imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
MAN NG 313 / MAN A23 Lion's City GL #662
Interiér vozňa Konstal 105Na #863
Starší typ označovača R&G KRG-4
Detail dverí vozňa Konstal 105Na #863
Konstal 105NG na čele s vozňom #419/II
Irisbus Citelis 12M #MI955
Solaris Urbino 12 #BU879 v novej krakovskej štvrti pri hlavnej železničnej stanici
Konstal 105Na vpredu s #939 na novozrekonštruovanej električkovej trati slúžiacej aj pre autobusy
Automat na cestovné lístky v autobuse Jelcz M181MB/3 #DD490
Jelcz M181MB/3 #DD490
Interiér autobusu Jelcz M181MB/3 #DD490 z roku 2007
Interiér autobusu Jelcz M181MB/3 #DD490 je vybavený aj kamerami
Södra Vägen s traťou pojazďovanou autobusmi
Interiér autobusu Jelcz M181MB/3 #DD490 s LCD panelmi
Interiér autobusu Jelcz M181MB/3 #DD490 s LCD panelmi
Historická električka #208 z roku 1928
Súprava Konstal 105Na #788+789
Konstal 105Na #843+844
Električková trať fyzicky oddelená od cesty a pojazďovaná autobusmi
Konstal 105Na #919
Väčšina starších električiek v Göteborgu má nielen evidenčné čísla ale i mená osobností
Súprava SGP E1 #121 (ex Wien #4674) + Lohner c3 #581 (ex Wien #1218)
Konstal 105Na #770+771
Konstal 105Na #770+771 v pozadí s Wawelom
Konstal 105Na na čele s #736 a Wawel v pozadí
Jelcz M181MB/3 #DD488
Jelcz M181MB/3 #DD458 na električkovej trati
Scania CN94UA 6x2/2 OmniCity #PE194 na kruhovej križovatke špeciálne upravenej pre MHD
Jelcz M121MB #DJ635
Jelcz M181MB/3 #DD475
MAN GT6 #173 (ex VAG Nürnber #307) + MAN B4 #543 (ex VAG Nürnberg)
Električková MAN GT6 #173 (ex Nürnberg) + MAN B4 #543 (ex Nürnberg) na spoločnej zastávke s autobusmi
Solaris Urbino 18 #BR714 v pozadí s hradom
Konstal 105Na na čele s #899 z roku 1987 a vľavo s hradom
Jelcz M121MB #DJ656
Odstavené autobusy na konečnej (v popredí Scania CN113CLL #PS003) s dispečerským vozidlom
Scania N94UA / Castrosua CS.40 #PE176 (ex ETASA Coslada Madrid)
Jelcz M081M83 Vero #DH378
Jelcz M081M83 Vero #DH378
Scania N94UA / Castrosua CS.40 #PE180 (ex ETASA Coslada Madrid)
Jelcz M081M83 #DH378 s nosičom a Scania N94UA / Castrosua CS.40 #PE176 (ex ETASA Coslada Madrid)
Scania CN113CLL #PS002 a Scania N94UA / Castrosua CS.40 #PE179 (ex ETASA Coslada Madrid)
Jelcz M121MB #DJ615
Scania N94UA / Castrosua CS.40 #PE179 pôvodom z Madridu
Scania CN113CLL #PS065
Solaris Urbino 18 Hybrid na skúškach v Krakove
Interiér autobusu Solaris Urbino 18 Hybrid
Interiér autobusu Solaris Urbino 18 Hybrid
Interiér autobusu Solaris Urbino 18 Hybrid
Solaris Urbino 18 Hybrid na testovaní v Krakove
Riešenie strechy v zadnej časti autobusu Solaris Urbino 18 Hybrid
Jelcz M181MB #DD416
Scania CN113ALB #PE083
Jelcz M181MB #DD433
Zadná časť autobusu Solaris Urbino 18 Hybrid
Pohľad do druhých dverí vozidla Solaris Urbino 18 Hybrid
MAN NG 313 #BM707
Výrobný štítok autobusu Solaris Urbino 18 Hybrid
Vodičovi autobusu Solaris Urbino 18 Hybrid pomáhajú vo výhľade na pravej strane tri zrkadlá
Predná časť autobusu Solaris Urbino 18 Hybrid
Jelcz M181MB/3 #DD464
Solaris Urbino 18 Hybrid na testovaní v Krakove
Vnútorná elektronická smerová tabuľa Pixel v autobuse Solaris Urbino 18 Hybrid
Solaris Urbino 18 Hybrid na testovaní v Krakove
Mercedes-Benz O 530G Citaro #DC501
Obratisko električiek Kurdwanów z roku 2000 je čiastočne umiestnené na estakáde
Obratisko električiek Kurdwanów z roku 2000 je čiastočne umiestnené na estakáde
Vjazd a výjazd z obratiska električiek Kurdwanów so sociálnym zariadením pre vodičov
Obratisko električiek Kurdwanów z roku 2000 je čiastočne umiestnené na estakáde
Jelcz M181MB/3 #DD461
Električky Bombardier NGT6/2 Cracow (drhá séria vľavo, prvá vpravo) na konečnej zastávke Kurdwanów
Električky Bombardier NGT6/2 na "rýchlej linke 50"
Interiér električky Bombardier NGT6/2 #2036
Predná časť interiéru električky Bombardier NGT6/2 #2036
Vnútorný informačný panel Funkwerk električky Bombardier NGT6/2 #2036
Električky Bombardier NGT6/2 druhej série boli spolufinancované Európskou úniou
Bombardier NGT6/2 #2036 odchádza na Wielickú ulicu
Prvá zastávka odbočnej električkovej trate na Kurdwanów
Bombardier NGT6/2 #2032
Irisbus Citelis 12M #MI953
MAN GT6 #188 (ex Nürnberg)
Bombardier NGT6/2 #2017
Bombardier NGT6/2 #2029
SGP E1 #137 (ex Wien #4668)
Scania CN113CLL #PS021 používa električkovú trať
Bombardier NGT6/2 #2046
Bombardier NGT6 #2006
Súprava Konstal 105Na na čele s #392/III (ex #740)
Bombardier NGT6 #2002 prechádza okolo bývalého židovského geta
Bombardier NGT6/2 #2030 schádza z mosta Powstańcow Śląskich
Bombardier NGT6/2 #2024 s textom "Pokojne, už idem" propaguje spolufinancovanie projektov rozvoja MHD Európskou úniou
Konstal 105Na na čele s #372/II (ex #859)
Električky v obratisku Bieżanów Nowy (v popredí Bombardier NGT6 Cracow #2006)
Súpravy Konstal 105Na na čele s #734/II (ex #712, 392/II) a #416/IV
Bývalá električková trať ku železničnej stanici Plaszów slúžiaca už iba ako manipulačné trianglové obratisko
Bývalá električková trať ku železničnej stanici Plaszów a jej ukončenie
Bývalá električková trať ku železničnej stanici Plaszów a jej ukončenie
Výrobný štítok poslednej električky typu Bombardier NGT6 (nemodernizovaná verzia)
Interiér električky Bombardier NGT6 #2014
Električková trať vedúca z historickej vozovne
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie