imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Autobus ElDorado E-Z Rider II na kyvadlovke pre Harvardskú univerzitu
Súprava metra Pullman-Standard z rokov 1969 - 1970 na jedinom povrchovom úseku Červenej linky v centre mesta
NABI 40-LFW CNG na trase, ktorú dávno pred ním obsluhovali trolejbusy a pred nimi aj električky
Bostonské školy ale aj ďalšie organizácie si zvyknú objednávať vlastnú kyvadlovú dopravu
Spomienka na električkovú linku, ktorú nahradili trolejbusy a neskôr autobusy, pri vstupe do existujúcej električkovej siete
Podzemný terminál MHD Harvard bol v čase svojho vybudovania v roku 1912 obsluhovaný električkami a metrom, dnes ním namiesto električiek prechádzajú trolejbusy a autobusy
Upozornenie pre cestujúcich na premiestnenie zastávky
New Flyer D40LF v pravostrannej časti podzemného terminálu Harvard
New Flyer D40LF v dvojpodlažnom termináli
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric pomáha znižovať koncentráciu exhalátov v podzemnom termináli MHD na Harvarde
New Flyer D40LF podobne ako väčšina autobusov v Bostone zastavuje pri hrane nástupišťa len prednými dverami
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric má jedny dvere umiestnené aj na ľavej strane
Jeden z dôvodov, prečo neboli v Bostone zrušené trolejbusy, je to, že obsluhujú aj podzemné časti vrátane terminálu Harvard
Bostonskému prehriatemu podzemiu pomáhajú veľké ventilátory
Nova Bus RTS T80 206 v ľavostrannom tuneli v termináli Harvard umožňuje nástup a výstup len mimo nástupišťa na pravej strane
Nástup z ľavej strany do trolejbusu Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric s dverami na ľavej strane pre viaceré ľavostranné nástupištia v trolejbusovej sieti
Súprava Bombardier / General Electric sa blíži do dvojúrovňovej stanice metra Harvard
Súprava metra Pullman-Standard / Westinghouse v prestupnej stanici Park St., kde je možné vystupovať na obe strany koľaje, čo umožňuje ľahší prístup k podzemnej električke
Japonské električky Kinki-Sharyo boli dodávané v rokoch 1986 - 1988 a 1997 v retro dizajne imitujúcom električky PCC
Konečná aj priebežná zastávka podzemnej električkovej dopravy
Vstup do podzemnej električkovej stanice
Súprava Kinki-Shayro + AnsaldoBreda (v popredí) na jednej z najstarších podzemných staníc v Bostone
Električka PCC "Picture Window" bola dodaná v roku 1951 v závere výroby električiek PCC v USA
Pohľad na jednu z dvoch najstarších podzemných staníc v Bostone
Na začiatku prevádzky podzemky v Bostone v roku 1897 boli vybudované dve podzemné stanice pre električkovú dopravu, z ktorých jednou bola stanica Boylston
NABI 40-LFW CNG pred bostonskou verejnou knižnicou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie