Náhradná autobusová stanica Mlynské nivy bola uvedená do prevádzky

Zastávky MHD sú aj po presune autobusovej stanice na pôvodných miestach.

Od nedele 1. októbra 2017 je v plnej prevádzke náhradná autobusová stanica Mlynské nivy na Chalupkovej/Bottovej ulici. Nachádza sa na opačnej strane ulice Mlynské nivy ako doterajšia stanica. Pôvodná autobusová stanica Mlynské nivy k rovnakému dátumu ukončila svoju prevádzku.

V budove náhradnej autobusovej stanice, ktorá je spoločná s predajňou Alza.sk, sa nachádza čakáreň pre cestujúcich, predajne cestovných lístkov (vrátane električeniek na MHD a IDS BK), toalety, úschovňa batožín, stravovacie prevádzky a novinový stánok. K dispozícii sú pre cestujúcich aj informačné terminály na vyhľadanie spojenia a overenie platnosti čipovej karty, predplatného lístka, či kreditu na karte. V budove je možné využiť bezplatný Wi-Fi internet. Odchody jednotlivých spojov cestujúci nájdu na informačných displejoch na nástupištiach i v budove stanice.

Zastávky MHD sú po sprevádzkovaní náhradnej autobusovej stanice vo svojich pôvodných polohách. Pre prístup k náhradnej autobusovej stanici je možné využiť nasledujúce najbližšie zastávky MHD:

  • Autobusová stanica (na Páričkovej ulici) - linky 21 25 88 a 210
  • Autobusová stanica (na ulici Mlynské nivy) - linky 50 70 97 202 205 212 N61 a N72

V pešej dostupnosti k autobusovej stanici sú aj ďalšie zastávky:

  • Mlynské nivy (na Karadžičovej ul. za výškovou budovou VÚB) - linky 78 a N33
  • Twin City (na Karadžičovej ul.) - linky 78 a N33 - prístup cez Továrenskú ulicu
  • Svätoplukova - linky 205 a 208
  • Košická (na Prievozskej ul.) - linka 208
  • Košická (na Košickej ul.) - linka 68
  • Prístavná - linka 88

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #94:
Ahaaa, takze to je vzdy tento zachvat iba nasledok opatovneho absolvovania lobotomie 😉
Reakcia na: piggee #93:
Nevšimol si si, že je to stále ten istý?
To je nejaky pravidelny interval (ma to aj svoj CP?), co sa tu vzdy objavi nejake nacisticko-bolsevicke
individuum a zaplavi to tu svojim mozgovym trustom, alebo to len tak nahodne (ako sicilske AST - proste sa len niekedy nahodne zjavi)?
Reakcia na: peste.noire #91:
peste.noire Ešte nám napíš ty bolševický aparátčik koľko by si dal učiteľom ak pre debilného vodiča je málo 600 eur. Vymastený šašo, si uvedom že tento systém fungue vďaka ľuďom čo majú vzdelanie a nie vďaka tým čo vedia stlačiť spojku a predať lístok. Ale pracovať hlavou bolo a vždy bude ťažšie ako paprčami. A že som robil oboje!!! ?
Reakcia na: Viko #89:
Ibaže to sú česi, teda moraváci, kde možno myslia na svoje vrecko, ale nie tak ako my. Ja som patriot a na prvé miesto staviam národné záujmy, lenže bohužiaľ tento sprostý zvlčelý národ ak dostane možnosť podnikať, tak 80-90% ľudí sa chce iba nabaliť a nie niečo dokázať, a ponúkať lepšie služby. To je ten nie že háčik ale hák. Prečo to ale tvrdím ďalej ... Tak mám to integrované všetko pod jednou strechou, kde mám jedného GR - a nákladná a osobná časť, s cestnou a železničnou divíziou v jednom. V osobnej doprave, keďže sa jedná o verejný záujem, tak som radikálne a zásadne proti aby sme sa skladali my všetci v cestovnom a dotáciách na zisk dopravcovi. Jediné jedno s čím súhlasím, že priamo štát odmení na každom závode (kedysi mal každý okres závod, dnes už ledva každý druhý, či tretí) vedúceho a rovným dielom aj šoférov. Absolútne nesúhlasím s dealovaním nemalého finančného obnosu do súkromných rúk vedeniu dopravcu, ktorý šoférom a ostatným prevádzkovým hodí omrvinky. A teraz musím opäť zdôrazniť, že to nie sú nejaké moje robotnícke, či socalistické chúťky á la "Kelňa", ale uvedomenie si stavu, že záujem o prácu strojvodcu, sprievodcu, zamestnanca vozňovej služby, disponenta, šoféra autobusu je tak mizerný, že za chvíľu budeme čítať vývesky od ZSSK a SADiek, že ktoré obce ostanú bez dopravy úplne a starosta tam bude musieť za obecné peniaze naškrabať na minibus. Veď to budeme na úrovni Moldavska či Albánska. Dávať šoférovi pod 660 čistého (cca 20 000 Sk) je minimálne drzosť, keďže si majiteľ SADky zatiaľ niekde na ranči preháňa koníky alebo kupuje kaštiele a stavia piatu vilu.

Pointa je ďalej v tom, že rozparcelované na viac dopravcov a viac objednávateľov ako je tomu dnes máš viac ľudí v systéme a o to ťažšiu kontrolu nad tým. Preto to chcem mať centralizované a pod maximálnou kontrolou, teda aj kontrola ľudí, ktorí s tým robia a akonáhle začne robiť proti udržaniu dopravnej obslužnosti a rozvracať to, tak letí bars aj cez zavreté okno obrazne povedané. A ak ja ako objednávateľ presne viem čo chcem, tak založím vlastného dopravcu a priamo cez neho to vykonávam a nemusím nič súťažiť a naťahovať sa s arogantným vedením súkromníka (sprivatizovanej SADky), ktoré nemôžem vymeniť a trpím ho ako svokru na nedeľnom obede. Takto by som mal priamo ako objednávateľ dosah na personálnu politiku štátneho dopravcu a keby tam bol nejaký przniteľ, tak by letel proste. Ak sa ešte vrátim k súťažiam tak čo vlastne v súťaži súťažím?
- CP musím ja do súťaže dať = dopravca musí splniť
- vozidlá musím tiež vedieť aké chcem z hľadiska kapacity a vybavenia = súťažím keď tak výrobcu autobusov, ktorý mi ich dodá v takom prevedení aké je najbližšie mojím predstavám, čo chcem mať v teréne
- šoférov mám vždy tak či tak, tých nesúťažím = teoreticky TTSK by namiesto SADDS vysúťažil napr. maďarského dopravcu z Gyoru pre obsluhu okresov DS a KN a dajme tomu ak potrebuje 200 šoférov naraz, tak nebude vláčiť nových, ale preberie šoférov, ktorí od SADDS odídu po tom, čo dopravca prehrá v súťaži = šoférov mám tak či tak tých istých, súťažím iba vedenie! A ja osobne vedenie súťažiť nepotrebujem ale priamo dosadiť takého človeka alebo tím ľudí, za ktorý ručím, že to budú zodpovedne viesť. Zodpovedne myslím tak, že aj prevádzke rozumejú a včas predídu stavu aký je napr. v MHD Nitra alebo iných mestách, kde mesačne musia šoféri vziať 1-3 služby navyše aby neboli výpadky spojov. Vo vedení dopravcu nemá robiť čo človek "manažér", ktorý iba manažuje bez dumstu o prevádzke a potrebách prevádzky, keďže to je výstupný produkt podniku a na ten sa treba orientovať, ten zarába na chleba.

Čo sa týka Carga ... tak nemal som problém so súťažou nikdy. Lenže toto nie je súťaž ale to, že Cargo má takpovediac svoje "dcérske" spoločnosti, kde nemá ale podiel, iba svojich bývalých zamestnancov s horúcimi linkami na súčasné vedenie a iných nižšie postavených zamestnancov. Keďže nepreukázali súkromníci nič viac, než že žijú z nepoctivého postupu a priživovania sa na práci iných, tak odmenou za to, by som im podnikanie v doprave zrušil s tým, že naše Cargo im odvezie tovary do PPS, príp. do prvého pohraničného významného bodu a tam nech si podnikajú s ucelenkou ďalej. A vlastne na úvod by nebolo treba robiť ani takéto radikálne opatrenia hneď. Bohate by postačilo keby si NAKA plnila svoju povinnosť a nasadili by tím ľudí na komplet špičku Carga aby nazbierali dôkazy. Garantujem, že za 30-60 dní by s hanbou akú Európa nepozná vyvádzali v putách desiatky ľudí zo sídel Carga v Košiciach a Bratislave, na to stavím svoju kartu s PIN kódom. A to by si videl ako rázom také "súkromné" špedičky ako PSŽ, ŠZDS, Petrolsped, CarboRail, TransLog, Railtrans a Lokorail končia na smetisku železničných dejín nehovoriac o tom, že buď by ich vedenie ušlo na Bahamy alebo skončilo v Ilave/Leopoldove, v ďalšom slede by išli Express Group a možno aj iní, ktorým ale nechcem krivdiť zbytočne za každú cenu. Mn musia fungovať úplne inak ako dnes, kedy sa čaká až sa nazbiera záťaž a čaká sa v Cargu na zázrak so založenými rukami ako naše SADky, ktoré si myslia, že s nezmeneným linkovým vedením a stagnujúcou alebo upadajúcou ponukou spojov zaujmú ľudí. Takisto Cargo musí garantovať štandardy obslužnosti tarifných bodov a vlečiek. Aj ten preprah z Mn na Pn a spracovanie je vecou individuálneho prístupu konkrétnych zamestnancov, či je to pre nich otázka cti, že zásielku spracujú čo najskôr a zaradia na Pn, alebo nie. Ďalej je to aj vecou účelového komplikovania technicko-technologických postupov a naťahovanie časov aby bolo "čo robiť". Ale opäť tieto normy a smernice interné pre Cargo podpisuje vedenie, ktoré to robí pri plnom vedomí, že Cargo poškodzujú a to platí aj pri Pn vlakoch, dokonca násobne. Čiže úmyselné poškodzovanie podniku, čo by mohli orgány činné v trestnom konaní náležite oceniť.

