Do tretice všetko dobré, DPMBB opäť vyhlásil verejnú súťaž na dodávku nových trolejbusov

Prvé dva pokusy boli neúspešné, ďalšia šanca už asi nebude

Vo vestníku verejného obstarávania č. 17/2015 z 23. januára 2015 bolo pod číslom 1929 - MST zverejnené oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania na obstaranie 3 kĺbových a 1 krátkeho nízkopodlažného trolejbusu. Predpokladaná hodnota zákazky je 2 070 000,00 € bez DPH a ponuku je možné predložiť do 2. marca 2015.

Tak ako v Košiciach, aj tu ide už o tretí pokus, predchádzajúce verejné súťaže boli zrušené. Pokiaľ sa nepodarí nové trolejbusy obstarať ani v aktuálnej súťaži, tak zrejme riadiaci orgán OP ŽP odstúpi od zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a Banská Bystrica bude musieť hľadať nové možnosti ako obnoviť svoj vozový park.

Aktualizácia: Vo vestníku verejného obstarávania č. 22/2015 z 30. januára 2015 bolo pod číslom 2530 - ZST zverejnené oznámenie o neukončenom konaní. Ako sa píše v oznámení Postup pridelenia obstarávania bol vyhlásený za neúspešný. Zmluva môže byť predmetom pre opätovné uverejnenie.

Aktualizácia: Vo vestníku verejného obstarávania č. 25/2015 zo 4. februára 2015 bolo pod číslom 2906 - MST zverejnené nové oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania na obstaranie 3 kĺbových a 1 krátkeho nízkopodlažného trolejbusu. Predpokladaná hodnota zákazky je 2 070 000,00 € bez DPH a ponuku je možné predložiť do 11. marca 2015.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Disccom #16:
Kamarát jazdí na 30Tr a 31Tr v BA. Povedal, že okrem toho, že s tým vozidlom nie je možné dodržať jazdné doby, tak navyše kapacitne totálne 31Tr nepostačujú na už dávno a chronologicky známo narvaných linkách 201 a 202, ktoré poznajú snáď aj cezpoľní a isto im utkveli tieto linky v pamäti ak s nimi šli počas špičky. Takže nič také neplatí, že jedny dvere naviac zaistia rýchlejšiu výmenu cestujúcich a tým pádom kratší pobyt vozidla v zastávke. Iba od kamaráta viem, že šofér, ktorý nedávno v BA končil (šiel na dôchodok) povedal, že chvalabohu, že končí, že sa môže vys*ať na takéto vozidlá aj šetrenie tam, kde je to vyslovene choré. Pre zmenu v BB známy nadával na 30Tr, že čo za doslova povedal "k*k*tské* trolejbusy sa nakúpili, že nie je kde stáť v tom vozidle, hlavne na linke 1 a 6, že je to mizéria, nehovoriac o tom, že ak nastúpi viac ľudí s batožinou tak je presun po vozidle počas nástupu a výstupu dosť komplikovaný. Keď som porovnal Crossway LE 12M čo prevádzkuje SAD Zvolen a SOR 30Tr, tak by som dal prednosť Crosswayu, keďže má oveľa lepšie dispozične riešený interiér. Teraz už keď ale BB má 30Tr, tak v rámci unifikácie by som predsa bral tie 31Tr ALE (!!!) interiér vo vyhotovení aký majú autobusy v Bratislave a tiež s miestom na státie vo vlečke ako majú bežne všetky mestské kĺbové vozidlá.
Zase cirkus a folklór s tendrami. V BA "neočakávane zvíťazili krátky T-Bus Škoda 30 Tr SOR, aké sú už niekoľko rokov v BB, kĺbový T-Bus Škoda 31 Tr SOR, jazdiaci pár rokov v PO. Ako to bude v BB, "nechajme sa prekvapiť"... PO a BA asi našepkajú správnu odpoveď. Štvordveráky, resp. päťdveráky zatiaľ schopnú konkurenciu u nás nemajú. Ale O.K., kupujeme domáce vozidlá (to nemyslím ironicky) z Česka, ktoré je veľmocou MHD vozidiel (A-Busy SOR, TEDOM, Karosa, Karosa Irisbus; T-Busy Škoda 14 Tr, - 15 Tr, Škoda 24 Tr Irisbus, - 25 Tr Irisbus plus posledné dve, a nakoniec električky (tramvaje, šaliny) Škoda 14 T, Škoda 15 T a staré ČKD-čky., T1-T3, K2-K3-RN). Len keby si páni odpustili toto teátro.
v KE opäť zrušený tender, dúfam, že BB ide ďalej
Kúpte opäť tie krátke s úzkymi uličkami, milujem keď mi ludia pri zosadaní stúpajú na nohy a tiež keď mladý ignorant s ruksakom zablokuje polovicu vozu a zo špuntami v ušiach ignoruje výzvy aby sa podal dozadu. Úplne najlepšie je však stáť pri posledných dverách jednu nohu musíte mať zošikma lebo je tam taký výsek a keď sa na vás niekto navalí idete k zemi ako podťatý lebo na jednej nohe to neudržíte. Technické riešenie hodné svetovej ceny.
Reakcia na: Kami #12:
to je iné kocúrkovo
Reakcia na: Kami #11:
Takze aktualizacia. Bolo zverejnene nove oznamenie. Tak uvidime.
Reakcia na: kvorka #10:
Vyzera to tak.
čo to je za posledný oznam? veď lehota bola do 02.03., zase je to zrušené?
Reakcia na: tr3mp #8:
Dost pochybujem, ze sa nieco pripravuje. Ale do konca programoveho obdobia je este sanca.
Reakcia na: Kami #7:
A aj sa nejaké rozšírenie siete projektovo pripravuje? Ktorá trasa je najpravdepodobnejšia ako prvé rozšírenie? Predpokladám, že najrozumnejšie by bolo niečo do Sásovej ?
Reakcia na: Petik #6:
Na ďalšie trolejbusy už treba rozšírenie siete a na tú zas treba skutočnú vôľu. OPII nám dáva nádej, len ju využiť.

