Súprava električiek #7303+7304 sa zaradila do premávky

V rámci skúšobnej prevádzky s cestujúcimi má súprava ubehnúť 3000 km.

Dňa 27. februára 2019 sa do skúšobnej prevádzky s cestujúcimi zaradila nová súprava električiek T3AS + T3Mod #7303+7304. Úprava električiek na prevádzku v súprave prebiehala od roku 2016. Električky sú vybavené trakčnou výzbrojou EVPÚ Nová Dubnica s asynchrónnymi motormi. Charakteristickým znakom súpravy je odlišný vzhľad predného a zadného vozňa. Električky pred spojením do súpravy naposledny premávali s cestujúcimi vo februári 2012 (7303), resp. vo februári 2013 (7304).

Doplnené: V rámci úprav bola na električkách zrealizovaná zmena zapojenia, boli doplnené a vymenené komponenty elektrického obvodu, na vozidlo #7303 vzadu a na #7304 vpredu bolo namontované automatické spriahadlo ESW namiesto spriahadla pražského typu, ďalej bola na oboch električkách vykonaná úprava softvéru. Rozhodnutie o povolení skúšobnej prevádzky bez cestujúcich súpravy #7303+7304 bolo vydané 12. septembra 2018 a stanovilo jej ubehnúť 1 500 km. Skúšobná prevádzka sa začala 5. októbra 2018 a v jej priebehu sa ukázala nesprávna súčinnosť elektrodynamickej brzdy a čeľusťových bŕzd a nesúlad obmedzovačov rýchlosti medzi vozidlami v súprave. Tieto nedostatky DPB v spolupráci s EVPÚ Nová Dubnica odstránil. Rozhodnutie o povolení skúšobnej prevádzky súpravy električiek s cestujúcimi bolo vydané 25. januára 2019. Súprava má teraz ubehnúť 3000 km na linkách 4 5 a 9.


27.2.2019
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

david119.3.2019 8:59  +1#8 Re:
Reakcia na #7 od volod:
Samozrejme, že len pre vodiča teda ak fungujú...
volod19.3.2019 0:07 #7 Re:
Inak tie klimatizačné jednotky na strechách oboch vozov fungujú len pre kabínu vodiča či to je pre celý vozeň (aj priestor cestujúcich)???
Viko12.3.2019 11:30  +2#6 Re:
Reakcia na #5 od S499.1023:
Asi chceli, nech to modernejšie vyzerá 😃
A teraz vážne, nemôže byť nejaký rozdiel vo vyhotovení kabín Pars vs. ŽOS?
S499.102312.3.2019 9:06  +2#5 Re:
Prečo je vlastne vpredu radený Ko2tas, keď je legendárny zlým výhľadom z miesta vodiča?
david111.3.2019 14:32  +1#4 Re:
deto deto , len to neseje...

Asi zase dáka závada načo sa musia prísť pozrieť z Dubnice..
LUKY 8711.3.2019 12:15  +1#3 Re:
Dôvod nevypravovania tejto súpravy je zase aký?
Jan Vartas1.3.2019 17:26  +2#2 Re:
Chyba nahlásená v tomto príspevku bola opravená. Ďakujeme za nahlásenie.
daposSK1.3.2019 16:52  +2#1 Re:
Chyba nahlásená v tomto príspevku bola opravená. Ďakujeme za nahlásenie.