V každom prípade nemám problém to prebrať osobne pri pive, keďže vidím, že máš dobrú vôľu načúvať tomu čo hovorím ?
Reakcia na: david1 #88:
si si istý. skús ešte raz prečítať tie podmienky.?
Reakcia na: peste.noire #86:
Keďže ja si snahu vážim, skúsim trocha rozvinúť, v čom sa nezhodneme.

K osobnej doprave:
Na dopravnej obslužnosti má záležať najmä objednávateľovi. Keď ten skáče ako SADka píska, logicky nastane problém. Ale stačí sa ísť pozrieť do blízkeho IDS JMK aby si videl, že netreba unitárneho dopravcu na funkčný systém.
Neviem, z akej skúsenosti vychádzaš keď si myslíš, že štátna správa na rozdiel od samosprávy nie je korumpovateľná. Tí ľudia tiež museli odniekiaľ prísť, niekde začať... (Viď napr. spor o licenciu Tichomír Kačo vs. KSK 2003, kde ho najprv pofidérne odpálkoval kraj, po odvolaní následne i MD lebo tam robili ľudia z prac. históriou v doprave v KSK)
No a k hospodáreniu... Nie je Cargo dostatočným mementom prístupu "s cudzieho krv netečie"? Súkromný podnikateľ si svoje dementné kroky vždy odskáče sám, štátny čokoľvek utopí z rozpočtu. Dotované súkromné podnikanie je trocha oriešok, ale možno by boli lepšou motiváciou nejaké odmeny napr. za nižšiu stratu oproti predchádzajúcemu roku.
Čo sa regulácie týka... Nech je limitovaná ZDO, jak vlaky tak autobusy. Ale podľa mňa by nad rámec toho mal existovať komerčný segment, ktorý súťažením o zákazníka a vzajomnou konkurenciou bude aj dopravcov ZDO motivovať dvíhať kvalitu svojich služieb.

K nákladnej doprave:
Kým sa nezmení 1) poplatok za DC 2) kapacita tratí, tak sa nebude vyplácať voziť nič iné než ucelenky. Pretože dnes si už 90% firiem nemôže dovoliť čakať na Mn, čakať kým sa preštrikuje do uzla, kým sa jeho tovar prepriahne na inú vetvu Mn, dovezie, vyloží... Kamión môžu poslať hneď a od brány k bráne, tomu sa v dnešných podmienkach nedá konkurovať bez ohľadu na vlastníctvo dopravcov.
Reakcia na: omg123 #87:
Prečo?
Pokiaľ neporušuje pravidlá diskusie tak nie je dôvod. 100 ľudí 100 názorov v diskusii.

Najlepšie je nereagovať.
to akoze fakt nie ste schopni toho sasa zablokovat?
Reakcia na: Ike #85:
Ok, rozdelím to :
STAV OS. DOPRAVY: Ono to spolu súvisí, to nie je možné tie veci deliť všetky ako píšeš. To, kto ovláda dopravu má toxické účinky na dopravu a samozrejme kvalitu služieb. Často krát sú to psychopati, ktorí chorobne túžia sústreďovať moc a peniaze, a vôbec im nezáleží na nejakej doprave a obslužnosti, tá je trhacím kalendárom a jazdí sa tak často ako to SADke vyhovuje personálne, či tam majú alebo nemajú šoféra v obci alebo na závode, ktorý danú linku vypravuje. Keď bude najhoršie tak sa odpracú na Bahamy a ich kamaráti z radov krajských poslancov už schvália nejaké uznesenie ako oddĺžiť skrachovaného dopravcu a príde potom nejaký psychoš č.2.
RIEŠENIE OS. DOPRAVY : Ako som napísal dávno. Doprava je strategické odvetvie národného/štátneho hospodárstva a keďže je to dotované a bez dotácie nie je možné voziť za prijateľné ceny, tak logicky nebudem vytvárať prostredie na korupciu, kde dopravcovia motivujú politikov a členov odborov dopravy na mestách a VÚC. Vybavená vec - v osobnej doprave jeden dopravca a mám rázom priamy dosah na diaľkové linky, ktoré viem odstrániť zo súbehov s vlakmi a viem ich relokovať tam, kde vlak vôbec nejazdí.
STAV NÁKL. DOPRAVY:
Pokiaľ sleduješ objemy prepráv po železnici, tak súkromníci nepriniesli vôbec navýšenie a 90% tranzitu Kúty - Štúrovo sú vlaky zajednané Cargom a na licenciu Carga, len subdodávateľsky podvodom vďaka väzbe na vedenie Carga to vozia súkromníci. U ČD Cargo detto, tam viem o prípadoch, kedy za rypnutie si do "partnerstva" s ODOS sa dávali žlté a červené karty, keď sa dakto ozval, že prečo dávajú chémiu a uhlie voziť u nich, pričom vedeli prevádzkoví a obchodníci, že to vedia sami odviezť svojím rušňom, svojimi vozňami a svojim rušňovodičom. Čiže tu nie je zámer služby vstupom súkromného sektora skvalitňovať, ale urvať z koláča a najlepšie bez námahy, pretože administratívne bremeno znáša štátny dopravca, to však nič nemení na tom, že 25% úradníckeho aparátu je v ZSCS zbytočného a opäť v tom lieta vedenie, ktoré za organizačnú štruktúru zodpovedá a vidia ako to ich kamaráti robia s minimom úradníckeho aparátu. Prečo si nevziať pozitívny príklad? Keby dnes Ersék vyhodí celé vedenie (čo je sci-fi), tak ti ručím, že do 3-6 mesiacov sú u iného súkromníka a tam razia úplne inú personálnu a mzdovú politiku, na to dám krk. Prečo to nerobia aj u štátneho dopravcu a ešte ho poškodzujú prihrávaním zákazok súkromníkom? Čiže za cca 15 rokov partizánčiny sa ukázal iba zmrzačený charakter a bohužiaľ snáď jediný seriózny súkromník LTE už pomaly na Slovensku nepôsobí, čo je veľavravné, že v skorumpovanom prostredí a bez napojenia na vedenie Carga nemajú šancu.
RIEŠENIE NÁKL DOPRAVY:
Presun tovarov by mal pre firmy zabezpečiť štát a tých čo spôsobili tento úpadok a stagnáciu železničnej dopravy tak im doživotne zakázať činnosť v doprave, a samozrejme súdny spor voči nim viesť ako s najťažšími kriminálnikmi. To, že tam má interes smerácky milionár Brheľ je irelevantné, riešil by som rovno aj daňové podvody Budamaru so železnou rudou (viď. Panama Papers, čomu sa nevenovala žiadna strana v NR SR, ktovie prečo ...). Nevyhnutná podmienka by zároveň bola aby štátne Cargo zabezpečilo po zoštátnení flotilu rušňov a počet rušňovodičov aby 365 dní v roku zabezpečili prebratie ucelenky v PPS od dopravcov z AT, CZ, PL a HU do 60min, čo je aj bežný čas koľko súkromníci v Štúrove a Kútoch postávajú pokiaľ si videl ZCP. Detto zberné Mn vlaky do každého tarifného bodu každý pracovný deň aspoň 1 pár. V prípade prezencie väčšieho množstva výrobných podnikov ponúknuť prvý pár Mn doobeda a druhý pár Mn poobede. A nevyhnutné je aby sa podporovali železničné vlečky a nie, že v Žarnovici dlhé roky nevyužívané koľaje do Preglejky a potom keď tam ZC REAL prenajali plochu pre podniky, tak zrazu koľaje vytrhali hajzli ako prevenciu, keby náhodou niekto mal záujem voziť po železnici aby to nešlo, pretože je efektívnejšie ťahať kamióny centrom Žarnovice a ničiť ľuďom život. Pri takej frekvencií služieb a tiež podpore vlečiek už má železnica šancu konkurovať a nielen prežívať z vozby uceleniek chémie, obilnín, dreva, rudy, uhlia a železiarskych výrobkov či automotive (aj to bohvie dokedy vyrábanie áut na sklad bude mať úspech asi ako vyrábanie na sklad za čias ZSSR ...) ale opäť lákať aj menších zákazníkov.

