Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mathre #2309:
ja som tu len pisal ze niektori nasi vodici piju, vravel som to len vseobecne, nepoukazoval som na nikoho konkretneho a uz vobec nie na toho mladeho z #21. minuly tyzden som bol svedkom rozhovoru vodicov, ktori rozpravali o niektorom inom ze pije ked je v praci...mozno SAD urobila nejaku kontrolu a odskakal si to zrovna ten, co si to zasluzi najmenej
mám jednu nepríjemnú novinku...dnes som sa stretol s vodicom Vladom s 21 a povedal mi, ze dostal vypoved za to, ze niekto zistil z e po praci isiel na pivo...vysvetlite mi, aky debil dokaze toto urobit vyhodit za toto cloveka...vraj sa to dozvedel z internetu...teraz nema z coho platit najom a je na ulici...rozumiete tomu???to je v prdeli, je to moj kamarat, tak ma to sere, ze az....
vcera velmi zaujimava vec, #04 na L17 na spoji 15.02 z Juhu, prvy krat v zivote som videl NP na L17:)
#85 zije a je vedeny ako zalozak.
Dnes som sa dozvedel zopar zaujimavych informacii:
1. #21 bude opraveny a pridu ho opravit nejaky pani z Polska
2. Vsetky ikarusy (vyradene) ako aj karosy su uz zosrotovane, v areali uz nieje nic to som pocul.
3. Rozluckovy ikarus este zije.
Reakcia na: Valec #2303:
ja viem ze nepracujem, ale ide skor o to aby bola jazda s DK co najvyhodnejsia nie tak ako v BB ze rozdiel robi korunu, dve. skor ako v ziline ze rozdiel robi aj viac ako 50%
Reakcia na: milan005 #2302:
Ceny z dopravnej karty sa zaokrúhľovať nebudú. Však aj načo, keď tam s drobnými nepracuješ.
Reakcia na: brefos #2300:
no aspon nieco pozitivne v tej nasej MHD:) ale pozeram ze je v tom clanku chyba, 12SK predsa nie je 19centov. a dufam ze sa zaokruhlia dolu aj ceny z dopr. karty
TN-759AM ešte počas svojej cesty k novému majiteľovi:
http://www.jefta.sk/application/data/images/lkw_2007_368/1.jpg
http://www.jefta.sk/application/data/images/lkw_2007_368/2.jpg
http://www.jefta.sk/application/data/images/lkw_2007_368/3.jpg
http://www.jefta.sk/application/data/images/lkw_2007_368/4.jpg

Podľa informácií JeftaService na webe, klientom na odťah nepojazdného autobusu dňa 06.12.2007 bol Ing. Architekt Slavomil Olexik – OLG. Miesto nehody: Handlová, Nová Lehota.
Reakcia na: milan005 #2298:
chodia sa tam najmä vychcat, vymočit, vyčurat... lebo na VÚO nemajú ani to súkromie, čo na Novej Kubre.
posledny tyzden som isiel asi 3 krat okolo zastavky VUO a Nova Kubra a vsimol som si ze na Novej Kubrej busy uz parkovavaju aj ked je otocka VUO volna, mozno im na VUO zakazali parkovat a chodia sa tocit az hore, vcera okolo 16.40 tam stali #37,39,02 a vecer #33
Reakcia na: draxter #2295:
na tej L17 sa B961 objavovala vyse mesiaca, cca od 1.7.2006 do 19.8.2006, bola to nahrada za Ikarus TN-680AM ktory tu jazdieval dovtedy. jazdieval aj na L13, ale myslim, ze tam sa uz B961 neobjavila, pretoze cez prazdniny ten klb nejazdil. inak este k tym klbom na L17 poobede, bol to strasny prepadak, napr. spoj 14.35 z Juhu na stanicu chodieval casto tak vytazeny ze za celu jeho trasu sa nim zviezlo max. 5 ludi, pretoze 5 min. pred nim sla L11 a takisto aj z mesta chodieval v subehu s L11. poradia sa odvtedy zmenili ale subehy nam ostali, dokonca sa este nejake aj "prirobili" aby sa prispelo ku kvalitnej MHD
Reakcia na: kvorka #2293:
a konečne niečo spraviť s nočákom (teraz ani nepremáva podľa platného CP, nedodržuje zastávky, je drahý a plazí sa po celom meste, chodia na ňom najhoršie busy) ?
Pokiaľ to zoberieme tak, že v decembri 2008 nepribudne v novom CP žiadna nová linka a ani sa žiadna nezruší, je potrebné dodržať tieto základné princípy:

a - dokonalý preklad 23/28, od gympla na juh aj 5/9/11/17/18.
b - relatívne dokonalý preklad 8/18 a 1/11, a zároveň 8/18/1/11
c - rovnomernejšie rozložiť príchody busov na Sihoť /nie ako teraz že polhodinu nič a potom 5 spojov naraz/
d - zabezpečiť rovnomerné rozloženie spojov za mosty /s výnimkou exponovaných ranných časov/, preklad 5/15 na úrovni spoločného 30 min intervalu
e - posilniť spoje L1 a možno aj L8 podvečer
f - znížiť počty prejazdov využitím liniek 5,6,7,15 na prejazdy do vozovne
g - vytvoriť celodennú garantovanú NP linku č. 18 /veď NP busov je dosť/
h - rozumné nasadenie kĺbov na linky 1,8,15,23, nasadenie kĺbov v čase hokeja aj cez víkend a sviatok.
g - posilnenie dopravy na L1 min. o úsek stanica - max - Billa (Kubra)
h - úprava intervalu na L13 v čase škol. vyučovania na TnUni A.D.
Reakcia na: kvorka #2291:
11:45, Električná, smer Juh II
Včera L21, na ktorej šiel NP Irisbus Citelis, asi #02, neoznačený, len vpredu, naviac vľavo, mal číslo linky "21", ktorým sa zozadu označujú Karosy B732 a B932. Asi RGMielec už potvrdil svoju kvalitu...#21 s nefungujúcim označením, samozrejme mimo poľa pôsobnosti zákona o cestnej doprave. Ach jaj, tí naši SADisti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.