imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Menu
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Najbližšia zastávka
sk
English
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vozidlá
›
Električky
›
Bombardier Transportation
›
Bombardier Flexity (1994)
› Bombardier Flexity Swift (1995)
Konečná metra z Rotterdamu na centrálnej stanici v Haagu
Jednotka metra ide z Rotterdamu do Haagu
Vozeň metra linky U6 na zdvihákoch
Vozeň metra linky U6 počas Tramwaytagu 2019
Míňajúce sa vlakoelektričky v regióne
Zákaz vykladania si nôh na sedadlá, ktoré je v západnej Európe pomerne rozšírené
Kampaň proti cestovaniu načierno
Interiér tram-trainu Bombardier ET 2010
Konečná linky S4 Öhringen-Cappel priamo na dvojkoľajnej železničnej trati
Interiér tram-trainu Bombardier ET 2010
Výška podlahy vlakoelektričiek ET 2010 je 646 mm resp. 889 mm pri prvých / zadných dverách
Vybrané spoje linky tram-trainovej linky S4 sú skrátené po Heilbronn a Schwaigern, časť pokračuje takmer 2 hodiny až do Karlsruhe
Bombardier ET 2010 v centre mesta Heilbronn
Bombardier ET 2010 v centre 120-tisícového mesta Heilbronn
Míňajúce sa tram-trainy Bombardier ET 2010, ktoré boli v rokoch 2011 - 2018 vyrábané vo Viedni a Budyšíne
V meste Heilbronn jazdia iba tram-trainy, ktoré na troch linkách pokračujú v štyroch smeroch ďalej do regiónu
Odstavné plochy pre tram-trainy v Heilbronne, vedľa ktorých (na prostredných koľajách) končí úsek s platnosťou električkových predpisov a začína úsek s platnosťou železničných predpisov
Vlakoelektričky Bombardier ET 2010 sú 37 m dlhé a 2,65 m široké
Vlakoelektričky ET 2010 pred železničnou stanicou
Vlakoelektrička v električkovom režime
Tram-train ET 2010 v električkovom režime
Električková trať s vlakoelektričkou ET 2010
Dvojsystémová vlakoelektrička ET 2010 dokáže jazdiť v napäťových sústavách 15 kV 16,7 Hz a 750 V =
Vlakoelektrička Bombardier ET 2010 prichádza po železničnej trati
Prvá z novodobých londýnskych električiek
Prestup cestujúcich medzi električkami a vlakmi
#2544, Arena
#2539, Arena
Informácie, tlačidlá, komunikátor a zákazy v električke CR4000
#2539, Elmers End
#2539, Croydon, Addiscombe Road
#2552, BF65 WJO, WHV70, linka 119, Croydon, Addiscombe Rd, Lebanon Road Stop
#2552, New Addington
Električka Bombardier CR4000 s okienkom v kĺbe
#2530, New Addington
Interiér električky Bombardier CR4000
Interiér električky Bombardier CR4000 s okienkom v kĺbe
Interiér električky Bombardier CR4000
Električka míňa autobus
#2539, Croydon, Church St
#2539, Croydon, George St
#2553, Wimbledon
Električka pri vysokom nástupišti
Električky Bombardier M5000 nahradili nespoľahlivé vozidlá AnsaldoBreda T-68 a T-68A po 15 - 22 rokoch prevádzky
Bombardier M5000 zo série električiek dodávaných od roku 2009
Bombardier M5000 pred radnicou a verejnou knižnicou
Špecialitou manchesterských električiek Bombardier Flexity Swift je ich vysoká podlaha, preto na zabezpečenie nízkopodlažnosti musia byť nástupištia vyššie a vybavené nájazdovými rampami
Námestie sv. Petra sa zmenilo z asfaltovej plochy na centrálny prestupný uzol električiek
Bombardier M5000 v Manchestri, ktorý v roku 2018 pripomínal veľké stavenisko
30-metrový Bombardier CR-4000 Flexity Swift v centre Croydonu
