Z jazykov som tam našiel okrem nemčiny iba angličtinu a taliančinu! V starej verzii tam boli nahraté viaceré jazyky vrátane slovenčiny a češtiny. A neviem či aj predtým tam bola možnosť vytlačenia lístka kúpeného cez internet (ak som to správne pochopil).
Šokoval ma vlak (na fotke). Prišiel aj s cestujúcimi.
Je tu opäť tá časť roka, keď časť študentov zo ŽU otravuje všelijakými dotazníkmi. A ja nie som výnimka, takže... ?
Nájde sa tu niekto, kto aspoň občas cestuje autobusom medzi Dolným Kubínom a Ružomberkom? Prosím Vás, nájdite si chvíľku času (cca 3 min) a vyplňte tento dotazník. Ďakujeme! ? https://goo.gl/forms/czsxg8q33SZdunbs1
Pravdepodobne šlo o dohodu podnikov SAD, koniec koncov vtedy boli len 3 (BA, BB a KE). Druhou možnosťou je, že šlo o rovnakého dodávateľa, ktorý dodal jeden rovnaký dizajn.
Určite neboli dizajn stanovený centrálne, nakoľko (aspoň sa mi tak marí) nie všetky prevádzky mali tento vzor a DP ho nemali už vôbec.
Čo si myslíte, je rušenie električkových tratí vo Viedni kvôli predlžovaniu metra správne? Vážne by nestálo za pokus tie trate nechať a buď mimoriadne alebo pravidelne v čase špičiek tam nechať električky jazdiť? Bolo by to také finančne neefektívne pre mesto?
Pri Kurpark Oberlaa by sa však asi musel vybudovať pre električku nadjazd, lebo ak tomu správne rozumiem, tak metro bolo postavené aj na mieste električkovej trate (v minulosti tam premávala linka 67, neskôr náhradná autobusová linka 67E).
Ak si dobre pamätám, tak aj kvôli predĺženiu linky U2 z Pratesternu na Stadion sa nejaká električková trať zrušila. Po nej už nič nezostalo?
V súvislosti s predlžovaním metra (U2) si pamätám aj jeden opačný príklad: Linka 26 bola predĺžená na Hausfeldstrasse (prestup na vlak aj metro). Sídlisko v okolí tej stanice týmto získalo električku.
Pýtal som sa kamoša, ktorý má k tomu blízko, jeho odpoveď je takáto:
"Je to prenájom na obdobie tohto GVD z dôvodu nedostatočného počtu reštauračných vozňov ZSSK, turnusová potreba je 11 a ZSSK má len 11 klimatizovaných a 4 neklimatizované. Aby zostala nejaká záloha, tak sa prenajali 2 vozne ČD (nie JLV, to je len servisná spoločnosť tak ako WGS) viac menej výmenou za 3 vozne ARpeer ktoré už boli na Slovensku nadbytočné vzhľadom na zrušenie poskytovania služieb na úseku KE-ZV-BA."
Peon
Z jazykov som tam našiel okrem nemčiny iba angličtinu a taliančinu! V starej verzii tam boli nahraté viaceré jazyky vrátane slovenčiny a češtiny. A neviem či aj predtým tam bola možnosť vytlačenia lístka kúpeného cez internet (ak som to správne pochopil).
Šokoval ma vlak (na fotke). Prišiel aj s cestujúcimi.
Tak toto ma nepríjemne prekvapilo. :-O