P.S.: Prepáč, ale deliť to na X príspevkov, keby tu dakto videl 6 príspevkov, tak by ho kleplo.
Reakcia na: peste.noire #84:
Iba jeden komentár:
ak už posielaš 5 komentárov naraz, skúsi ich rozdeliť. Daj do jedného návrhy, do druhého skúsenosti a do tretieho štandardné omáčky ? lebo Ťa nikto nebude brať vážne, ak v jednom príspevku na 20 riadkov opíšeš všetko od slniečkarskych povaľačov, Kisku, Fica cez Cargo až po dopravnú obslužnousť autobusovou dopravou na Gemeri.
Reakcia na: Rubber38 #83:
Aha ... takže čo ich blahorodie zaujíma? Neviem či hebrejsky, čínsky, možno svahilsky alebo žeby mongolsky pomohlo napísať, že pokiaľ neporiešiš bordel za oponou, kde sú tí čo ťahajú nitkami v doprave, tak môžeš sa aj prekrojiť, môžeš spraviť sebelepší návrh dopravnej obslužnosti, pretože noty čo a ako sa bude jazdiť sa rozdávajú inde. A pretože súkromný sektor v doprave riadia nemalé kolosy, tak automaticky sa tam točia veľké peniaze a to logicky láka politikov, ktorí zas súkromníkom priklepávajú dotácie v doprave, príp. iné kšefty. Čiže ak dopravu komplet zoštátnim tak vyhodím z kola stovky skorumpovaných ľudí. Potom už je len posledný ľahký krok zákonom a vyhláškou príslušnou riešiť fungovanie štátneho dopravcu a zodpovednosť za jeho výsledky. A nemusím sa ja ako objednávateľ doprosovať desiatkám dopravcov, že či by sa im neuráčilo napr. myslieť na to, že aj zo Svidníku, Stropkova, Revúcej alebo V. Krtíša sa tiež potrebujú ľudia niekam dôstojne prepraviť a mať v ponuke nejaké diaľkové autobusové spoje rovnomerne rozložené aspoň každé 2h v trase kde pretnú kolmo vlakovú linku, odovzdajú si cestujúcich a budú pokračovať smerom, ktorý nemajú šancu vlakové rýchlikové linky obslúžiť napr. LC - VK - Šahy - LV / NZ / NR alebo KE - RV - RA - BR - BB alebo tretia trasa SK / SP - PO - LE - SNV - PP - BR - BB / RS?! Stále nevidím jeden jediný poriadny dôvod prečo by jeden štátny dopravca nemohol všetko poriadne, kvalitne a v náležitej hustote obsluhovať a prečo by to mal súkromný sektor przniť vyberaním hrozienok z koláča. Myslím, že opäť si jeden z tých, ktorí nevytiahli zadok z BA ďalej ako je Nitra a prevýchovný pobyt v okrese s mizernou dopravou obslužnosťou a poriadne arogantnou SADkou by ti otvoril oči na to stavím kľudne aj mesačný plat.
Reakcia na: peste.noire #82:
Myslím, že na tom, aký s tým má problém sa tu zhodneme všetci okrem teba, čo ostatne vidno aj na tom toľko premieľanom hodnotení komentárov - jednoducho nás to kvetnaté "poukazovanie na to, ako súkromný sektor..." na tomto mieste absolútne nezaujíma. Vykričím ti to aj CAPS LOCK-om, ak to pomôže.
Reakcia na: Mike #81:
Aký máš problém s tým, že poukazujem na to, ako súkromný sektor rozkráda železničnú nákladnú dopravu? Ďalej aký máš problém s tým, že som jasne pomenoval a uviedol príklady ako sa správajú dopravcovia vykonávajúci linky v rámci Zmluvy o výkone vo verejnom záujme? Toto, čo sa tu deje je podľa teba v poriadku?!
Reakcia na: Rubber38 #78:
Preto som rád, keď má príspevok toľko mínusiek, že je rovno skrytý a neukazuje sa 🙂
Reakcia na: Rubber38 #78:
Tu na imhd.sk je strávený čas produktívny?! ?
Reakcia na: Viko #75:
Pozri ja som začal písať ako sa rozkráda. Napísal som ako fungujú SADky? NAPÍSAL! Napísal som riešenie ... to, že ideologicky zaslepení liberáli extrémistickí, ktorí by celý štát rozpredali súkromníkom to odmietajú bez zamyslenia sa, že čo je riešenie v našich zvlčelých podmienkach, to ani omylom. Jediné čo v záchvatoch vedia verklikovať je mantra privatizačného kriminálnika Ivana Mikloša :"Štát je zlý vlastník!" ... Štát nie je zlý vlastník, zlí sú tí, čo spravujú štát a sú to práve takí ako Mikloš a súkromníci, ktorí čakajú, kedy dostanú za zlomok ceny štátny majetok/podnik alebo sa dostanú k dotáciám od štátu.
Napísal som aj ako sa rozkráda Cargo. Ani to nepomohlo. Tak čo potom? Dám preč vulgarizmy a nič sa nezmení, lebo im vadí v prvom rade, že to píšem ja, vadí im to ideologicky, pretože o zoštátnení strategických odvetví odmietajú počuť a odmietajú pochopiť, že "koliká bije"! Tak o čom to je? Tu sa môže raziť poslušne iba jedna jediná ideologická rovina všetko rozdajme do súkromných rúk a potom títo čo to zastávajú majú najviac kecov ako sú podmienky pre súkromníkov neošetrené a robia si čo chcú. Tu nikdy nebude nič nastavené na fixné pravidlá, ale stále budú výnimky a preto podnikanie v strategických odvetviach je na Slovensku čistý tunel a patrí tam aj doprava. Ak má doprava za niečo stáť a majú dostávať ľudia aj v poslednej malej obci, kde žije do 50 ľudí, tak nie je možné si tie služby objednávať u súkromníka. Kedy to zapne týmto diskutérom prosím ťa?! Až budú mať 50-60 rokov a nebude mať nikto o verejnú hromadnú dopravu záujem?
A príspevok je bez vulgarizmov ... len mám pocit, že každý sa zameria na to, čo sa mu hodí, a teda nevníma obsah a myšlienku, ale ideologicky zaslepene budú akurát tak nemiestne kecy. K tomu Cargu sa doteraz nikto nevyjadril, či je normálne aby Cargáči pracovali na plné korytá pre súkromníkov, ktorým to istí vedenie Carga. Na privatizáciu SADiek a skorumpovaných poslancov sa tiež nevyjadrili. Prečo? Žeby sami mali interest niektor v tých firmách, alebo mali známych, či je im viac ideologické presvedčenie než doprava, i keď tušia, že je to ich presvedčenie choré, tak budú to hlásať pozerať sa s úsmevom na tvári ako doprava ide ku dnu. Hlavne, že sa im splnil ideologický sen - štát je ošklbaný o kontrolu nad dopravou ale to nevadí, všetko je súkromné. ?
Reakcia na: peste.noire #77:
Chlapče, ale do KristaAllaha, kedy si konečne prestaneš pliesť diskusiu pod článkom z topky.sk s diskusiou pod článkom z imhd.sk? Veď ty nás tu normálne hromadne oberáš o (produktívny) čas ?
Reakcia na: shaggy #71:
Tvoj primitivizmus je katastrofálny ... to, čo píšeš by som ani na toaletný papier nevytlačil ... ? Možno prevýchovný pobyt s kakaovníkmi denno denne na krku by slniečkarskej lúze ako si ty veľmi rýchlo urobila jasno, kto je tu nebezpečný a kto denno denne ohrozuje ľudí ... mi ukáž, kde si chalani "v zelenom" dovolia vyberať mýtne a napádať slušných ľudí ako v Strážskom alebo hádzať kamene po autách pre zábavu a pod. činy! Nikde, nemá argumenty, si proste bezzubý a iba pľuješ naprádzno, o ničom, nevieš ani figu borovú a potom, že sme "blaváci" za idiotov. No jasné, keď "inteligencia" z BA vie najlepšie ako žije zvyšok Slovenska docestovali maximálne po Nitru ?
Reakcia na: 810zssk #73:
Mal ich už aspoň 20 ? Zrejme bude mať v zálohe pripravené už ďalšie 4 nicky ?
Reakcia na: SJT.1 #70:
Keby si civilizovane písal, možno by to niekto aj počúval, lenže tieto výlevy sa nedá čítať, nie to na ne zmysluplne reagovať. A keď človek zareaguje, nedočká sa protireakcie, ale ďalšej vlny výlevov, ako som mal možnosť zakúsiť.

Zvyšok je o logike, ktorú deťom hovoria už v MŠ: Keď Jožo skočí do studne, skočíš aj ty? To máme znižovať latku fóra preto, že kdesi ktosi sa chová ako buran a ktosi iný mu to tam akceptuje? ?

