepravili po centre mesta
#8805, FL-657-BT, linka L5, Boulevard de la Liberté
V Lille premávali električky (tramvaje) aj s normálnym rozchodom aj s rozchodom 1000 mm
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie