Samosprávny kraj vymenil riaditeľa Odboru dopravy

Bratislavská župa spravila prvý krok k zlepšeniu dopravnej situácie v kraji.

Bratislavský samosprávny kraj (BSK) vo výberovom konaní vybral nového riaditeľa Odboru dopravy BSK. Stal sa ním Mgr. Michal Halabica, ktorého výberová komisia vybrala spomedzi 11 záujemcov. Súčasťou výberového konania bola aj príprava a prezentácia Koncepcie rozvoja dopravy Bratislavského kraja na roky 2018 – 2022. K hlavným náplniam práce riaditeľa Odboru dopravy patrí hlavne koncepčné a metodické riadenie strategických materiálov a metodické riadenie investičnej činnosti samosprávneho kraja v oblasti dopravy.

Nový riaditeľ Odboru dopravy v predchádzajúcom období pracoval na vedúcich pozíciách v Slovenskej správe ciest, Národnej diaľničnej spoločnosti a štyri roky bol Generálnym riaditeľom sekcie cestnej dopravy a pozemných komunikácií na Ministerstve dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR. Podieľal sa na koordinácii výstavby diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7, ďalej na spracovaní a schválení Strategického plánu rozvoja dopravnej infraštruktúry pre roky 2014 – 2020 a spolupracoval v oblasti legislatívy, noriem a rezortných predpisov v oblasti cestnej premávky.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: lostrail #20:
Ale predvolebná kampaň ešte nie je, nezačala. Ešte sa nevie oficiálny zoznam kandidátov, a aj z neoficiálnych sa akurát spomína ten Vallo, potom Mika a ani IvoN nepovedal s určitosťou že bude kandidovať, ale sa to predpokladá a čo si pamätám rozhovor s nim tak tam niečo také naznačil že asi áno.
Reply on: 810zssk #19:
Tak toto sa da hocikedy povedat o lubovolnej urovni politiky u nas. Prave v tomto obdobi obzvlast. Zjavne nie je vela ludi, ktori sa zaujimaju napr. o komunalnu politiku, v zmysle sprava mesta, verejna doprava, riesenie verejneho priestoru, uprednostnovanie verejneho zaujmu pred sukromnym, uroven rekonstrukcii, riesenia krizovatiek, atd. To je skoda, lebo jasne, ze potom daju hlas takemu, ktory im napr. slubi viac parkovacich miest (co je u mna neskutocne vagna formulacia, z ktorej krici, ze sa neplanuje urobit nic konkretne, ale na plebs zjavne funguje) namiesto koncepcneho riesenia dopravy. Takeho, ktory im naslubuje, ze sa budu mat lepsie, ale pritom take nieco nie je v silach nikoho ineho, iba samotneho cloveka. No a takto mozeme pokracovat donemoty.

Mna zaujal Vallo so svojim planom B, ale uz je okolo toho dost dlho ticho a hlavne z toho balika mensich projektov, ktoreho stranku som medzitym uz aj zabudol, je taka desiatka uz mimo kvoli tomu, ze dotknute miesta sa medzicasom "vyriesili" inak. Okrem toho, aj ked ide o pekne projekty, ani jeden z nich zasadnym sposobom neriesi infrastrukturu s celomestskou (a patrilo by sa aj ciastocne mimomestskou) posobnostou. Cize mam z toho celkom rozpacity pocit. Osoby, ktore uz ohlasili kandidaturu, ma nijako neohurili, skor naopak. Este bude "veselo" aj na jesen.
Reply on: lostrail #18:
No a znova to dopadne tak ze si ludia zvolia niekoho podla toho "ako posobi", lebo su lenivi si o kandidatoch nieco zistit. Kazdy kto sa TROCHU zaujimal o komunalnu politiku velmi dobre vedel co je Nesrovnal zac uz z jeho posobenia ako mestsky poslanec. Ale mal lubive billboardy a tak vyhral.
Reply on: Solider #17:
Nesrovnala som nevolil, ale viem si predstavit, preco ho ludia volili, najma teda vzhladom na to, ako posobil. Nemyslim, ze ho budu volit znova, lebo takto kolosalne sklamat nezvladol ani Ftak. Ono je tazke vobec niekomu dat na 4 roky zelenu a potom sa pozerat, ako to nedava.
Reply on: lostrail #16:
To je jedno. Vedel sa dohodnúť aj Ftáčnik s Frešom, trate sa stavali rýchlo. Ale vieš, keď si ľudia zvolia takých babrákov ako Nesrovnal, tak tomu tam nepomôže ani rovnako „finančne nezávislý“ človek v afinite.
Reply on: Valec #11:
Nemyslel som to priamo tak, ze by mali cokolvek zatvarat, iba som chcel vediet, aky ma toto vplyv na pripadne infrastrukturne projekty do buducnosti. Vzhladom na uvedene ide o schvalenie nejakeho projektu, napr. novej elektrickovej trate.
Reply on: zakaznik #14:
Droba ma samozrejme uplne pravo vybrat si na urad koho chce. Len sa potom nesmie skryvat za vyberove konanie a odbornu komisiu. Keby to bola otvorena politicka nominacia, nie je problem.
Nehoráznosť, aby si človek, čo nesie zodpovednosť ešte aj vyberal podriadených. Zamestnancov musia vždy vyberať ľudia, ktorí nemajú za nich žiadnu zodpovednosť a hlavne nemajú žiadny mandát od občanov z volieb!
Reply on: Ámos #12:
Myslim ze SaS sa vyfarbila uz pomaly rok dozadu. Konkretne na hnedo.
Reply on: 810zssk #8:
A tak sa casom vyfarbi aj cele SAS ?
Reply on: lostrail #9:
Župa má len kompetenciu stavebného dráhového úradu pre mestské dráhy. Teda vydáva stavebné povolenia a kolaudácie električkových a trolejbusových tratí. Naviac ešte vydáva licencie pre električkové a trolejbusové linky. K železničným tratiam nemá vôbec žiaden vzťah.

Projekty netvorí ani o nich nerozhoduje... ak predložená dokumentácie nie je v rozpore so zákonmi a normami, povolenie musí vydať. Rovnako tak musí vydať kolaudačné rozhodnutie v prípade, že je stavba v súlade s povolením.

Jediné, čo župa môže, je pozatvárať všetky trate v nedbalom technickom stave.
Reply on: lostrail #9:
Zupa je spravny organ pre elektrickove a trolejbusove drahy. Ale samozrejme ich nestavia.
Dobre si pamatam, ze zupa ma pod palcom aj projekty infrastruktury drahovej dopravy na uzemi mesta? Ak je to tak, uvidime, co prinesie tento pan.
Reply on: tr3mp #7:
Tak sa nam Droba postupne vyfarbuje... Celkom brutalne.
Reply on: Valec #5:
Objektívne uznal, že je prekvalifikovaný na danú funkciu ?
Reply on: C4H8Cl2S #4:
Ozaj, ty si sa prečo neprihlásil?
No už len diaľničiar a autičkár bude mať vehementný záujem na zlepšovaní VHD ... hlavne železničnej dopravy ... ? Bambusák Droba sa moc od Freša v doprave líšiť nebude. Len nanominoval ďalšieho škrobeného funkcionára na post, ktorý by mal riadiť niekto skúsený.
Reply on: johnnyjanko #1:
Odpoved na poslednu otazku je "ano". Vsak sa pozri ako to vyzera.
Skusenosti s VHD teda ziadne?