Moderné električky začali v Caen premávať 27. júla 2019, pričom nahradili hybridný systém TVR s vozidlami na pneumatikách a s vodiacou koľajnicou.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

jr196127.9.2019 22:18 #1 Re:
Nešlo ani tak o neúspešnosť električky na pneumatikách (alebo trolejbusu s vodiacou koľajnicou), ale o to, že Bombardier pýtal veľa za nové "eletričkobusy". No a keď sú trate vybudované pre jeden typ, tak iný na tom jazdiť nemôže. Vo Francúzsku majú Translohr a Bombardier, ale ich vodiaci systém sa líši natoľko, že sa nedajú skombinovať.

Takže nakoniec prijali radikálne riešenie s ohľadom na budúcnosť - prešli na klasickú električku, a tak budú mať budúce generácie starostov budú mať voľbu dodávateľov.


V Paríži majú 11 liniek - 7 s klasickými električkami, 2 s električkami na pneumatikách (Translohr) a 1 tram-train. Tá posledná je vlastne prerobená železničná trať na premávku električiek, ale skutočný tram-train pri je pri francúzskej povahe a predpisoch len ilúziou.

Galérie (1/1)