Čo sa týka agregátu/batérie, tu je limitom schválený projekt.
Reakcia na: Petik #5:
Nakoniec, preco by Bystrica mala kupit 4 trolejbusy inej znacky ako tej, ktorej je zvysok vozoveho parku. To nedava zmysel.
Rovnako ako nedava zmysel sutaz na 4 trolejbusy. Mali by sutazit povedzme 3 trolejbusy rocne na najblizsich 5 rokov. Ale ked tu sa caka, ze vsetko zaplati EU. A potom sa budeme za 8 rokov cudovat, ze vsetky trolejbusy su zrazu stare. A zase sa budu trolejbusy v meste rusit, lebo nebude na nove.
Reakcia na: Dispecer #4:
Ak je to tak ako pises, tak by som sa tomu ani nedivil. Ked vsade vyhrava Skodovka, tak preco by sa toho divadla ucastnili aj dalsi vyrobcovia, ked dopredu vedia, ze nevyhraju.
Reakcia na: Petto #1:
V KE je problém, že sa hlásil iba jeden záujemca, tipujem, že v BB to bude podobne. ?
Ked tu sutaz uz treti krat opakuju, tak tie trolejbusy mohli obstarat s pomocnym diesel agregatom (alebo bateriou), aby mohla byt linka 2 predlzena po Kremnicku, pripadne vybrane spoje az po Krematorium alebo alternativne do Radvan Parku. Nech sa v Radvani trochu odstrani ten subeh s autobusmi.
a môže mi niekto prezradiť medzi riadkami, čo bolo príčinou zrušenia tendrov?
Co sa deje, ze JaT nema zaujem o zakazky ?