Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V ČR na trh verejnej osobnej dopravy (znova) vstúpil ďalší z "dopravných obrov" Transdev. A už má i za sebou prvé výhry v súťažiach o poskytovanie verejnej osobnej dopravy a tiež aj prvé autobusy:
https://zdopravy.cz/transdev-objednal-pro-moravu-122-autobusu-u-vyrobce-sor-prvni-uz-dostal-17264/
Reakcia na: Viko #4996:
Niečo také som zachytil aj ja, ale pár rokov dozadu, a to bol ešte tuším Kubáček ktorý to spomínal...

Vtipné že si dali hneď cieľ 2020, keď Rakúšania majú 2025 a Nemci tuším 2030. Slovenská klasika, radšej mali byť realisticky dať si za cieľ rok 2050...
Reakcia na: Error 0x007 #4995:
Viem, že sa jednu dobu dosť hovorilo o cieľovom GVD 2020. Či odvtedy vyšlo niečo novšie, som nezachytil.
Trošku mimo, ale mňa by zaujímalo:
Vie niekto, či Ministerstvo dopravy/ŽSR alebo hocikto kompetentný má podobný strategický plán pre železničnú dopravu na Slovensku?
https://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Knotensystem_Schweiz_mit_Bahn2000_2.Etappe_2030.png
https://infrastruktur.oebb.at/de/unternehmen/fuer-oesterreich/zukunft-bahn-zielnetz/Zielnetz_2025%2B_Downloads_?datei=Zielnetz+2025+Ergebnisbericht.pdf (strana 43)
https://presse.oebb.at/file_source/corporate/presse-site/Downloads/Publikationen/RegioConnect/OEBB_regioconnect_1_2014.pdf (strana 6/7)

Alebo sa na Slovensku len bezhlavo postupuje spôsobom "všade chceme 160ku" bez nejakých predstáv cestovných časov a prestupových relácii...?
Pridajte sa aj do skupinky o Problémoch nitrianskej MHD na Facebooku
Najdete tam vela zaujímavých informacií


https://www.facebook.com/groups/883601868476683/
Reakcia na: Dispecer #4992:
Ja si spomínam v minulom desaťroči, ako sa BA arcizlodej Ďurkovský vyjadroval, že nemôžu povoliť v Starom meste rekonštrukcie domov aj s budovaním garáži, lebo by to znamenalo viacej áut v centre. Medzitým zlodejská koalícia riešila vyrúbanie Kollárovho námestia pre potreby parkovania a biznis pre BPS Park na tri desaťročia, pre ktorý v Starom meste nie je kde sadiť stromy, alebo postaviť kontajnery na odpad.

Takže nemám rád také relácie, kde sa riešia dôsledky a nie príčiny.
Trošku off-topic, ale možno niekoho zaujme:
Minulý týždeň bola relácia v Rádiu Slovensko ohľadom parkovania na chodníku...
http://www.rtvs.sk/radio/archiv/11380/987303
Reakcia na: zakaznik #4990:
Érséka? A ten s tým čo má?
Reakcia na: S499.1023 #4989:
Vymeniť Ersëka a v budúcnosti zabezpečiť odťah do stanice. (Ideálne vlak nevypravovať do úseku, kde je vedenie už strhnuté.)
Reakcia na: zakaznik #4988:
Tvoj návrh riešenia?
Reakcia na: Jak44 #4986:
Vyhláška 124/2012 Z. z., §7 (3).
Nevie niekto v ktorý zákon, respektíve novela umožnila vydávať licencie pre PAD v IDS aj v tvare 0X0YYY, kedy X=kraj a Y=číslo linky v IDS? Vďaka.
https://www.youtube.com/watch?v=tvgTr37v0EE Ak treba, nadzemný monorail (á la Schwebebahn) má na trati aj tunely - to je Japonsko.
Trošku staršia správa, ale zaujímavá:
https://ekonomika.sme.sk/c/20866762/medzi-komarnom-a-komaromom-bude-premavat-elektrobus.html

Nejaké tipy, aký ten elektrobus bude? ?
Reakcia na: zakaznik #4981:
no čo, podporia sa bicykle vyrobené v EÚ 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.