Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: capaCity #12516:
Presne tak! Vďaka občianskemu návrhu z roku 2016 sa začal dobrý trend v názvosloví zastávok, ktorý je bežný vo vyspelejších prevádzkach MHD. Určite by bolo namieste premenovanie dokončiť (nie len Zlatovská, ale aj Juh I či Kubrá, Opatová a Hodžova).

Čo sa Zlatovskej týka, veľmi ma tam sklamala ešte jedna vec - neboli zjednotené polohy stanovíšť PAL a MHD. Zastávky Zlatovská a Veľkomoravská sa mohli spojiť do obojsmernej zastávky pred Úspechom, kde sa malo vybudovať dostatočne dimenzované nástupište, obsluhujúce linky oboch dopravných systémov.

Nakoľko máme zjednotené tarify, tak sa to priam ponúka.
Aha to je škoda lebo je to môj obľúbený autobus
Reakcia na: FifoSk #12518:
Nema platnu EK/TK, bol odhlaseny z evidencie, takze tak skoro by som s nim nepocital, ak vobec. Pokial ho akutne nepotrebuju, tak uz donho asi peniaze vrazat nebudu.
Dobrý večer, chcel by som sa opýtať že či náhodou neviete kedy by sa mal vrátiť do premávky autobus #61?
Su nejake zakulisne informacie o tom, aky bol zaujem v tendri?
Po asi pol roku čakania je to od stredy tu: https://imhd.sk/tn/doc/sk/20460/Zmena-zast%C3%A1vky-Ve%C4%BEkomoravsk%C3%A1

Nedá mi sa však nepovedať, že po tom, ako sa premenovali zastávky na Juhu a Soblahovskej, som dúfal, že k Zlatovská VOD EKO, Zlatovská SAD, Zlatovská a Zlatovská, nák. stredisko nepribudne Zlatovská, ZŠ, ale napr. Brančíková, Továrenská alebo hoci aj Piešťanská (aj v minulosti sa dnešná Veľkomoravská a dnešná Piešťanská volali rovnako)...
Reakcia na: kvorka #12514:
Presne tak. A ten občiansky, na rozdiel od tej nepodarenej seminárky od DICov, nestál 20.000 eur...
Reakcia na: theo #12513:
...avšak ten občiansky návrh vytvoril napríklad nosnú linku 8, posilnenie 24, preklady liniek a zapamätateľné odchody. Ale aj prestupy, tam kde sa priame linky zrušili. Len škoda, že mesto odvtedy neurobilo skoro nič - chýba otoč v zámostí, posilnenie Juh III, Juh I v "a" na 20 min...to je všetko škoda, ktorá by dala MHD úplne inú pulz aj v súčasnom systéme, len s pár úpravami!
Reakcia na: Jacob #12511:
Žiaľ, keď okolo roku 2016 DIC Bratislava na žiadosť mesta spracoval novú organizáciu dopravy, tak pomerne nešťastne pomenili čísla liniek a ešte nešťastnejšie navrhovali prestupný systém s ukončením niektorých "doplnkových" liniek na prvej zastávke v centre mesta. A to všetko bez reálne vytvorenej chronometráže, kde by sa tie prestupy dali ukázať (boli len vygenerované podľa navrhovaných intervalov).

To samozrejme veľký úspech nemalo, takže vznikol "občiansky" návrh, ktorý viac zohľadňoval dovtedajší stav a do veľkej miery zachoval spojenie sídlisk na viacero smerov bez prestupov. Okrem toho viac rešpektoval dovtedajšie číslovanie liniek.

Takže toľko k histórii neexistujúcich prestupných systémov v trenčianskej MHD.
Reakcia na: Jacob #12509:
Na základe čoho si vygeneroval, že šanca, že tu ostane SAD je žiadna? Vzhľadom na to, že tu SAD vlastní všetku infraštruktúru je podľa mňa takmer isté, že sa do súťaže zapojí a môže ju aj vyhrať. To, že dnes nespĺňa požiadavky mesta platné na roky 22-32 predsa nič neznamená....
Reakcia na: theo #12510:
Škoda, lebo je to fakt bieda s tými intervalmi. Lebo fakt aby do najväčšieho obchodné centra Laugaricio išlo tak málo autobusov za jednu hodinu. A to tiež ma napadá, že neviem prečo využijú nový most, že by z Laugaricia nejaká linka aj za mosty išla nejaká linka. Zároveň ako spomínaš tie prestupy tak tu je príklad, bývaš za mostami tak ak chceš ísť do Laugarícia prestupu sa nevyhneš. Nedivím sa, že sa nikomu prestupy nepáčia, ale inde to je úplne bežné, len to je o návykoch cestujúcich. Stačí mi príklad ako v novom autobuse čo sa kúpil tak v ňom boli dopytové tlačítka, ktoré po chvíľi znefunkčnili lebo ľudia zjavne si na to nechceli zvyknúť, nie som si teraz istý či vôbec fungujú dlho som s tým autobusom nešiel. Síce je logické, že ako jediný bus čo má dopytové tlačítka v TN, že by bol chaos keďže by to bol jediný autobus. Ale zároveň ak bude nový dopravca a toto má mať autobus tak nuž budú si musieť zvyknúť, predsa to je dnes štandard.

