Zmena polohy zastávky Maša (od 10.9.2018)

Autobusy liniek 32RA2 budú mať presunutú konečnú zastávku v Myslave.

Pre pokračujúcu opravu cesty na Myslavskej ulici bude od 10. septembra 2018 dočasne presunutá zastávka Maša pre linky 32 a RA2 o cca 220 m severnejšie (k Bufetu Maša).

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
vsetky tieto natahovacky by mohol vyriesit integrovany dopravny system, a bolo by jedno, ci linku jazdi dpmk, eurobus, alebo paksibus... cestujuci by mal jeden listok, zabezpeceny normalny prestup, tak ako v civilizovanom svete, kde dopravu neriadi dopravca a politik, ale ludia, co sa do toho aspon kusok rozumeju
Reakcia na: mi.v #18:
Pri mysli to bola asi nejaka vyrovnavka s eurobusom. Lebo po zruseni 28 to hned prebral ebus viac menej v plnej miere. Vlastne aj 28micka jazdila tak sadkarsky, raz tu, raz tam a kedze mala vlastnu tarifu tak aj cenovo to nebola uplne plnohodnotna linka MHD.
Reakcia na: mi.v #18:
Každá obec obsluhovaná prešovskou MHD platí celý úsek mimo mesta + polovicu za kilometer po meste.
Reakcia na: Riks #17:
Žeby predsa len platilo, že na dobré sa rýchlo zvyká? 🙂 A ktovie, či boli podobné reakcie aj keď L28 prestala obsluhovať Nižnú Myšľu. (Čo je zaujímavá poznámka k tejto téme, lebo Hutka a Myšľa vtedy Košiciam za L28 asi neplatili nič.)

Inak toto je celkom dobrý námet pre Myšľu a Valaliky v predvolebnej kampani na starostov.

(Vie niekto, či taký Prešov má v tom tiež urobený jasný poriadok? Napríklad či Haniska im za MHD platí?)
Veľmi zaujímavé, ako Valaličania začali kričať o MHD keď sa konečne začalo jazdiť odklonom. Veľmi zaujímavé, prečo Klátovčania boli ticho ohľadom MHD, kým sme sa tam nezačali otáčať...
Reakcia na: 110mat110 #15:
Presne o tom celý čas hovorím, aj keď som to možno nepovedal v celku ako ty.
Reakcia na: Dispecer #14:
K poslednemu bodu: Aj keby to bolo neviem ako ziskove (taka Cana by bola) nemoze si DPMK len tak obsluhovat koho chce. Jeho primarny zaujem je obsluha Kosic. Na jazdy mimo mesta musi podstupit papierovacky alebo to mat objednane. (Mysla, Baksa)
Reakcia na: reparil #11:
Tak ešte raz:

Kokšov - Bakša:
- nie je súčasť Košíc,
- základnú dopravnú obslužnosť zabezpečuje Košický samosprávny kraj prostredníctvom dopravcu Eurobus (túto dopravu platí kraj),
- obec Kokšov-Bakša za tú zachádzku linky 24 od spaľovne do obce platí, viď príspevok #9. (Preto má tá zachádzka vydanú licenciu od KSK s číslom 802301.)

Valaliky:
- nie je súčasť Košíc,
- jediná zastávka MHD v jej blízkosti, ktorá je obsluhovaná linkou 24, sa nachádza:
> ešte stále na území mesta Košice (hranica medzi Košicami a Valalikami prechádza tým uzučkým priestorom medzi prístupovou cestou do spaľovne a širokorozchodnou traťou),
> nachádza sa na jedinej prístupovej ceste do spaľovne (ten autobus by proste musel tadiaľ ísť tak-či-tak).

Šaca:
- je mestská časť Košíc, teda súčasť Košíc, preto za MHD sem platí mesto.

Kavečany:
- je mestská časť Košíc, teda súčasť Košíc, preto za MHD sem platí mesto.

Jahodná:
- je súčasť mestskej časti Košice - Sever, teda súčasť Košíc, preto za MHD sem platí mesto.

P. S. Ja netvrdím, že Nižný Klátov DPMK obsluhovať nemôže - samozrejme, že môže, ale iba ak:
- si to Nižný Klátov u DPMK objedná a bude za to platiť,
- si DPMK urobí poriadny prieskum a z neho im to vyjde ziskové.

Pre mňa - za mňa, nech aj jazdia do Číny, ale nech kvôli tomu potom netrpí košická MHD.
Reakcia na: reparil #12:
Kavečany sú mestská časť Košíc, nie samostatná obec. http://kosice.sk/mestske_casti.php
Reakcia na: reparil #11:
..alebo take Kavecany, ide tam dlhodobo 29ka to tiez plati mesto? prip Jahodna..vzdialenostou snad este dalej.. potom preco nie aj Klatov a napr Baska pri Bukovci?
Reakcia na: Dispecer #9:
no a? a preco by nemohli potiahnut linku tak ako do KB aj do Klatova? ved to je analogicky rovnake +- to iste.. ved takisto by si mohli obyvatelia resp obec Klatov predlzenie linky platit podobne ako v Koksov-Baksa ..preco resp jak k tomu pridu obyvatelia obce Klatov ze si musia platit sadku pricom Koksov Baksa/ Valaliky maju normalnu mhd alebo taka Saca, ktora je od mesta este dalej a ide tam pravidelne mhd.. trochen idiotsky na hlavu postavene nie??
Reakcia na: Dispecer #7:
Ja myslím, že by MESTO KOŠICE malo pri nástupe do vozidiel DPMK povinne nechať kontrolovať občiansky preukaz a povoliť jazdu len obyvateľom Košíc ? resp. zlým cpčkárom dať zaplatiť reálne ceny! To bude ten slávny IDS, ktorý tu funguje už 20 rokov
Reakcia na: Riks #8:
Vypočítať si približnú jednotkovú cenu za km snáď zvládne...

FYI: Za cca 300 km mesačne platia v Kokšov-Bakša okolo 600 €.

DPMK si tiež nechal od Kokšov-Bakša preplatiť správny poplatok za vydanie licencie (u KSK) vo výške 865 €.
Reakcia na: Dispecer #7:
Nezdá sa mi, že by Maša - Klatov bola rovnaká vzdialenosť ako spaľovňa - KB...
Reakcia na: martin112 #5:
Opýtajte sa v Kokšov - Bakša. ?

P. S. Snáď nechcete, aby MESTO KOŠICE zo svojho rozpočtu (t. j. z výberu daní od obyvateľov Košíc) financovalo dopravu do obce Nižný Klátov? ?
Reakcia na: martin112 #1:
Využiteľná alebo využitá?
Reakcia na: Dispecer #4:
a viete koľko by to stálo ročne???
Reakcia na: martin112 #3:
Presvedčte poslancov a starostu Nižného Klatova, že si u DPMK zaplatíte predĺženie až do obce... ?
Reakcia na: Bmpeer #2:
určite by sa nejaký spôsob našiel.. len treba chcieť...
Reakcia na: martin112 #1:
A kto by to zaplatil?