Ehm... bola to kamaratka, mala trolej v mrtvom uhle, ked sa preradovala. Auto ma sice na totalku, ale salto neurobila ani jedno a bolo to bez zraneni. Policajti jej dali sestdesiat eur pokuty.
Mne príde dosť chaotický aj výjazd z garáží pri zastávke 21, 210, kde autá nejdú, ako autobusy doľava, ale doprava, čiže opacne, ako chodia autobusy a už viackrát som tam vvide zmätených vodičov. Radšej mohla byť na tom výjazde ľavostranná premávka, aby mohli autá vychádzať smerom na Mlynské Nivy tak, ako autobusy.
Kolegovia z práce mi hovorili - včera vážna nehoda výjazd z Nivy Mall cez buspruh - trolejbus v plnej rýchlosti do auta ktoré následne spravilo tri saltá - matka s dvomi deťmi v aute, koľko ľudí zranených v Tbuse netuším
Tento "nezmysel" vznikol technológiou rekonštrukcie, keď sa pre finančnú úsporu nevybúravali pozdĺžne betónové pásy ale sa to dobetónovalo a na to položili BKV panely. Takže ak projekte je kompletná výmena spodku, tak "nezmysel" zmizne.
Ešte NIKDY som v Bratislave nevidel opravu lomu blokovej koľajnice v BKV paneli tak, aby to vydržalo dlhšie, než mesiac. To by totiž traťovka nesmela "krampáčmi" vyheverovať tri metre koľajnice a zvariť to agregátikom v uhle 170°.
Keď bola pred pár rokmi zverejnená nejaká vtedy aktuálna verzia projektu, tak tam kupodivu absolútne neriešili niveletu. Čiže sa nedalo zistiť ani toľko, či sa má trať nechať oproti paralelnej ceste "do kopca", alebo sa tento nezmysel uľahčujúci šírenie hluku zruší.
Urbanway 2423