Ak si frustrovaný, dá sa to riešiť, ale nie výlevmi. Nádych výdych, spíš si vecné body ku ktorým sa chceš vyjadriť, načrtni nejaké možnosti riešenia, civilizovane tomu daj hlavu a pätu a skôr sa niekto zapojí.
Reakcia na: SJT.1 #70:
ze tebe este nezrusili ucet?
Reakcia na: SJT.1 #67:
Vie niekto vysvetlit preco tento, ehm, clovek este nema ban?
Reakcia na: SJT.1 #70:
"Ako inak mám pomenovať tých ľudí čo nikdy nič nerobili, len zasadli na manažérske stoličky a doslova močia do ksichtov tým".
Skús ich nazvať ich menom. Kotleba. Jaaaj, on môže žiť z tvojich peňazí, to je tvoj kamoš 🙂
Presne takýto socialistickí príživníci rozkradli tie tvoje SADky, ZSSK, Cargo...
Tak sa buď rozhodni, či ti to vadí, alebo nie. Lebo nemôžeš nadávať na jedného príživníka (Fica) a druhého (Kotlebu) nechať tak.

+ pre nás nie je viac forma, ako obsah. Ale ty sa nevieš vyjadrovať. Si proste ukážka bežného tupovoliča niektorej zo socialistických strán, ktorý momentálne ľúbi šéfa jednej strany a hejtuje všetkých ostatných.
Reakcia na: SJT.1 #67:
Čvargu som našťastie na krku nemal, keďže nežijem v BB. A možno by si mal viac vzdelávať tých vašich zelenotričkových kamošov, nech toľko neťahajú za tú brzdu, že to nie je držadlo. Ale to ľudia, ktorí žijú len z príspevkov nás, pracujúcich, nikdy nepochopia.
Reakcia na: titomi #63:
Pardon, ak môžete počúvať v rádiu prasačiny, odpadovú hudbu a zvrhlosti čo z toho mäkne mozog, alebo večer tie splašky vulgárne opzlé a násilné, tak myslím, že príspevok k veci s pár ostrejšími slovami je na mieste. Ako inak mám pomenovať tých ľudí čo nikdy nič nerobili, len zasadli na manažérske stoličky a doslova močia do ksichtov tým, čo 20-30 rokov drú v doprave? Normálne sa im tá "podnikateľská" čvarga smeje, s kamarátmi rozkrádajú Cargo, ZSSK, SADky už sú rozkradnuté a úspešne tunelované! Tak čo má vymýšľať aké pomenovania? Že je vedenie marginalizované, neprispôsobivé, asociálne alebo zo málo podnetného prostredia, že im dali rodičia málo výchovy a lásky, že sa nekradne, že dám na názory skúsenejších a starších a počúvam čo hovoria a potom konám? Mňa táto neúcta k tomu čo sa tu budovalo desaťročia vytáča, že sa starým mladí vysmievajú, ničia všetko čo vybudovali a nevážia si čo spravili pre dopravu, koľko času a zdravia jej odovzdali. A to ešte ako píšem ja je veľmi mierne. Choď sa s tými ľuďmi stretnúť vo svojom voľnom čase za vlastné peniaze a aj ostatní a vypočujte si ich, a potom pochopíte (možno) prečo som v takej ráži. A udivuje ma, že stále tomu nevedia mnohí pochopiť. Ak je pre niekoho viac forma ako obsah, tak sa nič tu nezmení. Ja si na formalitách nezakladám, ani na strojenej slušnosti a formulkách. Ale podľa toho Slovensko vyzerá aj. Všetci sú fajnoví ako kožka na intímnych partiách ale porobené nie je nič! Radšej by som ocenil komunikáciu bez servítky a viac chuti robiť.
Reakcia na: Ike #65:
Kukni si mail ... toto tu nemá zmysel. Darmo vysvetľujem ... ako keby som Tatrovku lúšteniny vysypal na stenu ... ?
Reakcia na: S499.1023 #61:
No toto presne neviem. možno ešte stále robí, resp. už opäť robí.
Reakcia na: titomi #63:
Ono najtragickejšie na tom celom je, že za verejnú správu (čo sa zmluvy o dopravných službách vo verejnom záujme týka) je, ako za objednávateľa dopravy, zodpovedný práve odbor dopravy príslušného úradu. Keby miesto úsilia o antagonický opis všetkého zla a krívd tohto sveta smerovalo toto úsilie na svojho vedúceho a na druhú zmluvnú stranu, ktorá sa (žiaľ, tak to bolo a bude vždy) snaží prispôsobiť zmluvné podmienky vo svoj prospech na úkor verejných zdrojov, možno by sme mali spravodlivejší svet, o ktorom tu ? píše rozsiahle eseje (odmysliac si doktrínu utláčania určitých skupín obyvateľstva)
Reakcia na: Mike #57:
Nope. V Košiciach bol lepší expert. ?
@SJT.1 > nepomylil si si priestor, kam pises? Tu sa pise o nahradnej autobusovej stanici, nie o problemoch zeleznicnej ci akejkolvek inej spedicie. A este k tomu pleties tu jedno cez druhe - od Carga, cez politicke strany a ich predsedov cez spomienky na minuly rezim.
Odhliadnuc od toho - keby si sa vyjadroval troska viac kultivovanie a bez roznych pridavnych mien, mozno by Ta ludia viac pocuvali aj respektovali.
Tliachat do prazdna vie cely slovensky narod velmi dobre. Cim viac piva, tym viac reci. Ale ked uz mame/mozme nieco spravit, aby sa nieco zmenilo a mali sa lepsie, tak to uz nam ide tazsie. Ak vies o niecom protizakonnom - chod na policiu a daj podnet. Co sa s tym stane, je uz druha vec - ale raz sa mozno aj to zmeni. Ak ale nikto zo ziadnym podnetom nikam nepojde, tak sa veru naozaj nic nezmeni.
Reakcia na: SJT.1 #59:
Myslíš aj tie organizované kriminálne živly, ktoré sa na východe premávajú vo vlakoch, väčšinou platení z našich peňazí a otravujú slušných ľudí? Pre tie by bolo potrebné zriadiť rezerváciou, ideálne s veľa zelene, aby tam zapadli vo svojich tričkách.
Reakcia na: Mike #58:
Nevedel. A už nerobí?
Reakcia na: SJT.1 #59:
Tak prečo diskutuješ pod dvoma nickmi? Zabudol si prihlasovacie údaje?
Reakcia na: S499.1023 #56:
Nie ... ale keď si myslíš, že to spasí verejnú hromadnú dopravu a odstráni z nej kriminálne živly, tak nech mi je udelený doživotný BAN ? Mne je to u prdele ale zabanovať by bolo treba tých, čo rozhodujú a to presunom do Ilavy alebo Leopoldova ...
Reakcia na: S499.1023 #52:
To si nevedel? ?
Reakcia na: S499.1023 #56:
Guinessov rekord v počte nickov jedného užívateľa ?
Reakcia na: peste.noire #55:
Teba už zase zabanovali?
Reakcia na: shaggy #39:
Vieš čo ti odporučím? Následovný postup aby si sa prebudil do reality a pookrial:
1. Napíš na oddelenie dopravy akéhokoľvek kraja a vyžiadaj si stretnutie s nimi a aj s človekom zodpovedným za dopravcu vykonávajúceho linky v rámci zmluvy o výkone vo verejnom záujme.
2. Spytuj sa na to prečo dopravca premáva v súbehu s vlakovými spojmi.
3. Spytuj sa na to, prečo CP niesú vedené v taktovom režime.
4. Spytuj sa na to, prečo sa súbežné výkony so železničnou dopravou nerelokujú tam kde je slabá obslužnosť v sedle a počas víkendov, príp. aj počas špičky pracovných dní.

A potom až toto urobíš, tak sa stavaj proti zoštátneniu. Pretože keby mal štát alebo VÚC moc nad vedením dopravcu, že :"Nerobíš ako chceme my, tak letíš z podniku!", tak by to inak vyzeralo. A opakujem, že je megazlodejina dotovať 15 správnych rád a 15 dozorných rád. Správna rada má 3 členov myslím, dozorná od 3 do 6 väčšinou. Minimálne 90 ľudí úplne zbytočných, bezvýznamných a bez dumstu o doprave väčšinou, príp. tak skorumpovaných a korumpujúcich, že zavrieť ich do basy by bola urážka samotných väzňov. Dokonca aj Arriva o ktorej som mal vyššiu mienku, ako o nemeckej spoločnosti, tak mizerne platia, mizerne jazdia a nezvládajú ani prevádzkovať MHD v Nitre.

