Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #4781:
Nemas pravdu. Kedze ide o ukrajinskeho vyrobcu, tak sa pouziva ukrajinska abeceda, nie ruska. Pri ukrajinskej abecede sa znak Г transliteruje ako H, nie ako G. Pre G sa v ukrajinskej abecede pouziva znak Ґ.
Reakcia na: Dispecer #4780:
Čomu nerozumieš? Píše sa (azbukou) Bogdan, číta sa Bohdan.
Bohdan alebo Bogdan?
https://imhd.sk/transport/galeria/3908/bohdan-bogdan

P. S. Všimli ste si novú položku v ľavom menu? ?
Kreativita týchto skorumpovaných ekopokrytcov je obdivuhodná. 🙂

"Po novom musia byť nielen taxíky, ale aj prenajímané či sprostredkované autá vybavené motorom emisnej normy Euro 6. Zároveň sa rovnako ako taxíky musia vždy po odvoze zákazníka vrátiť do centrály resp. na pridelené stanovisko."

Na jednej strane nariaďujú ekologické motory, na druhej strane zbytočné jazdy prázdneho vozidla na stanovište. Pravidlo, ktoré vyhovuje len úzkej skupine podnikateľov.

http://finweb.hnonline.sk/ekonomika/948443-dalsie-problemy-pre-uber-tentokrat-proti-nemu-zasiahla-vieden
Návrh zmeny cestného zákona (taxi / nepravidelná doprava)
https://youtu.be/Sb_lDxxM8m4
Malacky budú mať vlastnú MHD. Pripravuje ju mesto s dopravcom Slovak Lines
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=10979
Reakcia na: Viko #4772:
Zas nemusíš brať každú debatu vážne. ?
Reakcia na: Dispecer #4771:
Takže lepšie je pár hejterom zapchať hubu a vystaviť sa riziku divokého zneužívania autorských práv? (Narážam na časy, keď sa fotky z imhd orezané dávali do médií hlava-nehlava.) A už duplom takýmto hejterom, ktorí nevedia argumentovať civilizovaným spôsobom? Na úkor investovania času a energie do iks potrebnejších vecí? Navyše po skúsenostiach zo slovenského trhu, že zamknutie webov je oproti očakávaniam riadne fiasko, lebo my Slováci sme lakomí a nečestní?

Či, máš v talóne nejaké prevratné pozitívum a len naňho neviem prísť?
Reakcia na: S499.1023 #4770:
Hej, ale aspoň by mu to trošku "upchalo" hubu.
Reakcia na: Dispecer #4769:
Tam nič inšpiratívne pre platenú verziu webu veru nevidím. Šotouš žiada fotku bez vodoznaku zadarmo, nie za peniaze, v duchu jednej zo základných šotopoučiek: "Som podporovateľom verejnej dopravy, preto mám nárok na všetko (od fotografií bez vodoznaku po bezplatnú prepravu pri šotoakciách) zadarmo".
Reakcia na: Viko #4768:
Mňa k tomu inšpiroval tento pokec:
Reakcia na: Dispecer #4767:
Ja osobne si neviem predstaviť, načo by mi to bolo. Reklama je našťastie rozložená veľmi decentne, zbavovať sa jej nutne nepotrebujem a toto je snáď jediný web, kde sa mi už vyskytlo niečo, na čo malo zmysel klinkúť. Decentné vodoznaky ma nemajú čím rušiť - pri prehliadaní ich aj tak veľmi nevnímam a ďalší život cudzím fotkám nechcem dávať. (To by nakoniec mohlo byť riziko novinky, že niekto nadobudne pocit, že keď za obsah platí, je "jeho" a môže ho šíriť.)

Takže by som si aj tak vybral neplatenú verziu - dúfam, že by sa nešlo proti bežným užívateľom CP, oznamov, mapiek apod. "z ľudu" tým, že sa web natvrdo zamkne.

Teoreticky, jediný zmysel vidím v tom, že by sa spoplatnila bezvodoznaková galéria za účelom stiahnutia fotky ako pozadia pracovnej plochy. Lenže opäť, o využití pochybujem, nakoľko poriadnych fotiek bez vodoznaku (aspoň teda u väčších miest) je po rôznych weboch a sieťach dostatok už dnes.
Otázka do pléna: Vedeli by ste si predstaviť platené imhd.sk, napr. bez reklám a vodoznakov na fotkách?
V Třinci sa snažia dobehnúť Košice...

Třinec má 10 nových elektrobusů, je lídrem městské elektromobility v ČR
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=13629
Reakcia na: Vladimír #4763:
..."ale pri NAD za vlak sa spolu s cestujúcimi obyčajne prepravuje aj vlakvedúci."...

nuž, ani toto už nie je "železné pravidlo"... Sú aj NADky bez vl. čiat, resp., jeden člen vl. čaty na viac autobusov...
Reakcia na: Vladimír #4763:
Robila to ako pri vlaku. Môže byť vodič rád, že od neho nežiadala pískanie na píšťalku a nedávala mu "požehnanie".
Reakcia na: dyspozytor #4762:
"Ak to vyžadujú okolnosti, najmä nedostatočný rozhľad, vodič je povinný zaistiť bezpečné otáčanie alebo cúvanie pomocou spôsobilej a náležite poučenej osoby." (§22, ods. 3, Zák. 8/2009 Z.z.)

Má vodič bežného autobusu pri cúvaní nepretržitý prehľad o tom, čo sa deje za vozidlom? Nemá. Preto by podľa mňa cúvať nemal. Najmä nie na verejne prístupných miestach, kde pobehujú "laickí" chodci.

Možno to tentokrát vidím jednoducho ja, ale pri NAD za vlak sa spolu s cestujúcimi obyčajne prepravuje aj vlakvedúci. Možno by ten mohol plniť funkciu spôsobilej a náležite poučenej osoby. Neočakávam, že vlakvedúci bude vodičovi autobusu referovať vzdialenosť od pevných prekážok. Ale dohliadnuť, aby za cúvajúcim autobusom neboli chodci, to by snáď šlo. Aspoň ja mám pri NAD skúsenosti, že vlakvedúci sa do menežovania jazdy busu s obľubou zapájajú. Osobitnou spomienkou navždy zostane iniciatívna sprievodkyňa, ktorá, stojac na schodoch predných dverí Karosy C 734 riadne vybavenej spätnými zrkadlami, sa na každej zastávke trasy NAD vyklonila a po vystúpení posledného cestujúceho vodičovi autobusu osobne oznámila, že môže zavrieť zadné dvere 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.