Bombardier Flexity Swift prechádza pešou zónou v centre Croydonu
Električka na High Street v centre mesta
Zastávka Oldham King Street
Union Street v Oldhame, električka smerujúca do Rochdale smeruje k zastávke Oldham Central
Union Street v Oldhame, električka smerujúca do Rochdale vychádza zo zastávky Oldham King Street
Union Street v Oldhame, električka sa blíži k zastávke Oldham King Street
Union Street v Oldhame medzi zastávkami Oldham Central a Oldham King Street
Električka #3120 na Union St. smeruje do Rochdale
Električka #3052 opúšťa zastávku Oldham Mumps a smeruje na hlavnú ulicu Union St. na svojej ceste do centra Manchestru
Po výstavbe mestského úseku električky odbočia smerom do centra Oldhamu. Pôvodná trať mimo centrum Oldhamu tak zostala opustená
Zastávka Oldham Mumps
Konečná Rochdale je dvojkoľajná
Trať liniek 5 a 6 medzi zastávkami Trafford Bar a Firswood
Aj interiér nových električiek T5000 je pre cestujúcich úplne bez bariér
Električka #3120 prichádza na zastávku Edge Lane, ktorá je uprostred Manchester Rd. Auto, ktoré by potrebovalo odbočiť, električku nezdržiava, keďže vyčkávacie miesto sa nachádza mimo koľajiska
#3112 na konečnej v Ashton-under-Lyne
Električka #3116 medzi zastávkami Velopark a ClaytonHall ešte využíva priestor mimo vozovky
Okolo koľajovej spojky medzi zastávkami Velopark a Etihad Campus, umožňujúcej obrat pravidelnej linky č. 7 ako aj mimoriadnych posilových spojov, prechádza električka #3069 smerujúca do stanice Etihad Campus a ďalej do centra Manchestru
Zastávka Etihad Campus je východiskovou pre štadión Manchester City
Withington – zastávka Burton rd
Električka pri zastávke Didsbury Village
Zastávka Didsbury Village
Alternatívna trasa v centre na Corporation street
Zastávka West Didsbury
#3036 pred zastávkou West Didsbury
St. Peter´s square – električka smeruje do Moseley street a Piccadilly Gardens
Vysoké nástupište na St. Peter´s Square, kde sa trať v centre mesta vetví
Zastávka na St. Peter´s square
Zastávka na St. Peter´s square
Centrum – Piccadilly gardens – aj tu sa „esíčkári“ vyhrali...
Električka, autobus a cyklista na Mosley street
Stanica Manchester Victoria
Stanica Manchester Victoria
Stanica Manchester Victoria
Bombardier Flexity Swift
Bombardier HSG3 (Flexity Swift) séria 5700
Medzimestský úsek linky E
Bombardier RSG3 (Flexity Swift) séria 5500
Bombardier RSG3 (Flexity Swift) séria 5500
Bombardier RSG3 (Flexity Swift) séria 5500
Súpravy U4 v stanici Festhalle / Messe
Súprava metra Bombardier T #2733 v stanici Westbahnhof
Súprava jednotky radu 400 z roku 2006 a jednotky radu 100 z 1980-tych rokov na konečnej Wiener Lokalbahn v Badene
Bombardier U5-50 / Flexity Swift #866 odchádza zo stanice Hauptbahnhof
Bombardier U5-50 / Flexity Swift #842 prichádza do stanice Hauptbahnhof
Bombardier U5-50 / Flexity Swift #884 odchádza zo stanice Hauptbahnhof
Bombardier U5-50 / Flexity Swift #883 prichádza do stanice Hauptbahnhof
Bombardier U5-50 / Flexity Swift #891 v stanici Hauptbahnhof
Detail na spojenie vozidiel Bombardier U5-25 / Flexity Swift
Súprava typu U5-25 na čele s Bombardier Flexity Swift #608 vchádza do stanice Dornbusch
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie