V poslednom čase akosi priveľa výpadkov kĺbových nízkopodlažákov:
ZV-852DN ... hradený ZV-308BI
ZV-675DN ... hradený ZV-315BI
ZV-344CN ... hradený ZV-354BI
ZV-736CN ... hradený ZV-317BI
ZV-723CN ... hradený ZV-314BI
ZV-345CN ... hradený ZV-669CE
V sobotu vypadla aj ZV-858CM, čiže 7 NP kĺbov chýba, a namiesto toho máme v premávke 8 z celkovo 10 starých Karos B961.
ZV-359BI hradila ZV-041CN o 7:55 z Orangeu na 97ke.
ZV-357BI hradí naburanú ZV-166CA na 100ke.
Autoškola/1 3101.
ZV-356CE jazdí na linke 6.
3203 na 7ke.
BB-245AY na 8ke.
Pozerám, že kde sa o tomto bavíte, teda v dispečerskej časti fóra.. Asi by bolo vhodnejšie vo všeobecnej diskusii. Ale nie o tom som chcel.
Úvahy nad nasadením tzv. baterkovych trolejbusov sú zaujímavé, mne by sa na to pozdávala linka č. 7 a to aj vzhľadom na pripravované predĺženie MHD do oblasti obytného súboru IBV Na stráni http://www.nastrani.sk/ Tam je už vybudované obratisko aj s nakresleným VDZ pre polohu konečnej zastávky. Neviem, či tam plánujú predĺžiť L 26, alebo L 7, alebo "nebodaj úplne novú linku"..? Za pozornosť stojí, že rozmery slučky toho obratiska by asi pre kĺbové vozy neboli až tak moc vhodné, aby sa tam mohli pohodlne otáčať, a to by bol prípad L 26. Takže L 7 by bol najvhodnejší adept.
Asi áno, ale v kombinácii s frekvenciou danej linky a profilom stúpaní je nevhodná. Baterka by nemala ísť pol cesty, ale len koncový úsek. A sú len 3 sólo vozy, čo je malo. Jeden by mal byť záloha,tak ideálne linka 2.
Timmy