Čiže jeden jediný štátny dopravca, ktorý spravuje osobnú a nákladnú dopravu, cestnú aj železničnú divíziu a má iba regionálne závody/zastúpenia. A môže sa tu ľubovoľný zamestnanec súkromníka hodiť aj o zem. Ak je dobrý, nemal by problém sa u férovo riadeného štátneho dopravcu uplatniť. Kto je tímový hráč a nie egoista a necíti potrebu si honiť ego svojim vlastným dopravcom, ale postačí si s plácou a zmysluplnou prácou, ktorej výsledky slúžia cestujúcim a podnikom. Čiže v praxi prídem do daného mesta kde je regionálne zastúpenie a riešim na jednej porade CP vlakov aj busov, ktoré sa budú koordinovať, pričom za to zodpovedá ich nadriadený. Ak budú súbehy, tak priamo zásahom ministerstva dotyčný letí. A nie, že tu majú nadšenci a odborníci dobré nápady a priamo šéfovia SADiek uplácajú krajských poslancov, uplácajú mestských poslancov ak sa jedná o MHD, aby marili dobré riešenia, aby sa nemuselo nič prerábať lebo čo keby sa ukázalo, že nový systém je lepší a mal by úspech, čo by bol klinec do ich rakvy, ktorý by doložil krásne to, že v doprave nemajú čo robiť ale absolútne. A takéto zásahy, že dopravca zabránil objednávateľovi mediálnu propagáciu zmien tu bohužiaľ boli a sú, a aj budú pokým sa nechajú ľudia uplácať.
Reakcia na: Ike #51:
Vieš ako prebiehali rokovania BBSK s dopravcami? Nevieš. Máš to záujem vedieť ty alebo iní tu prítomní? Zjavne nie! A preto to tu ani písať nebudem pokým sa tu nepreukáže vyššia kultúra ako u ĽS-NS! Aj keby to tu dakto napísal, alebo som tu napísal tie info, ktoré mám, tak to zamínuskujete a vycenzurujete. A bol by som rád keby tu bolo možné si prečítať príspevok k veci ohľadom toho dodatku, ktorý som tu nedal preto aby ho tu blbečkovia cenzurovali ale aby keď už chcete Kotlebu kritizovať tak vecne! Expert Bránik sa chvastal koľko na Kotlebu vie. Tak kde to má tie kompromitujúce info? Veď ak ho označujú za fašistu a utajujú tie informácie, tak potom s ním kolaborujú! Máte ideálnu možnosť ho konfrontovať so znením daného príspevku #47 ... Na pochodoch nosiť trápne tabuľky, prednášať naučené frázy a nič vecne nevytknúť, to je také slovenské. Ale k veci niečo povedať, to je luxus, preto repete ...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Apropo nízko ideologicky zaslepené kecy, zaslepenejšie než "komunisti" v zelených tričkách si nechaj na besiedku s palácovým úžerníkom, ktorý pripravil nemálo ľudí o bývanie a jeho exekúcie zasierajú súdy preukázateľne narozdiel od tvojich ideo-drístov. Aby si bol teda uvedený do obrazu, ak chceš viesť prudko idelogicky zafarbenú diskusiu, tak môj známy je Kotlebov sused na Sásovej a tam Kotleba stále býva. To, že v sídle strany na Jakube v BB sú 2-3 gauče a prespí tam člen strany čo príde z BA, KE alebo PO aby nemusel si objednávať hotel a nerozfrckávali za toto peniaze neznamená, že sa tam vyvaľuje Kotleba! Chápeš? Zaujímavé, že väčší RD na účely stranníckeho sídla ti prekáža, ale násobne väčšie prestory, rezidencie a pod. gaunerov zo štandardných strán nie. Až nejaký novinársky pisálek alebo tebe podobná tlčhuba nafotí ako si tam Kotleba ide večer a ráno odtiaľ a bude sa to opakovať, tak je dokázané, že tam býva, tak potom nech je právom opľutý. Ok?

Dovtedy prosím poukazuj na iné závažnejšie veci ako napr.:
ODFLÁKNUTÝ DODATOK SO SAD ZVOLEN, ktorý ...
1. ... má 2,5 strany a nerieši absolútne nič podstatné!
2. ... fixuje cenu 0,77 eur na km iba na roky 2017 a 2018. Čo bude po roku 2018?
3. ... nemá logiku, okrem natiahnutia zmluvy do 2023. Prečo sa nezafixovala cena do roku 2023 so zakotnvením, že cena sa bude dvíhať iba o infláciu?!
4. ... ako ošetrí vrátenie preplatku za január až september 2017?!
5. ... ako rieši vydokladovanie, že sa preplatok ponechaný dopravcovi použil na splatenie pohľadávok z predošlých rokov?!
6. ... nerieši sa aké linky a na akých trasách bude BBSK objednávať!
7. ... nerieši štandardy dopravnej obslužnosti, ku ktorým mal byť dopravca zaviazaný!
8. ... nerieši sa nákup nových vozidiel - aké kategórie (v BBSK niesú žiadne mini a midibusy) a plán obnovy VP.
9. ... nerieši termín splnenia bodu o inštalácií GPS systémov do vozidiel a sprístupnenie výstupov z nich objednávateľovi (BBSK)!
10. ... nerieši sankcie za nesplnenie zmluvných podmienok ako sú vyššie uvedené body! V tom samozrejme ak dopravca odmietne prepracovať CP, dodržať predpísanú výpravu vozidlami príslušnej kategórie na danej linke atď.

Takže v prvom rade si urob jasne v doprave čo ideš riešiť (napr. si naštuduj čo sa zmenilo a nezmenilo v prímestskej doprave v BBSK) a nakoniec, ujednoť sa či je Kotleba fašista, nacista alebo komunista, lebo už sa tie označenia akosi bijú medzi sebou ako čerešne, pivo a kefír v žalúdku dokopy.
Reakcia na: Ike #51:
Kde si nabral, že ja som bol zástupca? To si čítal kde? Ako fakt ma tieto reči dojímajú ... A nevypisuj nepravdy, lebo tu podaktorí dostanú mŕtvicu, že ich strašíš. Snáď nechceš mať kamarátov na svedomí ❗
Reakcia na: Ike #51:
To nemyslíš vážne, že Dunčo robil na odbore dopravy BBSK?
Reakcia na: SJT.1 #49:
tak počkaj, ty si (bol) zástupca objednávateľa, ty si (bol) za zmluvnú stranu. Tak ako sa od voleného zástupcu očakáva, že bude slúžiť záujmom verejnosti, tak sa od neho očakáva, že si pod sebou vytvorí tím odborníkov, ktorí toto zabezpečia a ktorého súčasťou si bol ty. To je jedno, že to verejnosť vidí. Dodatok podpisujú všetky zmluvné strany vrátane BBSK.
Ako vidím, mentálne kapacity diskutujúcich umožňujú mínuskovať. Teší ma, že Eurofondy na rozvoj zaostalývh komunìt naučili čerstvých 18-20 ročných absolventov založiť si účet, prihlásiť sa a mínuskovať. Poprosím Fica o 35 miliónov na projekt aby sa naučili písať a ďalších 15 miliónov na dvihnutie IQ o 5 bodov aby sa dostali na 80 aspoň ...
Reakcia na: Ike #48:
? ... ten dodatok si môže prečítať každý, pretože je zavesený na stránke BBSK a to tam nemusím preto robiť ...
Reakcia na: SJT.1 #47:
Nerobil si náhodou na odbore dopravy BBSK? Upovedomil si svojho vedúceho o dodatku?
Apropo nízko ideologicky zaslepené kecy, zaslepenejšie než "komunisti" v zelených tričkách si nechaj na besiedku s palácovým úžerníkom, ktorý pripravil nemálo ľudí o bývanie a jeho exekúcie zasierajú súdy preukázateľne narozdiel od tvojich ideo-drístov. Aby si bol teda uvedený do obrazu, ak chceš viesť prudko idelogicky zafarbenú diskusiu, tak môj známy je Kotlebov sused na Sásovej a tam Kotleba stále býva. To, že v sídle strany na Jakube v BB sú 2-3 gauče a prespí tam člen strany čo príde z BA, KE alebo PO aby nemusel si objednávať hotel a nerozfrckávali za toto peniaze neznamená, že sa tam vyvaľuje Kotleba! Chápeš? Zaujímavé, že väčší RD na účely stranníckeho sídla ti prekáža, ale násobne väčšie prestory, rezidencie a pod. gaunerov zo štandardných strán nie. Až nejaký novinársky pisálek alebo tebe podobná tlčhuba nafotí ako si tam Kotleba ide večer a ráno odtiaľ a bude sa to opakovať, tak je dokázané, že tam býva, tak potom nech je právom opľutý. Ok?

Dovtedy prosím poukazuj na iné závažnejšie veci ako napr.:
ODFLÁKNUTÝ DODATOK SO SAD ZVOLEN, ktorý ...
1. ... má 2,5 strany a nerieši absolútne nič podstatné!
2. ... fixuje cenu 0,77 eur na km iba na roky 2017 a 2018. Čo bude po roku 2018?
3. ... nemá logiku, okrem natiahnutia zmluvy do 2023. Prečo sa nezafixovala cena do roku 2023 so zakotnvením, že cena sa bude dvíhať iba o infláciu?!
4. ... ako ošetrí vrátenie preplatku za január až september 2017?!
5. ... ako rieši vydokladovanie, že sa preplatok ponechaný dopravcovi použil na splatenie pohľadávok z predošlých rokov?!
6. ... nerieši sa aké linky a na akých trasách bude BBSK objednávať!
7. ... nerieši štandardy dopravnej obslužnosti, ku ktorým mal byť dopravca zaviazaný!
8. ... nerieši sa nákup nových vozidiel - aké kategórie (v BBSK niesú žiadne mini a midibusy) a plán obnovy VP.
9. ... nerieši termín splnenia bodu o inštalácií GPS systémov do vozidiel a sprístupnenie výstupov z nich objednávateľovi (BBSK)!
10. ... nerieši sankcie za nesplnenie zmluvných podmienok ako sú vyššie uvedené body! V tom samozrejme ak dopravca odmietne prepracovať CP, dodržať predpísanú výpravu vozidlami príslušnej kategórie na danej linke atď.

