imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Železnica a kedysi-železnica-dnes-metro v Catanii (3.6.2025)
Motorový vozeň Stanga-TIBB pod Etnou, ktorá občas pustí lávu aj cez trať
Modernizovaný vozeň Stanga-TIBB z roku 1980
Úzkorozchodný vozeň ITIN-Italimprese Industrie ADe 22 zo začiatku 1990. rokov
Odstavené staré vozne železnice Circumetnea v aktuálnej koncovej stanici v Catanii
Podobné a pritom rôzne vozne z prelomu 1970. a 1980. rokov
Depo úzkorozchodky Circumetnea v Catanii
Železnica Circumetnea bola v roku 1999 skrátená po stanicu Catania Borgo a úsek do širšieho centra prevzalo metro
Pozostatok úzkorozchodky do centra mesta po jej skrátení v roku 1999
Odtiaľto regionálna železnica Circumetnea pokračovala rušnou ulicou do prístavu
Interiér jednotky typu M.88
Vystavený parný rušeň R.370 012 z roku 1911, ktorý jazdil na sicílskej úzkorozchodnej trati Dittaino - Piazza Armerina - Caltagirone
Jednotka Firema radu M.88 v konečnej stanici Stesicoro
Dočasné nástupište určené pre dvojvozňové jednotky metra
Jednotka Firema radu M.88 v konečnej stanici Stesicoro
Schéma siete metra v Catanii
Nepoužívaná odbočka metra do prístavu (vľavo)
Železnica Circumetnea funguje od roku 1895, úsek od stanice Catania Borgo bol nahradený metrom v rovnakej trase v roku 1999
Pôvodnú trať prehradilo parkovisko, vzadu vidno aktuálne ukončenie trate
Circumetnea má od roku 1988 plán zdvojkoľajniť a elektrifikovať časť siete, zatiaľ sa však tento zámer realizovať nepodarilo
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie