Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
13.2.2005
----------

L15: 5230
L16: 3522
L29: 5224
L32: 3504
L36: 5236, 5241
L40: 5235
DZ(Hornádska): 3511 (momentálne ako L71)

L2: 607
L4: 364
L9: 521, 624+625, 513
L9-R3-9: 628+629
DZ-Loky: 500

L71: 1001, 1010, 1018
L72: 2001
------------------------

?
dnes:
linka č.: 71 - 1010,1018.
linka č.: 36 - 5234 ?
takže Shorty mal šmykačku ?........ ?
Reakcia na: miro #4752:
e #4752 Re #4753 Re#4754 to je asi služba č. 83014, alebo možno 89014.... ?
Miro: A podľa popisu súpravy je to 423+424.
Bola to tzv. zimná údržba zjazdnosti tratí. Rozsvietené musia mať podľa interného predpisu všetky vlaky, aby boli dostatočne viditeľné.
dvojicka T3, prvy voz zlty (MKV Press?), druhy klasicky prejazduje trate. Prave otocil vsetky kolaje na OC Vazec. No neviem, aky moze mat dovod na to,ze ma rozsvietene v celej suprave
L.15-5227,6415,5226
L.27-3204
Reakcia na: SOLARIS MANIAK #4748:
Doplnim na L9 "strasila" aj 517.
12.1.2005

L11: 3208
L12: 3506,3530
L13: 5101
L15: 5223
L19: 3528
L30: 3512,3532
L29: 5221, 5235
L32: 3511, 3519, 3522
L36: 5213

L2: 607
L3: 627
L5: 536
L7: 421*, 402
L9: 513
LR1: 617

L72: 2003

*421 je má taktiež nový modrý lak ako 422. Zovnútra presne náterovo taká istá ako 422.
nevie niekto, čo je s 508 ??????? ?
12.2.2005

L101: 6272
L103: 6222
L105: 6290
zaloha: 6236
Reakcia na: TA #4744:
aby som bol presný, tak sa doplním, že to už je de facto včerajšia mini-výprava
L 4 : 364, 604
L 7 : 396 + 397, 509

===============================

L 19 : 3510
L 20 : 5411
L 29 : 5229
L 36 : prvý mohykán 3501
L.15- ? 6414 ? , ☺ 5212 ☺
Reakcia na: Y #4739:
nevieš, koľko ich to stálo?
TA: To preto, že so "starými herkami" sa do budúcnosti vôbec nepočítalo a predstavovali iba prekážku v zaberaní miesta. Našťastie sa nikdy nenašla iniciatíva na zlikvidovanie "šrotov" a tak sa, aj keď v biednom stave dochovala väčšina historických vozidiel. Našťastie, v DPMK dnes existuje niekoľko ľudí, ktorí si historickú hodnotu týchto klenotov začali uvedomovať a niečo aj s pomocou nadšencov čo-to zachraňovať. Nákup ostravskej T2 bol v cene šrotu, čiže kompletné a pojazdné vozidlo v podstate zadarmo. Oprava pôvodnej T2 by naopak stála veľmi veľa.
T-1 včera si zaplatili rakušaci na povozenie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.