Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
2ALL: Toto je dispečérske fórum!!! Diskusia prebieha vedľa 🙂
Reakcia na: Sarko #813:
Áno, podľa toho, čo posudzujeme. Ja som vo svojom hlásení posudzoval iba hlas, nie to, čo hlas oznamuje, či technické záležitosti hlásenia.
Ak berieme do úvahy využiteľnosť hlásenia, tak by som povedal, že na prvom mieste je Praha, Olomouc a Ostrava - okrem názvov zastávok sa hlási druh zastávky, výlukové trasy, odklony, rôzne iné doplňujúce hlásenia, v prípade Prahy a Ostravy prestupy na metro, či medzi linkami. Vnútorný displej zobrazuje čas, pásmo, číslo linky, cieľovú zastávku, nasledujúcu zastávku, významné nácestné zastávky, prípadne prestupy. Na druhé miesto by som zaradil Brno, ktoré má väčšinu z týchto funkcií (vnútorný displej nezobrazuje nácestné zastávky). Z týchto miest však hlásenie zastávok je štandardom pokiaľ viem len v Prahe a hádam aj v Olomouci. Ak sa nemýlim (opravte ma, ak sa mýlim), v Brne a Ostrave nehlásia všetky vozidlá.
Na Slovensku by som asi z hľadiska funkčnosti zaradil na prvé miesto Prešov a Žilinu - okrem názvu zastávky sa hlási druh zastávky, odklony, rôzne iné doplňujúce hlásenia. I keď zatiaľ vo väčšej miere chýbajú vnútorné displeje, informácie o čase je vo všetkých vozidlách. V oboch mestách je hlásenie štandardom, hlási sa vo všetkých vozidlách.
Až za týmito mestami nasledujú Košice - hlásia sa názvy zastávok + vnútorné displeje informujú o čísle linky, cieli, nasledujúcej zastávke, čase, pásme. Systémom nie sú vybavené všetky vozidlá.
V Bratislave je stále zobrazenie času a v časti vozidiel vizuálne hlásenie zastávok (vnútorné displeje, čas, pásmo, linka, cieľ, nasledujúca zastávka). Akustické hlásenie takmer neexistuje.
Na choste je Bystrica, časť vozidiel má vnútorné displeje (čas, pásmo, nasledujúca zastávka), niektoré aj akusticky hlásia.

Toľko môj pohľad.
5229-L22, 3001, 3003-L11
LR- 604, 606 a 627 (46-01, 46-02, 46-03)
L6- 364, 400, 407 a 417
Reakcia na: Sarko #812:
Ja si spominam, este minuleho roku, pri poslednych dverach na 331tke, tam rastol pekny chmel. Kto vie? 😉
L5 - D30 - 535 a 536 (no konečne zmena, už som myslel, že sa na výpravu L5 vykašlem 🙂 )
Reakcia na: Vladimír #810:

Súhlasil by som, až na to bratislavské hlásenie, ktoré sa mi zdá málo výrazné. Začali sme však posudzovať samotný hlas, nie súbor detailov, takže samotný hlas by som neposudzoval podľa kvality a profesionality. Prešovské hlásenie je zvukovo azda najmenej vhodné, ale že to hlási samotný riaditeľ podniku, má čo do seba. Pri mojom sluchu jednoznačne najlepšie a najzrozumiteľnejšie počujem košické hlásenie (pozor, neposudzujem intenzitu hlasitosti, ale zrozumiteľnosť). Prešovské je príliš hlboké a bratislavské akoby v jednej tónine.
Reakcia na: eMareq #811:

Nie, to len vytiahli 331 a istý čas stála pred halou GO. Zrejme s ňou mali nejaké plány alebo čerpali len nejaké zvyšky ND a teraz je znova na pôvodnom mieste, len sú medzi sebou poprehadzované.
~> Ozaj a s 331tkou a 12tkou sa stalo co (rozobrate/zosrotovane)? Vsimol som si, ze posledne co stoji na odstavnej kolaji je 234ka.
Reakcia na: Sarko #804:
Nuž ja by som na prvé miesto umiestnil Prahu, hlásenie na metre C, na druhé miesto staré hlásenie (do r. 2003) v Brne.
Na Slovensku kvalitou a profesionalitou je podľa mňa na prvom mieste Bratislava. Košice majú k dokonalosti síce ďaleko, ale dávam ich na druhé miesto. Až po nich ide Žilina a Prešov (ich poradie neuvádzam, keďže v jednom z miest žijem), Banskú Bystricu som ešte nepočul.
Nevie niekto co je momentalne na prehliadke, ja nemam cas ani poriadne fotky urobit a nie to este ist pozriet do vozovne. Vo stvrtok som videl na L2 zeleno-bielu 627.
Reakcia na: Sarko #804:
Niekomu sa ten hlas paci a niekomu nie.
31.1.2004 (sobota)

L71 - 1002, 1005, 1006, 1015, 1016, 1020

L72 - 1019, 2001, 2003, 2004, 2005, 2006,

Rozmrazovač trate 2002 v teréne


Všetky vozidlá sú pekne vyumývané
VP a s nimi spojene onalepkovanie sa za tento rok uskutocnili zatial na
karosa B 732- 6223, 6291, 6409, 6412
karosa B 932- 5212, 5213, 5206, 5219
ikarus 280.08- 4089
ikarus 280.87- 4099, 4207, 4212
ikarus 415- 5004
ikarus 435- 4301, 4303, 4307, 4311
Nove SPZ maju 6285 [dielna] a 4099
Reakcia na: ol.....3001 #798:

to teda hej . dnes je ale uz ocosi tichsi.
dnes su nase hlucne busy na L11: 4302, 3003 [zad. naprava], a menej hlucny 3001 [tomu vrzga iba klb]
Reakcia na: eMareq #788:

Náhodou, hlas pani Kuzmovej je v hláseniach zastávok podľa mňa druhý najvydarenejší (po pražskom hlasení zastávok).
~> Dnes na 359 (L2) nehlasili zastavky, ako dobre 🙂
~> Ozaj vie niekto blizsie co sa stalo s 3209, dnes ked som isiel 1007 (L71 z Bety) kratko pred 10tou hodinou, stala v zatacke od Z.St -> Jakabov palac, 3209. pred nou nejaka biela dodavka a za nou dispecerske vozidlo.
3001 myslím že som videl na 18
Reakcia na: 5 #799:
nevies co je 3001

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.