Predĺženie niektorých spojov linky 6 do Rače (od 3.11.2014)
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Počas rannej špičky budú vybrané spoje linky 6 premávať už z Rače.


Ilustračné foto © W.I.


Od pondelka 3. novembra 2014 budú vybrané spoje linky 6 v rannej špičke premávať už z Rače a od ŽST Vinohrady po bežnej trase cez centrum do Karlovej Vsi. Dôvodom posilnenia dopravy je nedostatočná kapacita liniek 3 a 5 v niektorých časoch rannej špičky. "DPB, a. s. vykonal kapacitný dopravný prieskum, z ktorého vyplynulo, že je potrebné posilniť električkovú dopravu do Rače," uviedol vo svojom stanovisku DPB.

"DPB, a. s. bude v najbližšom období opätovne vykonávať dopravné prieskumy, na základe ktorých prehodnotí požadované kapacity na všetkých električkových radiálach. (...) Ak bude vyhodnotenie pozitívne pre električkovú dopravu, môžeme uvažovať o celkovom zvýšení jej výkonov a to zmenou intervalu (najmä v dopravnej špičke) z doterajších 8 minút na 7,5 minúty s následným zvýšením hodinovej kapacity na každej radiále o jeden vlak za hodinu – 220 cestujúcich za hodinu, resp. interval 6 minút s následným zvýšením hodinovej kapacity na každej radiále o päť vlakov za hodinu – 1 100 cestujúcich za hodinu," uzatvoril stanovisko DPB.

Konkrétne predĺžené spoje budú uvedené v cestovnom poriadku na imhd.sk akonáhle dopravca spracuje nové cestovné poriadky.


25.10.2014, Doplnené vyjadrenie DPB - 28.10.2014
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Petto9.11.2014 1:23 #17 Re:
Reakcia na #16 od mark178:
131/141 a 32 teraz dost pomozu eliny - teda aspon na chvilu
mark1789.11.2014 1:00 #16 Re:
Reakcia na #14 od Petto:
však hej ale úprimne si povedzme 12 a 15 nie je veľký rozdiel, ale hlavne keď je pekné počasie a v nedele by to pomohlo, lebo 131/141 nestíha, 93, 201, 210, 61, 32 a aj X13 prepchaté, eliny by riadne pomohli, napríklad mne smerom do mlynskej vystúpim na kapucínskej a prejdem an zochovu, pohodlnejšie ale zdĺhavejšie
AAA8.11.2014 21:09 #15 Re:
Reakcia na #14 od Petto:
12 min. interval je dosť rozšírený u t-busov.
Petto8.11.2014 18:50 #14 Re:
Reakcia na #13 od mark178:
12min. int. je len vybranych abus linkach v sedle a cez vikend. Ak by jestvovali oddelene CP sobota a nedelu, tak by boli dobri adepti najma "stanicne" 32,83,93. 12 min int. na L68 by sa upravil v sobotu na 10 a 15 v zavislosti od otvorenia Mileticky . L88 moze ist na 15 min. celovikendovo za predpokladu len klbakov (hoc ak aj Solarisy by stale stacili ak nie je nejaka big akcia v Inchebe) , L80 7-8 min. s kinderkami.
mark1788.11.2014 18:24 #13 Re:
Reakcia na #11 od Petto:
a prečo chceš deliť 5-kou interval.... máš 60 minút, a každých 12 keď je tak ide v pekné časy ľahko zapamätateľné... myslím si keď je nosný systém električka tak cez víkend 12 je najvhodnejšie a určite by sa aj lepšie cestovalo cez víkend .. a zväčšenie kapacity?.. čo budú súpravy 3xT3?
david14.11.2014 9:30 #12 Re:
Tak čo som ráno odsledoval tak L3,5 sú spolu na vonkajšej kolaji a predpokladám že L6 je na strednej. Keď som šiel okolo tak len k obratisku prichádzala. Na výstupišti stal dispečer s a v ruke mal predpokladám výpravu. Predpokladám že usmerňoval jednotlivé poradia podla toho ako prichádzali do obratiska. Vnútorná kolaj sa asi nepoužíva ani teraz.
Petto3.11.2014 0:08 -1 +2#11 Re:
Reakcia na #10 od mark178:
12 min. je najvacia blbost v intervaloch, ktora je uplne mimo intervalu delitelneho 5tkou t.j. t.j. 15 a 30 min prip. 7-8. Interval 12 min. sa da nahradit 15 min. (10min.) a zvacsenim/zmensenim vozidla na linke. Raz tu bol taky clanok o norskom modeli intervalov.
mark1783.11.2014 0:02 #10 Re:
Reakcia na #9 od Petto:
keďže je električková doprava nosný systém, tých 6 minút by bol fajn, ale potom aj cez víkendy dať aspoň 12 minútový interval
Petto31.10.2014 7:26 -2#9 Re:
Neviem načo sa čaká s 7,5 ktory sa prekladá s veľmi častým 15 minút , 6 minút mi len príde predvolebné sci-fi
SirJoe29.10.2014 8:29 -1#8 Re:
Tu neide dostať sa z Karlovky do Rače L6 ale z Rače do mesta .
djmetla29.10.2014 6:24 #7 Re:
Reakcia na #6 od Error 0x007:
Co sa tyka ludi je to v poriadku ma to zmysel a verim ze to bude vyhovovat cestujucej verejnosti. Skor som narazal na podmienky pre vodicov. Ale tak to je skoro hovorit. Uvidime az ked budu dostupne nove grafikony.
Error 0x00728.10.2014 19:54 -1#6 Re:
Reakcia na #3 od djmetla:
Ono to je jedno, ze to bude trvat dlhsie ako L5, kedze ta linka neni len na to, aby sa cestovalo z Race do Karlovky. Ono treba posilnit Raciansku radialu, a väcsina ludi odtial pojde skor do centra...
Ttom28.10.2014 16:43  +7#5 Re:
tak v Karlovke od Molecovej by mimo spicky snad stacili aj samotne dubravske linky..skoda, ze nie je to obratisko Molecova
david128.10.2014 16:23 -6#4 Re:
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. [Odkryť]
djmetla28.10.2014 15:50 -2#3 Re:
No som zvedavý ktoré pretože 80% liniek je pôvodná L9. V tej Karlovke sa to len točí stále (výdrž cca 13 až 15 min). A ak má L6 ťahať až do Rače po nábreží tak to bude dlhšie trvať ako aktuálna L5. A to nehovorím o tom že v obratisku Rača je 3. kolaj odstavená L5 tam má výdrž cca 10min a L3 tiež. Čiže kde tam ten vodič bude mať pauzu? To zas bude kolotoč. Teším sa
Kobenhavn28.10.2014 13:19 #2 Re:
Konečne nejaký dobrý nápad
david125.10.2014 20:51  +4#1 Re:
Velmi rozumny krok. Prestup z SAD busov sa realizuje uz v Raci pre kazdodenne kolony na Puchovskej a Racianskej. Este keby sa im podarilo dat L6 o minutu neskor. Teraz ide za L5 2 min.