Takže v prvom rade si urob jasne v doprave čo ideš riešiť (napr. si naštuduj čo sa zmenilo a nezmenilo v prímestskej doprave v BBSK) a nakoniec, ujednoť sa či je Kotleba fašista, nacista alebo komunista, lebo už sa tie označenia akosi bijú medzi sebou ako čerešne, pivo a kefír v žalúdku dokopy. ?
Reakcia na: shaggy #45:
Na dopravu sa prispieva z tvojich v každej krajine, lebo tu ti to vadí, inde by si držal hubu. Tí komunisti aspoň vedeli zabezpečiť dopravu na úrovni a tí čo hovno robili, tak v 89tom vycítili príležitosť, prezliekli kabáty a dostali sa k moci. A preto je doprava dnes v kapitalizme vedenom socialistami a komunistami hrajúcimi na liberálov v sračkách. Nevidím ani dôvod akým právom jedna zasratá spoločnosť v Dunajskej Strede blokuje využívanie kontajnerového terminálu v Žiline iba za to, že to postavil štát! Čo je toto za gaunerstvo? Všetky súkromné špedičné a doručovateľské spoločnosti s tým nemali problém, iba jedni arogantní nemčúri. A čo by na tom bolo, že by to prevádzkovalo ŽSR s rovným prístupom pre Metrans, RCC, ZSSKC, ČDC, atď.?! Len zas sa stavajú súkromné záujmy nad národné. A uviedol som tu jasný príklad gaunerstva ako vyžierajú súkromníci štátne Cargo kriminálnymi spôsobmi! Okrem troch mínusiek od zbabelcov žiadna reakcie čo mi dáva dôvod si myslieť, že diskutéri sú buď ignoranti alebo sú mentálne zmrzačení a považujú takéto podvody za čestné spôsoby podnikania. V tom prípade sú to ale ľudia, ktorý je nebezpečené pustiť k čomukoľvek nakoľko nedokážu rozlíšiť čo je a nie je morálne, nieto už zákonné a nezákonné.
Reakcia na: SJT.1 #42:
Hmotná zodpovednosť a ručenie majetkom. A k tomu ešte aj ručenie životom svojich pravnúčat!
Aj tak ti garantujem, že by sa žiadnemu z nich nič nedokázalo.
To máš ako tých neprispôsobivých príživníkov - dostanú bývanie od štátu a všetko je v poriadku. Napr. ten najznámejší z Bystrice. Dom má oficiálne za peniaze strany, ale využíva ho jeho početná rodina. Dokážu mu niečo? Nie. Lebo príživníci si vždy nájdu cestu.

A mne je celkom jedno, či rešpektuješ veľkohubých podnikateľov, alebo nie. Nechcem, aby sa doprava robila za moje peniaze bez toho, aby som na ňu sám prispel. Stačilo mi 40 rokov červených komunistov, nepotrebujem teraz komunistov v zelených tričkách, ktorí o ekonómii vedia menej, než o pravopise.
Reakcia na: Ike #41:
Exaktný príklad a poprosím stanovisko.
Poznám osobne pár ľudí v Cargu čo makajú na ucelenkách. Oni ako kancelársky aparát Carga zajednajú vozne, obchodné podmienky. Prídu na Úsek Prevádzky s požiadavkou aby pridelili personál a HKV na vozbu. A vedenie daného úseku, že :"Nieto." ... z vedenia príde príkaz :"Daj to voziť súkromníkovi." ... takto sú rozkradnuté tranzitné ucelenky Kúty - Rusovce, Kúty - Štúrovo, Plaveč - Hidasnémeti, Slovnaft, prachové uhlie do USS, a iné lukratívne vozby! To, že nie je jedna "Laminátka" a 3 rušňovodiči na otočenie cca 2h trasy 2x tam a späť behom 14h je účelová lož alebo účelovo udržovaný podstav. Toto je fér? Toto je čisté podnikanie? Prečo sa celkom solídna špedička LTE stiahla zo SR?! Myslíš, že v prostredí kde každá špedička má politické krytie plus manažérske krytie z Carga má niekto chuť makať?! Poviem príklad Hrušku čo šéfuje Petrolspedu. Akoto, že pokým bol v Cargu, tak hľadal gauner ako to nejde a zrazu ako súkromník robí divy?! A jeho kamaráti, čo sú dodnes v Cargu mu beztrestne podávajú info o krokoch Carga a vozbe. Už len pre toto mám v zuboch súkroomný sektor v doprave. Tie "súťaže" dopravcov naoko sú fraška, pretože pokiaľ štát a samosprávy nevedia čo chcú, tak sa nebde súťažiť kvalita ale iba výmena správnej a dozornej rady. Nech voliči zabezpečia aby štát viedli zodpovední a nebude nikomu vadiť jeden železničný dopravca s nákladnou dcérou a cestnou divíziou aby sa aj ten bordel na cestách s kamiónmi spratal. ? Je toho mnoho iného na reč a aj by som ti vedel osobne zavolať ľudí, ktorí drú ako kone v Cargu aby sa súkromník nažral, alebo sú v prevádzke za smiešnu mzdu.
Reakcia na: shaggy #39:
Bavím sa primárne o SADkách, teda aj Arriva, Slovak Lines a pod., ktoré žerú od začiatku dotácie. Apropo Jančura najviac bliaka o súťaži ale keď sprivatizoval bez súťaže skrz nátlak IC BA-KE držal hubu. Keď v ČR doslova ulúpil s pomocou Babišovho ministra tri páry lukratívnych Ex Brno - Praha, tiež držal zobák. Takého podnikateľa čo má iba veľkú hubu a žiadnu pokoru neuznávam ...
Reakcia na: shaggy #39:
Hmotná zodpovednosť vedenia za svoje kroky a ručenie majetkom, t.j. aj tým ktorý prepísali 6-12 mesiacov pred nástupom do funkcie.
Reakcia na: SJT.1 #38:
Minule som Ti dal +1 za príspevok, lebo bol konečne 100% k veci bez ĽSNS-vaty. Škoda. Inak nehovorím, že v príspevku nemáš výroky, s ktorými sa nedá stotožniť, ale sú schované pod zbytočným agresívnym balastom. Zoštátnenie ani nehodnotím.
Reakcia na: shaggy #39:
verejní? tých naozaj nie je veľa. A Jančura ak premáva na linke vo verejnom záujme, tak to nie je iba o jeho strate ale o základnej obslužnosti.

Samozrejme, zoštátnenie je hlúposť. Objednávanie je na zváženie. Teraz je to naozaj o tom, že autobusy a vlaky si na lukratívnych tratiach vykrádajú cestujúcich.
Reakcia na: SJT.1 #38:
SADky zoštátniť? Panebože, som nevedel, že Andrej Danko chodí diskutovať na internet.
Pozri sa, ako vyzerajú verejní dopravcovia. Nič, čo riadi človek bez akéhokoľvek finančného prepojenia na riadenú firmu, nebude tak efektívne, ako súkromná firma.
Ak Jančura bude napriek odporúčaniam trvať na nezmyselných linkách a bude všade vylepovať nečitateľné cestovné poriadky, tak on na sebe pocíti tú stratu. Ale riaditeľ akéhokoľvek "národného dopravcu" za tú stratu nebude nikdy postihnutý (nech sa prijme akokoľvek chrumkavý zákon, nikdy nikoho nepotrestajú). Maximálne si na pumpe zabudne len 100 tisíc v taške. To bude jeho trest.
Reakcia na: 810zssk #35:
Uveď jedného prevádzkovateľa prímestských autobusových liniek, ktorý má záujem o nejaký pokrokový prístup k tvorbe CP ... To neútočím na teba, ale len schválne či nájdeš jednu prímestskú linku jedného dopravcu, ktorá má na CP maximálne 2-3 druhý trás, s logicky vykonávanými zachádzkami a odchody sú v takte.

