Zmeny v MHD počas výstavby prestupnej zastávky na Radlinského (od 7.4.2014)

Električky neobslúžia zastávku pred Daňovým úradom, linka 94 bude mať zmenenú konečnú.

Počas výstavby prestupného terminálu "Blumentál" na Radlinského ulici, o ktorom sme už informovali, príde od 7. apríla 2014 k niekoľkým zmenám v MHD, ktoré sa dotknú liniek 2 3 5 6 8 a 94. V priebehu stavebných prác nebude obsluhovaná električková zastávka Floriánske námestie pred Daňovým úradom v smere do centra mesta.

  • Linky 3 5 a 6 budú pri jazde z Račianskeho mýta do centra mesta zastavovať na Radlinského ul. na náhradnej zastávke pred križovatkou s Vazovovou ul.
  • Linky 2 a 8 budú pri jazde do centra zastavovať len na zastávke Vazovova na Vazovovej ulici.
  • Linka 94 nebude obsluhovať zastávky Vazovova a STU (na Nám. slobody). Autobusy v smere z Petržalky pôjdu za zastávkou Nám. 1. mája cez  Námestie slobody a ul. I. Karvaša na Radlinského ul., kde bude náhradná priebežná konečná na električkovej zastávke STU. V smere do Petržalky pôjdu autobusy cez Radlinského a Jánsku ul. a od zastávky Nám. 1. mája sa napoja na svoju stálu trasu.

Stavebné práce na novej prestupnej zastávke by mali byť ukončené predbežne 20. júna 2014.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kabbi #49:
veď voľby sú až koncom roka 😉
Už je august a stále to nie je v prevádzke ... Nejak to mešká... Čo sa deje?! ?
Reakcia na: kecho #47:
Pripadne ako odlisenie zaciatku/konca cesty.

Inak mnohym ludom pride divne, ze semafory sa stavaju rovno do stredu vyznacenej trasy pre nevidomych, co je vsak zamer aby ich jednoducho nasli a vedeli sa podla nich riadit v krizovatke. Toto moze byt kludne podobny pripad.
Reakcia na: Andy #46:
nemohlo by to byť napr. kvôli vode, aby netikla na chodník, ale ostala na (teoreteicky dobre vyspádovanej) vozovke?
Reakcia na: richardhudec #45:
Takmer všetky bezbariérové prechody čo som kedy videl, majú ten párcentimetrový schod, a celý život si nad tým lámem hlavu, prečo to tak je. Ale prepdokladám, že to nie je tým, že to je odfláknuté, to je snáď nejaká norma alebo čo, lebo inak by to tak nebolo skoro na každom.
Reakcia na: TeBeCe #44:
Ani sa nečudujem 😃 Bezbariérový prechod, kde je ten znížený obrubník cca 3cm nad úrovňou asfaltu, čiže je poriadne bariérový, označník zastávky v smere do mesta skrytý za stromom, že ho neuvidí nikto, ani keby veľmi chcel, nadostatočná kapacita prístreškov. Jedna veľká paródia - hlavne, keď tam pustia autá 😉
Reakcia na: pharel #43:
kolaudacia. a ta udajne nebude jednoducha...
Kedy to uz spristupnia? Uz vyse tyzdna sa na tom nijak nepracuje. Co este chyba okrem namalovania ciar, prechodov a osadenim znaciek? to sa da zvladnut za noc. Dalsia podotazka, zrevitalizuju nejak aj krizovatku Florianske namestie (zrusia nastupny ostrovcek a rozsiria cestu v smere na Racko)? 🙂 diks
Som presvedceny ze najlepsim riesenim by bola premavka 31/39 v smere k CSU tak ze z Legionarskej by zabocili dolava na Radlinskeho a stali na spolocnom terminali pri Danovom urade.

Pokial ide o zastavku Racianske myto, zastavovali by na zaciatku Radlinskeho kde by sa mohla zriadit nova zastavka pred ZS. Prestupy na Racku by problem neboli:
- prestup z/na autobusove a trolejbusove linky okrem 59 by sa zjednodusil (kratsia vzdialenost a menej semaforov medzi nastupistami), s vynimkou prestupu na linky smerom na Sancovu kde ale existuje komfortny prestup na hrane na Slovnaft Arene, resp. v pripade liniek 201 a 209 je mozny prestup na Trnavskom myte porovnatelny s dnesnym prestupom na Racku
- prestup z/na elektrickove linky na Racku by sa sice zhorsil, ale bol by mozny aj na Florianskom namesti na hrane (cize zlepsenie)
- prestup na 59 by sa zhorsil, ale netyka sa vela cestujucich + stale by bol relativne jednoduchy
Tedomík má pravdu, ale hodila by sa nová zastávka račianske mýto ak by sa to zmenilo... ale podľa by mohla ísť 31/39 normálne cez rač mýtol, povraznícku, blumentál okolo STU a sme CSU, smer trnavské mýto pri STU zabočiť, vytvoriť zastávku možno z boku STU novú a potom blumentál
Reakcia na: Tedomík #39:
Určite už máš nakreslené izochróny dostupnosti zo zastávok...
Reakcia na: david1 #38:
Z Povrazníckej to nie je tak ďaleko ani na Karpatskú, ani k novému Blumentálu
Tým pádom však príde Mýtna a okolie /Povraznícka/ o MHD.
Reakcia na: Petto #36:
Ano, ved to je ten problem. Musela by sa vyriesit ina poloha zastavky.
Reakcia na: 810zssk #35:
ak aj dovoluje,tak neviem si predstavit bez existencie BUS pruhu odbocenie zo zastavky Rac.Myto ( ako stoja 21,210) dolava na Radlinskeho cez 2 pruhy permanetne stojacich IAD.
Reakcia na: Petto #34:
Ale dovoluje. Len je otazne kde na Racku by stali.
Reakcia na: Tedomík #33:
Teraz to vodorovne dop.znacenie ani nedovoluje, jedine ak by z ich terajsej zastavky Rac.myto to stocili dole k novej integrovanej zastavke,ale to mi pride blbost.
Mňa by celkom zaujímalo, či v smere na CSÚ zostane 31+39 ako je, alebo bude stáť na Račianskom mýte ako 21 a 210 a potom zabočí na Radlinského priamo k IPT Blumentál
Reakcia na: kecho #31:
Tak ale cestovat do niektorych lokalit cez Smolenicku je dost nezmysel 🙂 Ano, povodne tam nestala.
Reakcia na: 810zssk #27:
prestup 68/98 máš aj na Smolenickej, keď už ide len o to 😉 a ak si dobre pamätám, tak pôvodne po zmene (zablokovanie výjazdu Apollo-Bosákova) 68čka na euba ani nestála