Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #609:
Bolo by to akceptovateľné...
Reakcia na: ufo #611:
Holíč a Skalica majú priame spojenie do Veselí nad Moravou autobusovou linkou IDS JMK č. 910, ktorej interval by mohol byť v prípade potreby (a dohody na financovaní) zahustený.
Najlepším riešením by podľa mňa bola elektrifikácia tých 7 km trate medzi Holíčom a Skalicou (resp. ideálne 10 km až po Sudoměřice), a priame vlaky s elektrickými jednotkami BA - Kúty - Skalica - Sudoměřice (tam prestup na ďalšie Os). Žiaľ v SR sci-fi, pričom v ČR to ide, a vďaka elektrifikácii a modernizácii 7 km (Hustopeče u Brna - Šakvice), resp. 3 km (Židlochovice - Hrušovany u Brna) vznikli priame vlakové spojenia s Brnom.
Všetko naj k 21 rokom imhd.sk! 😉
Reakcia na: 810zssk #609:
Myslím, že dedina Rohatec by to prežila, do Veselí má priamy bus, ktorý je rovnako rýchly. A mestá Skalica a Holíč majú viac dochádzajúcich pracujúcich na Moravu ako do BA.
Reakcia na: 810zssk #608:
Marginálny rozdiel.
Reakcia na: ufo #607:
A je to na českej strane akceptovateľné? Predsalen sú tam po ceste nejake obce. Možno lepší variant by bol predĺžiť linku BA - Kúty do Hodonína cez Holíč a k tomu pripoje Holíč - Veselí. Ale to už sme sa asi dostali do scifi sféry 🙂
Reakcia na: S499.1023 #606:
Môže byť, ak to nevadí z pohľadu poplatku za DC.
Reakcia na: 810zssk #605:
Nebolo by lepšie vlak z BA končiť v Holíči a presmerovať linku Hodonín - Veselí cez Holíč a Skalicu namiesto Rohatca s prípojmi na vlaky z/do BA v Holíči?
Reakcia na: 810zssk #605:
Aj v takejto situácii by bolo jednoduchšie elektriku na vlaku nechať a okuliarnika dať na príprah. Veď za dobu otočenia z Holíča do Skalice a späť by tá elektrika aj tak žiadny iný výkon nespravila.
Reakcia na: S499.1023 #604:
Dobrá poznámka. Zatiaľ ale vychádzam z toho že tam jazdí kombinácia konvenčných súprav a push-pullov. Ako dlhodobé riešenie by samozrejme bolo ideálne tých 7 km zatrolejovat.
Reakcia na: 810zssk #601:
Vzhľadom na to, že sa tam čím ďalej tým viac budú objavovať jednotky, tak by nešlo ani tak o preprah ale o príprah. A tam záleží najmä na ZZ a konfigurácii koľajiska. Keď by osobák vchodil na obsadenú,kde by už čakal okuliarnik s prsiami, tak aj päť minút by stačilo.
Reakcia na: 810zssk #601:
Čo mám odsledované, tak v grafikone zvykol byť čas na preprah 12-13 minút.
Reakcia na: Solider #591:
V zaplavovej zone? Spravia z nej Propeler? 🙂
Aký je minimálny čas realisticky potrebný na preprah rušňa? Uvažujem v kontexte možnej vozby priamych vlakov BA-Skalica. Naozaj by prípadný preprah v Holíči nestál za to, najmä keď zohľadníme že prestupné časy v Kútoch tiež nie sú najkratšie?
Reakcia na: tomaszajac77 #593:
Ja som to mal riešené cez rekreačný poukaz v elektronickej forme, ale pokiaľ viem, tak sa dá použiť iba na ubytovacie služby a služby s tým spojené, pričom je podmienka, že prenocovanie musí byť aspoň na 2 noci. O doprave sa nikde nič nepíše, takže asi sa to využiť nedá. Ale možno sa niečo viac dočítaš tu, celkom obsiahle je to, tam zrejme aj nájdeš odpoveď na svoju otázku, skús: https://podnikam.sk/rekreacne-poukazy-pre-zamestnancov-povinnosti-zamestnavatela/
Chcel som ísť budúci týždeň do Viedne z DNV, vo vyhľadávači na webe ZSSK mi od utorka ukazuje vlaky len do 7:50, potom až od 14:50. Na twittri samé že: REX 25xx v úseku Marchegg - BA "odrieknutý zo strany ÖBB".
Viete niekto o tom viac?
Mám trochu mimodopravnú otázku.

Všimol som si, že na elektrickom vedení 400 kV z Biskupíc, cez Biely kríž až do Stupavy sú nad diaľnicou D1 umiestnené výstražné žiarovky červenej farby. Tieto žiarovky nie sú nijako izolované od vodiča a teda logicky asi nemajú ani vlastné napájanie (vzhľadom na EM indukciu by asi ani nefungovalo). Neviete niekto, na akom princípe fungujú tieto svetlá? Využívajú EM z vodiča podobe, ako napr. indukčná varná doska? Predpokladám, že EM pole je pri 400 kV extrémne silné a funguje aj bez toho, aby bolo usporiadané v podobe cievky.

GSV - https://goo.gl/maps/ZsKLHrdTFyRpkpwh7

Reakcia na: Viliam22 #594:
ten "sklad", to je bývalá vozovňa ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.