Mnohí vodiči prejazd do opačného smeru prehliadnu a pokračujú do rozostavaného obratiska, odkiaľ sa musia vrátiť späť.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

LUK28.8.2019 14:46 #6 Re:
Reakcia na #5 od Miro:
v povolení na rôzne uzávierky sa vyznačuje presné miesto
Miro28.8.2019 8:27 #5 Re:
Reakcia na #4 od fanatikmhd:
V tejto súvislosti mi napadá otázka: v projekte dopravného značenia sú len značky, aké sa majú použiť, alebo aj ich presné umiestnenie?
fanatikmhd28.8.2019 8:07 #4 Re:
Stačilo dať prikázaný vľavo, a značky roztiahnúť na dĺžku tak, že nákladné autá prejdú esíčkom medzi avšak pre blížiace sa autá bude bariéra opticky cez celú šírku vozovky (chápeme sa? napr tie naravo budú skôr a umožnia tade vliezť aj kamiónu keďže budu v smere jazdy odstúpené od ostatných trebárs 7 metrov...
Jadran28.8.2019 5:57  +1#3 Re:
Reakcia na #1 od navstevnik9:
Áno, tá šípka je blbo otočená, ale ani zákaz vjazdu nikoho netankuje?
mirec24027.8.2019 19:47 #2 Re:
Reakcia na #1 od navstevnik9:
Vozidlá stavby tadiaľ prechádzajú každú chvíľu, takže to si neviem predstaviť. Jedine, že by tam postavili automatickú závoru.
navstevnik927.8.2019 19:12 #1 Re:
No neviem. Pri tomto by som sa možno aj ja pomýlil. Mali tam dať prikázaný smer jazdy vľavo a po priecestí následne vpravo a nie prikázáný smer obchádzania. Taktiež mali rozmiestniť tie značky tak, aby fyzicky zabraňovali autám prejsť a v prípade vozidiel stavby
ich operatívne dať nabok, prejsť a vrátiť na miesto.