Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Samčo #170155:
Nefunguje mu vysielačka? Alebo GPS? Lebo už dlhšie si všímam, že ho nikdy neukazuje vo výprave od začiatku, ale s najväčšou pravdepodobnosťou ho niekto iba doplní do výpravy v priebehu dňa
Na Riviére sú momentálne dve električky: #7504 a #7527.
Reakcia na: Jak44 #170152:
Polícia ich vyhnala od Úradu vlády, tak pokračujú nižšie
Reakcia na: 3pa3ck3 #170150:
Cez Kollárovo námestie sa už zjavne vôbec nepremáva. https://twitter.com/dpbratislava/status/1317467670908948480
Reakcia na: 3pa3ck3 #170150:
Teda pozerám podľa výpravy, že už zrejme nasadili autobusy
Cesta pred Úradom vlády je upchatá, takže 203 nečakajte (pozerám stream z miesta)
Vraj na hlavnú sa už ani busy nedostanú, začína to tam hustnúť......
Dnes možné problémy v okolí Hlavnej stanice a Úradu vlády (predpokladám, že polícia nebude rozháňať protestujúcich za každú cenu, aj keď je otázne, koľko sa ich vlastne zíde)
Reakcia na: Urbanway 2423 #170145:
Tak z mojich skusenosti pred vylukou vacsina vystupovala pod Novym Mostom a na Safku z L4 (vzdy som si vedel po jednej z tychto zastavok sadnut, pricom na Chatamovi to byvalo telo na telo a nedalo sa dychat) a zacala naberat ludi od Kamenneho smer Polus 🙂

Keby nejazdila s 5 aj 9 cez tunel, 5 by sa "tesila" rovnakej naplnenosti ako samotna 4ka na nabrezi kvoli relacii D/KV - Kapucinska a potom zber na Raciansku.
Reakcia na: Adam3 #170144:
Myslím si, že je taká populárna aj preto, že spája obytné štvrte s bussiness štvrťami a je celkom rýchla, zatiaľ čo L5 spájala skôr iba obytné štvrte s centrom. Takisto k jej popularite prispieva aj to, že chodí cez nábrežie, kam ide viac ľudí, ako do tunela (L5 tu bola zase rýchlejšia). L4 mi príde ako taký spoj "odvšadiaľ všade" a preto je asi populárnejšia.
Reakcia na: Urbanway 2423 #170143:
Nehadam sa, je to mozne. Aj ked by ma zaujimalo kedy a kde to merali a ci na to nemalo vplyv aj vlacikovanie sa Dubravkou v preklade 2-6 kde L4 jazdila vzdy prva.
Reakcia na: Adam3 #170142:
L4 je viac využívaná ako L5, aj preto ju tuším nechali.
Reakcia na: Mhr1 #170135:
Vychadzal som z toho, ze L5 bola (podla mna) vzdy pre Dubravku hlavnejsia oproti L4. Aj ked sa 1. krat uvazovalo o prechode na 1-linkovy variant tak aj tu v diskusii to tak vela ludi kreslilo. Ze L5 je zaklad a k nej bude druha linka z Karlovky na nabrezie a Spitalsku. Koniec koncov aj pri 3-linkovom variante isli z Dubravky 2 linky cez tunel a iba 1 na nabrezie. Takze to, ze tu ostala prave L4 a nie L5 bolo pre mna docela prekvapenie.
Ale nemam to podlozene cislami a mozno by bolo na toto zaujimave urobit pre Dubravcanov anketu, ze ktoru linku by preferovali. Tiez uznacam, ze to spojenie pod most SNP je dolezite🙂
Reakcia na: 3pa3ck3 #170139:
Aha, totalne som zabudol ze na konci L8 jazdila az na NLS. Dakujem
Reakcia na: 3pa3ck3 #170137:
Ale veď cez NĽŠ by sa v PD točila e-8. No a cez víkend skrátka nič. Nemám dojem, že e-1 príde na Šafko z NĽŠ obsadená. Veď v tomto úseku sa tradične vozí vzduch.
Reakcia na: Andrej #170138:
Spojenie NĽŠ - Šafko by chýbalo iba cez víkendy, ak by L1 jazdila do Petržalky. V pracovné dni to rieši L8.

Presmerovanie L6 by riešilo spojenie Kapucínska - uzol SNP/Kamenné, avšak zrejme by sa stratila hlavná funkcia L6, odľahčenie L4 na trase Karlovka - Most SNP - Šafko (neviem, či by sa cestujúci dobrovoľne vozili naokolo bližšie)
Reakcia na: 3pa3ck3 #170137:
Nedalo by sa presmerovat L6 cez tunel a Namestie SNP na NLS? Karlovka by stale mala pripojenie na Safarikovo vdaka L4.
Reakcia na: Mhr1 #170136:
Nechýbal by potom spoj NĽŠ - Šafko (keďže zastávka pre L4 v tomto smere tak skoro nehrozí)?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.