Privatizácia SADiek bol jeden megalup. SADky by sa mali zoštátniť a podnikanie za dotácie v doprave by sa malo zatrhnúť a rovnako tak aj v nákladnej doprave. Prevážanie tovaru krížom krážom kvôli DPH a iným podvodom je špecialita súkromných špedičiek ale to je iná kapitola rovnako ako vedenie Carga uplácané súkormníkmi ako Lokorail, PSŽ, Express Group, RTI a iní, aby dostali voziť lukratívne ucelenky. Stačí sa pozrieť na Slovnaft. Obchodník Carga zajedná všetko, riaditeľ prevádzkového to odsabotuje a od vedenia príde príkaz, daj to voziť subdodávateľsky k Railtrans International ... Takto sa "podniká" po Slovensky so zárukami od štátu! A u SADiek to funguje tak, že čím väčšia strata, tým viac vyžmýkajú samosprávu a viac môžu pýtať a ešte si tam započítajú aj nemožné. Ani jedna zmluva ani jedného kraja nerieši to, že autobusy, ktoré platí kraj v odpisoch jazdia dopravcom na súkromných diaľkových linkách. A tieto diaľkové linky majú tiež takú atraktivitu, že s 1-2 pármi za deň ich využívajú ozaj iba zúfalci na to odkázaní. Diaľkové autobusové linky by mal rovnako ako rýchliky objednávať štát u SADky aby sa nestávalo to, že diaľkové linky si všetci cpú tam, kde je to lukratívne a do lukratívnych časov a občan ak chce ísť v inom čase ako je to lukratívne pre dopravcu, tak má smolu. A to platí nielen pre diaľkové linky ale aj pre niektoré prímestské. Stačí sa pozrieť na okresy kam vôbec nevedú koľaje. Nadmerný výkony si SADkárski duševní mrzáci sústreďujú do trás kde premávajú vlaky a kde je zabezpečená dopravná obslužnosť (pre nich neznámy pojem) a tam kde sa človek ledva dostane do práce/školy na 8:00, a dvoma spojmi poobede domov pričom posledný o 16:30 cca a cez víkend zabudni na PAD, tak tam to netreba. ?

Neviem už ako tento duševný stav na SADkách pomenovať, ale je to cielené vyháňanie ľudí z VHD pretože odmietajú si uvedomiť, že iba kvalitná ponuka spojov (aspoň každé 2h, v sedle ojedinelé prípady, že stačí 4h = návoz na 6, 8, 10 a potom až 14, 16 a 18) do koncových obcí dokáže ľudí udržať v autobusoch. Je pekné, že sa nacpú na trasy ako PO-KE, BB-ZV, ZV-DT, BA-PK/MA/SC ale čo z toho, keď do prvej obce za tým okresným mestom sa už nemáš ako dostať. Stačilo mi cestovať raz do Čiližskej Radvane. Autobus diletantov zo SADDS odišiel 10 min pred vlakom, čakal som 45 min na ďalší, naspäť sme prišli 5 min po odchode vlaku do BA a do ďalšieho som mal čas 55 minút. ? Ten spoj, ktorý nemohol z Čiližskej Radvane ísť skôr viezol dvoch kamarátov šoféra a troch školákov. Tak veľmi "potrebné" bolo aby premával presne v daný čas a nie o 10 min skôr aby bola rezerva prestúpiť na vlak, čo by mohlo zabezpečiť, že ľudia budú mať väčší záujem o ten spoj ak ich odvezie k vlaku do Bratislavy. Krásny príklad je MHD v Senici, ktorú robí Arriva a tá príde 10 min pred vlakom a odíde 10 min po vlaku. Výsledok je, že autobus berie 20-40 ľudí od/ku každému vlaku a krásne si zarobí vďaka kooperácií so železnicou. Lenže čo z toho aj keď urobíš zmeny a médiá ti odmietnu dať priestor na propagáciu zmien v doprave, vyslovene zmaria úplne logickú vec, odmietajú sa podieľať na osvete a propagácií dopravy a deje sa aj také, že niektorí duševne zmrzačení riaditelia či členovia predstavenstiev SADiek si to za bakšiš alebo po známosti vybavia, že dané zmeny nebudú spropagované a dopravca odmietne poskytnúť svoje autobusy na propagáciu daných zmien dokonca, príp. za odplatu od objednávateľa, čo je už do neba volajúca arogancia.
Reakcia na: tr3mp #34:
Pri novej ("dočasnej") AS už ani SL nerobí zachádzku na Svätoplukovu. ?
Reakcia na: Ike #33:
SL by predovsetkym pomohlo keby tu firmu zacal viest niekto kto rozumie doprave. Lebo to co predvadza SL nie je v zaujme vobec nikoho - nie je to verejny zaujem, nie je to zaujem dopravcu, nie je to zaujem akcionara, nie je to zaujem zupy... Je to len aplikovanie dogiem rannych 80. rokov (a teda aj to trochu urazam 80. roky) v uplne odlisnom prostredi.

Cloveka ktory nerozumie doprave je mozne spoznat jednoducho na zaklade obsesie wifi, USB nabijackami a podobnymi momotinami kombinovanej s absolutnym nezaujmom o take banality ako cestovny poriadok a podobne. Vidime to u celeho radu samosprav, politikov a zial aj niektorych dopravcov, vratane Slovak Linesu. Oni podla vsetkeho celkom uprimne chcu zvysovat kvalitu, len zial z toho klimatizovaneho autobusu vela mat nebudem, ked je kvoli CP nepouzitelny a zufalo pomaly.

Nepouzitelna verejna doprava potom tlaci ludi do aut a ked uz raz ma niekto auto, rozhodne sa nebude tlacit do nakupneho centra HB Reavisu umiestneneho v lokalite kde bude doprava po dokonceni vsetkych okolitych projektov totalne kolabovat.
Reakcia na: Ike #33:
Ja to občas používam, ale časovo je to porovnateľné. 21 mi stojí bližšie pri robote a nerobí zachádzku na Svätoplukovu, čo kompenzuje rýchlejšiu jazdu SL. Výhodou SL je, že vozidlo je oproti 21 prázdne (dá sa vyberať miesto na sedenie), nevýhodou dlhšia pešia dochádzka. V zime otestujem, ako to časovo vyjde na novú stanicu.
Reakcia na: Mike #30:
Ono by SL pomohlo, keby sa zaviedol režim MHD (cesťáky, nástup, revízori). Nádherne je to vidieť na Patrónke, kde SL reláciu Patrónka - ASMN využíva minimum ľudí, hoci je to (dovolím si tvrdiť) atraktívnejšie spojenie ako L21.
Reakcia na: S499.1023 #28:
Ale my sa tu nebavime o civilizovanom svete, ale o Bratislave. BID nie je kooedinator IDS, lebo IDS tu neexistuje.

Co sa poplatku za vjazd na AS tyka, SL by podla mna dost tazko zumpe ako svojmu najvacsiemu zakaznikovi vysvetloval ze za primestske linky uctuje 2,50, zatial co MHD tam pusta zadarmo. Takze tam to zostava otazne.
Reakcia na: SJT.1 #27:
Ako ma BID "nastavit spoje", ked NEMA kompetenciu rozhodovat o CP, atd.?

V tej firme sa vyprodukovala kopa dobrych navrhov (nie ze by tebe vyhoveli, lebo tebe sa z principu nepaci nic), ale koncia v sufliku.
Reakcia na: S499.1023 #28:
b) HB Reavis BY MAL. Obývam sa že nemá a nebude mať. Momentálne si nechcú nechať vysvetliť, (teda vysvetľované už to bolo viackrát, takže nechcú pochopiť / nemajú záujem pochopiť) že "čo najviac spojov na AS nerovná s automaticky čo najviac zákazníkov do budúceho obchodného centra a to sa už vôbec nerovná tomu, že dnešný CP musí byť zakonzervovaný.

