Dopravný podnik sa pýta na spokojnosť cestujúcich
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

DPB spustil anketu "Ako zvýšiť kvalitu služieb MHD v Bratislave".


Ilustračné foto © insider


Dopravný podnik Bratislava spolu s audítorskou firmou KPMG spustili anonymný internetový prieskum spokojnosti cestujúcich s názvom Ako zvýšiť kvalitu služieb MHD v Bratislave.

V prieskume sa dopravca pýta na osobný profil respondenta, jeho využívanie mestskej hromadnej dopravy, používanie cestovných lístkov, hodnotenie súčasných služieb i požiadavky na nové služby. Dotazník je určený pre existujúcich zákazníkov, ale aj tých, ktorí MHD veľmi nevyužívajú. "Veríme, že si nájdete pár minút na jeho vyplnenie, aby sme v budúcnosti mohli zabezpečiť skvalitnenie služieb," uvádza sa v sprievodnom texte. Prieskum je možné vyplniť na tejto adrese.


7.5.2014
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Mirec96419.5.2014 18:47 #19 Re:
spokojní môže byť len ten čo MHD nepouživa a najspokojnejši je DP ked mu zaplatite a mhd nepouživate
richardhudec12.5.2014 11:56  +2#18 Re:
Reakcia na #17 od richardhudec:
Z tohoto prieskumu DPB zistí a odprezentuje verejnosti, že všetci sú nadmieru spokojní s krokmi súčasného vedenia DPB, ktoré obnovuje vozový park nie za vlastné peniaze A bude po komunikácií
richardhudec12.5.2014 11:55  +2#17 Re:
Reakcia na #16 od Zvero:
Snaha o zlepšenie komunikácie už bola Založením FB stránky DPB. A pozri ako to dopadlo Môžu to premenovať na stránku "ódy na vedenie DPB"
Zvero12.5.2014 11:17  +2#16 Re:
Odhliadnuc od otazky c. 16, ktora je sugestivna a par dalsich drobnosti, si myslim, ze tento prieskum je prva lastovicka, ktora napomoze obojstrannej komunikacii DPB a cestujucej verejnosti, ktora nie je dostatocne rozvinuta a dlhodobo zo strany DPB podcenovana. DPB dostane urcite velmi dobru spatnu vazbu a mnozstvo podnetov. Drzim palce, je vela co zlepsovat.
Lukáš Ballo10.5.2014 23:54 #15 Re:
Mna by zaujimalo, cim prispela spolocnost KPMG pri tvorbe tohto dotaznika. Vytvorit 6 jednoduchych otazok na portali surveymonkey.com, to predsa musi zvladnut kazdy, kto ma zakladne PC-zrucnosti. Zaujimave by bolo vediet, kolko MAN-DAYov (zamestnanec*den) si za to ta spolocnost nauctovala.
Roberto9.5.2014 18:39 #14 Re:
Reakcia na #13 od skopi:
Mna by skor zaujimalo kedy sa dozvieme kto doda tych sto novych autobusov
skopi9.5.2014 16:33 #13 Re:
Mňa skôr zaujal ten začiatok, že 100 nových autobusov
dupe9.5.2014 16:20 #12 Re:
Dnes ma s tou anketou otravovali aj cez telefon.
Error 0x0077.5.2014 18:18  +1#11 Re:
Reakcia na #10 od dupe:
Ja mam taky vytunovany prehliadac, ze mozem aj z toho isteho hlasovat niekolko krat...

Snad sa s tym nebude hrajkat nejaky zamestnanec DPB, lebo este nakoniec zistime, ze podla prieskumu mame tu najskvelejsiu MHD na celom svete...
dupe7.5.2014 17:52  +6#10 Re:
Dotaznik debilny, odkazujuci na neznamu stranku surveymonkey.com (keby to bolo aspon priamo na KPMG...)
Nie je vysvetlene co znamenaju hviezdicky pri jednotlivych otazkach. (chapem ze hviezdickove su povinne, ale ma to tam byt napisane)
Z jedneho pocitaca sa da hlasovat viac krat cez rozne prehliadace (seriozna anketa ktora sa neda ovplyvnit)
V otazke c. 16, ktora je uplne mimo a je jasne ze cely dotaznik je len kvoli nej nam nutia odpoved: "MHD budem využívať rovnako, ale som veľmi spokojný/á." Nie som spokojny ale vyuzivat budem rovnako casto.
V otazkach 14 / 15 nie je automaticky rozlisenie podla frekvencie pouzivania MHD na zaklade otazky c.8 (v dnesnej dobe toto???)

Kolko to cele stalo? Predpokladam ze tych 300.000 eur co mesto usetri neosvetlenymi ulicami
Ike7.5.2014 17:12 #9 Re:
Alebo tak zle, ze mame do 300
Padrex7.5.2014 11:19 #8 Re:
Reakcia na #3 od Mike:
..predpokladaju ze sa tu vsetci mame tak dobre ze minimum 1300 ma kazdy
810zssk7.5.2014 10:26 #7 Re:
Toto dopadne ako ten prieskum Slovak Linesu podla ktoreho vsetci takmer milovali primestsku autobusovu dopravu v BSK, akurat oni to robili menej okato.
Mike7.5.2014 10:18  +5#6 Re:
A dobrá je aj ta navádzacia otázka s masívnou obnovou vozového parku... popiera akékoľvek pravidlá sociológie pre tvorbu dotazníka
Valec7.5.2014 10:16 #5 Re:
Na tú otázku sa dá odpovedať jednou vetou. Kompletne vymeniť vedenie DPB (a najmä toho, čo pripravoval tie otázky).
Mike7.5.2014 10:10 #4 Re:
Reakcia na #2 od AAA:
tesne si ma predbehol
Mike7.5.2014 10:10  +4#3 Re:
Aký je celkový čistý príjem celej Vašej domácnosti?
do 330 €
1 331 € - 2000 €
2 001 € - viac
neželám si uviesť

330-1331 tam chýba alebo iba mne sa táto možnosť nenačítala?
AAA7.5.2014 10:08  +5#2 Re:
Otázka číslo 6 tiež veľmi kvalitná:
Aký je celkový čistý príjem celej Vašej domácnosti?
do 330 €
1 331 € - 2000 €
2 001 € - viac
neželám si uviesť

Teda väčšina ľudí žijúcich sama nemá čo vyplniť...
810zssk7.5.2014 9:32  +4#1 Re:
WTF?

Aký typ cestovného lístka využívate?
- Predplatný cestovný lístok - 30 dňový
- Predplatný cestovný lístok - 90 dňový lístok
- Predplatný cestovný lístok 365 dňový lístok
- Lístok Bratislavskej integrovanej dopravy (IDS BK)

Vsak PCL je listok IDS BK