Zmeny v garážovaní a vypravovaní trolejbusov od 1.2.2015

Nové trolejbusy sa presunú do vozovne Hroboňova, staré do vozovne Trnávka.

Od 1. februára 2015 príde ku zmene garážovania trolejbusov v jednotlivých vozovniach v súvislosti s prebiehajúcou rekonštrukciou vozovní a prevzatím údržby trolejbusov vo vozovni Hroboňova firmou Škoda Electric. Prinášame prehľad nového rozdelenia trolejbusov do vozovní Hroboňova a Trnávka a nasadzovanie jednotlivých typov trolejbusov na linky.

Vo vozovni Hroboňova budú deponované všetky nové nízkopodlažné trolejbusy Škoda 30 Tr (v počte 15 + 1 ks) a Škoda 31 Tr (zatiaľ v počte 42 ks), z doterajších vozidiel tam zostávajú trolejbusy Škoda 25 Tr a tri vozidlá Škoda 14 Tr (6310, 6311 a 6315), ktoré budú vypravované na nočné spoje a podľa potreby na linky 203, 206, 207, 211.

  • Kĺbové trolejbusy Škoda 31 Tr budú vypravované na linky 33, 201, 202, 212,
  • Sólo trolejbusy Škoda 30 Tr budú vypravované na linky 203, 204, 206, 209, 211, 212,
  • Kĺbové trolejbusy Škoda 25 Tr budú vypravované tak ako doteraz na linku 33.

Vo vozovni Trnávka budú deponované staré trolejbusy Škoda 15 TrM (v počte 20 ks + 1 ks 15 Tr #6640) a Škoda 14 Tr/TrM (v počte približne 40 ks).

  • Kĺbové trolejbusy Škoda 15 TrM budú vypravované v pracovných dňoch na linky 204, 208, 212,
  • Sólo trolejbusy Škoda 14 Tr(M) budú vypravované na linky 64, 204, 205, 206, 207, 209, 210 a počas víkendov aj na linky 208 a 212.

V súvislosti so zvýšením výpravy kĺbových trolejbusov boli, resp. budú z premávky odstavené najstaršie trolejbusy Škoda 14 Tr(M) a Škoda 15 Tr(M), resp. vozidlá, ktoré sú už v nevyhovujúcom technickom stave.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Error 0x007 #16:
Investícia do GO je jedna vec. Vec druhá je to, že netreba zabúdať na vek vozidiel a s tým súvisiace problémy ako technická zastaranosť či vysoký úbytok železa. Môj názor, že 6639 mohla byť nahradená 6604 zostáva, nikoho však zaujímať nemusí.
Reply on: Error 0x007 #16:
Ja mam tiež skoro všetko od Peťa ?
Reply on: skopi #15:
? ? za blizsie info
Tusim tu Peto raz hovoril kolko to stalo ?
Reply on: Error 0x007 #13:
V 6604 sa opravovalo všetko, ešte aj sprosté okná a jazdila 1.5 roka, po vyše ročnej VP. Určite to nebola lacná VP. 6613 bola odfláknutá, o čom svedčil aj jej stav. Veď ten tlmič, to bolo už životu nebezpečné, takže je dobré, že ju vyradili. Ale áno, 6604 mohla v pohode jazdiť, radšej mohli vyradiť niektoré Mky v blbom stave.
Reply on: Error 0x007 #13:
to by stalo za uverejnenie v mediach, jak sa plytva prachmi...
Ako seriozne, kolko stala VP #6604 ?
Popripade GO #6613 ?
Preco nenechali tieto vozy, a nevyhodili namiesto toho Mky, ktore maju nejaku tu vacsiu opravu uz davno za sebou? Vsak z pohladu cestujuceho to je jedno ci Mka alebo neMka, jedine predny transparent je iny...
Kolko z busov na linke 212 budu Mky?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: TeBeCe #9:
aha, tak to som nepostrehol...
Reply on: trolejbus6207 #5:
Treba dodať, že zostať by mala 6640, nie 6619. Tak znelo stanovisko DPB.
Reply on: trolejbus6207 #8:
skor 3, lebo uz davnejsie bola aj 6845.
trolejbus6207

trolejbus6207

ešte jedna otázka ohľadom počtov vozov - v článku sa spomína 42ks 31Tr, TeBeCe v DF avizoval presun 6843 a 6844 na Hroboňku, znamená to, že nejaké dva vozy do čísla voza 6844 zatiaľ nedorazili? lebo aj podľa www.plzensketrolejbusy.cz je zatiaľ dodaných 42 kĺbových troloSORov...
Reply on: skopi #6:
6640 by sa mala presunúť tiež do Trnávky.
Reply on: trolejbus6207 #5:
Rátal som aj 6640 medzi 15TrM, aj keď ňou vlastne nie je ☺
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: skopi #4:
nech rátam, ako rátam, prevádzkových 15TrM je 20ks, 6617 + 6620 sú v Káčerove a 6640 je 15Tr ?

inak načasovanie hodné DPB - spúšťame modernizáciu Hroboňky a súčasne aj údržbu troloSORov Škodou Plzeň ?
Tých 15TrM asi 21, nie? 6620 je už v Krasňanoch a pochybujem, že by rátali s 6604.
Reply on: Petto #1:
204 je aj bude jedine poradie z Hrobonky (bud 30Tr, alebo 31Tr), takze by na 204 takmer same klbaky z Trnavky. Zmena garazovania 30Tr by mala byt docasna, takze na 210 sa este NP vozy vratia, zatial boli prioritou zachovat NP na Kramaroch, aj s ohladom na presunove km..
Reply on: Petto #1:
Automaticky 😃 Naco na hlavnu stanicu vysielat nove vozy, ked mame aj stare? 😃 Odhadujem ze 210 bude vypravena pocinaje 6229 konciac 6297 😃
ak spravne citam tak 204 bude v pracovne dni bordel solo,klbak tak ako dnes 208 ? a nova 210 nam konci ?