V opačnom prípade by si u svojho dopravcu presadili, že keby tie autobusy chodili v takte, tak im tam tých ľudí príde možno ešte viac ako dnes, ale určite nie v rannej špičke, kde tí ľudia aj tak presadnú na kraji mesta do koľajovej dopravy (príp. MHD) a keby aj išli na Nivy, tak určite nepôjdu všetci Shoppingovať. Ale skôr by sa zamerali na poobednú špičku a večer alebo hlavne víkend, kedy by mohol byť pekný takt zo všetkých smerov celý deň a ľudia by im húfne prichádzali aj odchádzali na tú úžasnú novú AS Shoppingovať (ak niekedy teda bude ...).
Reakcia na: Ike #20:
Zrejme na to mali v ĽSNS školenie - oni nemajú problém hejtovaŤ dve úuplne antagonistické veci súčasne.
Reakcia na: 810zssk #17:
¨V civilizovanom svete:
a) Áno, presne na to koordinátor býva založený - to v Bratislave neplatí.
b) Prevádzkovateľ AS by mal sám záujem o zabezpečenie lepších prestupných väzieb MHD/regio, Tu predpokladám, že aj HB Reavis by mal záujem-
Reakcia na: 810zssk #22:
Z Čataja a Jelky/V.Uľan vôbec ráčila BID nastaviť nejaké spoje s láskavým dovolením Slovak Lines ako prípoje od/k vlakom alebo BID tancuje ako mafia SL píska? Ostatne aby v tom nebol BSK sám, tak takto funguje celé Slovensko. Autobusy jazdia podľa vôle dopravcov a pár starostov, s ktorými sú SADkári za dobre, lebo si vyžiadajú iba také zmeny, ktoré SADkárom nezaberú veľa času na spracovanie a teda ani nie sú priveľkým náporom na ich mozgové kapacity. Bohužiaľ po sprivatizovaní SADiek veľa schopných ľudí bolo vyštvaných, vyhodených alebo niektorí, čo je smutnejšie odišli predčasne spomedzi nás ? ? Bohužiaľ nikto si z toho čo po nich ostalo na závodoch nevzali ani za zrnku maku inšpirácie.
Reakcia na: gejza #24:
... už sme mali farára, feťáta, energetika, šermiara vo vedení dopravy. Ešte sme nemali gynekológa, ktorý by symbolicky prišiel odtiaľ, kam doprava smeruje ? A ešte poľnohospodár by mohol prísť to kvalitne pohnojiť na záver a zkompostovať. ?
Reakcia na: Ike #20:
No časy prefúkaného koksového kráľa, ktorého museli dávať pred vystúpením v telke 3 dni dokopy aby sa naučil 5 viet aspoň sú preč, čiže teraz je aktuálny tento šermiar (kto by nevedel, tak Ersék bol skutočne šermiarom a reprezentoval, no jeho študijné zameranie je prudko dopravné https://sk.wikipedia.org/wiki/%C3%81rp%C3%A1d_%C3%89rsek) ? Som si myslel, že PoPo (Poškodený Počiatek podľa kauzy ohľadom jeho fetu, kde sa zdráhal ísť na drogový test, lebo by v labáku exli prístroje ? ) je vrchol po vierolomcovi Figeľovi, ktorý považoval za najpotrebnejšie ozdraviť železnicu redukciou služieb (najmä v Cargu znamenitý výkon so ZAN je hodný obesenia, hlavne, že na tisícové manažérske odmeny sa nájde, na 600 eur čistého pre zamestnanca v tarifnom bode nie ...). Teraz sú najpotrebnejšie feferónske tabuľky (som zvedavý, že kedy bude v Hegyeshalome slovenský názov, keďže je tam čoraz viac slovákov, tak recipročna vzájomná úcta k menšine toho druhého) a sprzniť 8xx rýchliky aby mondokujúci mali 3,5 priamého páru BA-ZV-LC-RV-KE, to že tam jazdia stále 2-3 staré B vozne je vedľajšie, hoci to mala byť priorita, ktorú mal feferón riešiť. Maďari nech sa naučia slovenské názvy hat tak (teda tých 20-30%, ktorí sa zasekli v Uhorsku, 70-80% so slovenčinou problém nemá a ani so súčasným usporiadaním) a radšej nech pripomienkujú zanedbanú kvalitu spojení na juhu Slovenska. Myslím, že okresy ako VK, LC, juh RS, RA, RV, KS a TV majú poriadne rezervy v spojeniach a kto nemá auto, tak je odpísaný.
Reakcia na: Ike #20:
Árpi urobil veľa pre slovenský šerm ... to myslím úplne vážne ..... mal ostať pri šerme a nemiešať sa do dostihového športu, kde sa z neho stáva (trójsky) kôň zo stajne "Oskar"
Reakcia na: 810zssk #22:
Mierne OT, ale ak bude pokračovať rozširovanie D1 + výstavba diaľničných križovatiek a tým kolóny na I/61 (a jej príjazdoch) narastať a zároveň nastane to zahustenie Os od Senca celý deň na 30 min takt, tak sa môže stať, že ráno príde od Senca aj 7 autobusov naraz a všetci ľudia, ktorých vyklopia, sa pohodlne zmestia do K2S a ešte si aj všetci sadnú ? ?
Reakcia na: Ike #21:
Malo by to byt zaujmom oboch objednavatelov. Problem bratislavskej dopravy je vo velkej miery prave o tom ze stale tu mame potrebu striktne oddelovat jednotlive mody dopravy a tvarit sa ze kazdy je niekoho ineho problem. Ale to proste nezodpoveda realite. Mnoho ciest kombinuje rozne mody dopravy (prave o tom je IDS) a zaujem na tom aby to kombinovanie prebiehalo hladko je zaujmom vsetkych.

Ak raz dojde k optimalizacii regionalnej dopravy a Slovak Lines jedneho pekneho rana vyklopi polovicu seneckeho okresu na Zlatych pieskoch, kde sa nezmestia do elektricky, koho to bude problem. Mesta, ci zupy?
Reakcia na: Miro #16:
V tomto prípade by to malo byť záujmom objednávateľa verejnej dopravy na lokálnej úrovni - mesta Bratislava a jeho zazmluvneného dopravcu - Dopravný podnik Bratislava, a. s.
Reakcia na: SJT.1 #19:
Existuje deň, kedy nekopneš do Arpiho? ? Inak ešte je tu Palo a Ivo.
Reakcia na: Miro #16:
To si naivne myslí každý kto vie čo to je slovo integrovať a vidí ako sa integruje už len v takej Českej republike. Lenže čo z toho, že každý si môže skočiť do Brna, či Viedne?! Nič! Prídu tam, híkajú ako somáre na statku sedláka Erséka, že aké skvelé riešenia. Prídu sem a zrazu im vadia prestupy, na CP, kde by mali prímestské linky uvedené všetky nácestné zastávky budú nadávať, že je to neprehľadné hoci v IDS JMK im to nevadilo, bude im vadiť taktová doprava, lebo budú chcieť spoje presne na +-/ minút presne a budú požadovať iba klimatizované a nízkopodlažné autobusy, hoci tam im bola aj 9xx Karosa dobrá, pretože obsluhovala spoj na linke, ktorá mala hlavu a pätu a nepremávala od ničoho k ničomu ako je to na Slovensku dobrým zvykom, budú im u prdele predplatné cestovné lístky, hoci tam si to pochvaľovali a dopravcovia naši pripečení sa opýtajú "A načo by to bolo keď si to ľudia nežiadajú?" ?
? Slušná stanica teda, naozaj veľmi slušné dielo. Keby takéto niečo postavili v Žiline, žeby vybudovali autobusovú stanicu a nie nákupnú stanicu, ktorá len na okraj poskytuje miesto pre autobusy, tak klobúk dole. Možno pre potešnie oka by si to v Žiline zaslúžilo nejaké ucelené kupolovité prestrešenie a čakáreň by možno aj stačila tá, čo je v BA. Inak koľko stálo vybudovanie tejto dočasnej autobusovej stanice by ma zaujímalo, pretože v BB sa zástancovia daného riešenia dušujú, že sa nová "autobusová" stanica dala riešiť iba takto inak by mesto nezaplatilo 3 milióny eur ale 12 miliónov. ?
Reakcia na: Miro #16:
Je. A ma koordinator kompetenciu:
a) Upravovat linkovanie MHD
b) Povolit autobusom MHD bezplatny/lacny pristup do sukromneho objektu (AS)
?
Reakcia na: 810zssk #14:
A ja som si naivne myslel, že integrácia je aj o tom, aby sa cestujúcim uľahčil prestup medzi spojmi rôznych dopravcov.
Linka 210 teraz stale zachadza na povodnu zastavku a tam sa meni trakcia?
Reakcia na: Miro #11:
Ono keby sa tym integrator mohol zaoberat, tak polovica liniek hlavne na tu AS nejazdi ? Co by pomohlo, lebo spicky su tam peklicko.
Reakcia na: Miro #11:
Ako sa tym ma "zaoberat" ked s autobusovou stanicou nema nic?
Reakcia na: kelovy #9:
a preco iba 88?
Reakcia na: 810zssk #10:
Tým by sa mal zaoberať integrátor integrovanej dopravy, na čo ho máme?
Reakcia na: kelovy #9:
Dolezitou otazkou je ako by sa k tomu postavil SL z pohladu pristupu na AS a poplatkov za tento pristup. Ale obavam sa ze realne sa tym v DPB proste nikto nezaoberal.
A prečo nepresmerujú linku 88 na túto náhradnú autobusovú stanicu ?
inak bolo by dobre urobit fotky aj pocas pracovneho dna aby sme videli ako takato ministanica postacuje?
Reakcia na: Ibiza #6:
Napríklad taká Žilina ?
Inak pevne verím, že po 3 rokoch to darujú/výhodne predajú nejakému inému mestu na Slovensku. Myslím, že MNOHÉ mestá na Slovensku by za takúto stanicu bolo vďačných.
Bol som tam v nedeľu: veľa áut a veľa chodcov. Otázne je, aký podiel týchto chodcov mohlo mať pohodlnejší transport na stanicu ak by nevystupovali z MHD pri VÚB.
na svatoplukovej nestoja iba linky 205 a 208. bohuzial chyba prechod na druhu stranu cesty.
a je otazne dokedy bude fungovat zastavka autobusova stanica pre linky 21,25,210,88.
Reakcia na: Mike #2:
Ale co viem, tam sa niekto odvolal, preto to bolo cele aj medializovane..
Reakcia na: piggee #1:
Mali stavebné povolenie, ale začali stavať skôr ako nadobudlo právoplatnosť. Lebo potom, ako bolo vydané musí visieť x dní (30?) niekde na nástenke a až keď sa nikto neodvolá, nadobudne právoplatnosť. No a oni začali stavať +- na nejaký 25. deň od vydania toho povolenia...
Toto napadol dodatočne prokurátor, ale už nebolo až tak medializované, ako sa s nim dohodli.
A je to vobec zkolaudovane? Vsak to nemalo ani stavebne povolenie.