Tu nejde pri kúpe autobusov o tom, že ak im zmluva končí o rok-dva-tri sa to neoplatí. SAD-ka tu je omnoho viac rokov za, ktoré mala nakúpiť nové autobusy!! A stalo sa? Nie. Mesto to nechcelo tak oni nekonali a doteraz tu jazdíme v hnojoch typu B952 a už ani tie Crosswaye pomaly nie sú vyhovujúce a starnú takisto. A nenaletím nikomu kto mi povie, že sa to nedalo nakupovať nové autobusy, keď v iných mestách sa to dá. Však pozrime ako pekne sa nakupovali/nakupujú postupne autobusy pri PAD lebo TSK má zjavne väčší záujem ako mesto Trenčín. Keby sa na MHD obstarávali hoc aj 3 autobusy ročne tak stále lepšie ako nič a postupne sa krásne obnoví vozový park a v prípade ak by SAD-ke skončila zmluva a niekto iný by to prebral tak stále je tu možnosť, že to novému dopravcovi odpredá. Aj tak teraz ako píšeš môže SAD-ka si predať na Bazoši svoje haraburdy, aj to skôr sú hodné do šrotu.
Reakcia na: Jacob #12509:
Ak sa nemýlim, súťaží sa rovnaký počet vzkm, ako má teraz SAD TN, možno s nejakou možnosťou dohodnúť pár percent viac alebo menej. Z toho automaticky vyplýva, že intervaly sa nijako zásadne nezmenia.

A úprimne, intervaly viac-menej zodpovedajú charakteru zástavby v jednotlivých častiach mesta a zohľadňujú silný lobing občanov proti prestupom.

Čo sa týka kvality, nikto nebude kupovať rok-dva-tri pred koncom zmluvy srandu za desiatky tisíc, aby si ju potom strelil na bazoši... objednávateľ nechce, objednávateľ nemá...
Reakcia na: FifoSk #12507:
Osobne pochybujem, jedine budúci rok keď bude vysúťažený nový dopravca. A šanca, že by tu ostal tento istý je žiadna lebo aktuálny dopravca pomaly nespňlňa ani jednu požiadavku mesta. Zároveň je dosť nanič, že tu budeme "trpieť" až do septembra 2022. Ako ja osobne síce už MHD nejazdím, možno párkrát za rok. Pri takomto fungovaní MHD mať radšej auto ako to aj ja robím. Lebo keď väzmem do úvahy, že prispôsobovať sa autobusu pri takýchto biednych intervaloch či už nízkemu komfortu to je fakt oničom. A proste SAD-ka nekoná žiadne zmeny, nekupuje nové autobusy, proste nič. Dôvod je aj typujem taký, že ak mesto nežiada o to tak ani SAD-ka nemá záujem konať a to je zle ako zo strany mesta či SAd-ky. Sme krajské mesto a dosť veľké a MHD je na otrasnej úrovni kedy človek uprednostní vlastné auto aj keď je to drahšie.
Reakcia na: FifoSk #12505:
Jedine na https://www.ubian.sk/ vieš zistiť ŠPZ autobusu na danom spoji.
Aha a ako ja mám tiež jeden ale fakt by ma zaujímalo či sa vráti ten starý systém na paneloch vnútri
Reakcia na: FifoSk #12505:
Imhd nemá prístup k rozpisom služieb ale dá sa to zistiť ale veľmi zložito
A tiež by ma zaujímalo že keď si tu dám zastávku napríklad Inovecká tak prečo mi tam neukazuje že aký autobus pôjde ako napríklad 33 alebo 08 alebo 53?
Reakcia na: Jacob #12502:
Súhlasím ja s toho úplne pením to je taká blbosť staré bolo lepšie
Reakcia na: FifoSk #12498:
Dokašlali to, táto nová verzia ak je stále taká ako si ju pamätám s pred dvoch rokov, že nonstop ukazuje čas a občas nabehne nasledujúca zastávka tak to je dosť odfláknuté. Starý systém pekne ukazoval číslo linky, konečnú, celú trasu, nápis nasledujúca zastávka. Toto ako to zmenili to je reálne blbosť, to nebolo žiadne zlepšenie, len zhoršenie. By som fakt chcel vedieť prečo SAD-ka k tomuto kroku pristúpila.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.