Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Podľa fotky smeroval ten autobus do Břeclavi (prepokladám, že z Hodonína). A vlak to žiadny nezasiahlo? https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/tornado-morava-silva-hronkova-autobus-sbirka.A210730_201506_domaci_elk
Radšej dovolenka v Náhornom Karabachu, než tento debilný dopravný systém. 😳

Při střetu vlaků na Domažlicku zemřeli dva lidé, další jsou v kritickém stavu
https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/vlak-nehoda-domazlice-milavce.A210804_083529_plzen-zpravy_vb
ZAUJÍMAVOSTI Z RAKÚSKEHO POHRANIČIA

Medzištátne vlaky medzi stanicami Marchegg a Wien Stadlau niekoľko týždňov jazdia cez Ganserndorf (bez zastavenia). https://www.zssk.sk/wp-content/uploads/2021/07/Marchegg-%E2%80%93-Wien-Stadlau-dna-10.7.%E2%80%935.9.2021.pdf

Prekvapilo ma, že tá jednokoľajka "Marchegg - Ganserndorf" bola elektrifikovaná. Namiesto tých starých motorákov som tam nedávno videl Ventusy (Desiro ML).

Zaujalo ma, že v čase covidu tam bol na vnútroštátnych vlakoch výrazne posilnený interval (denne stále každú hodinu). A už nemajú tie ich vlaky takú krátku trasu, ale z Marcheggu to cez Ganserndorf ide až do Viedne - niektoré spoje iba po Pratestern, iné cez Hbf až na Meidling.

Šokovalo ma, že po novom už nezastavujú v zastávke Weikendorf. Predpokladám, že na Ventus je to nástupište príliš krátke a nevyzerá byť v dobrom stave (pripomenulo mi to našu ÚNS).

Hmm takže keď sa to tak vezme, tak úsek Wien - Marchegg je už elektrifikovaný (aj keď cez Ganserndorf), a teda neelektrifikovaný zostáva iba úsek "Marchegg - DNV"...

Čo sa vlastne zmení v úseku Wien, Aspern Nord - Marchegg keď sa tam v septembri vlaky vrátia? Bude to už elektrifikované alebo na niektorom úseku už dvojkoľajná trať?



Dňa 21.07.2021 budú odrieknuté vlaky:
v úseku Senec - Bratislava- Petržalka a späť vlaky - Os 4706, Os 4709, Os 4716, Os 4719, Os 4720, Os 4723, Os 4724, Os 4727, Os 4728,
v úseku Senec Galanta - Os 4741,
v úseku Nove Zámky - Bratislava hl. st. a späť - Os 4626, Os Os 4629.

🤷‍♂️
Reakcia na: Peon #5351:
Neviem či iba dočasne nejazdí Arriva Trnava na linke Holíč - Hodonín. Na webstránke posielajú cestujúcich na linku 910 (IDS JMK). https://arriva.sk/trnava/docasne-zastavenie-cezhranicnej-linky-holic-hodonin-od-26-10-2020-2/
Všetko naj k 21 rokom imhd.sk! 😉
Reakcia na: Peon #5350:
Zaujímavé, že Arriva Trnava má aj naďalej dopravnú kartu (BČK) iba za 3,50 €. https://arriva.sk/trnava/tarifa-a-cennik/
Už aj v Trnavskom kraji majú Seniorpas pre ľudí nad 70 rokov. BČK je tam mierne drahšia ako v BA (4,80 €) a tam sa platí aj ročný poplatok 5 €. https://www.sadds.sk/sk/seniorpas-ttsk
V Budapešti zrejme ďalšie nové Urbosy nebudú. Ale...
https://www.facebook.com/smbalogh/posts/641994213384997
Reakcia na: N/A #5345:
Ďakujem, toto mi nenapadlo hľadať... 11ka vyzerá práve ako Mobility&Innovation.
Ale teda podľa prečítaného mám trocha obavy o úspešnosť celého obstarávania.
Reakcia na: Viko #5344:
Skús pozrieť zápisy z predbežných trhových konzultácií:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3142138
Priamo sa tam spomína Hyzon a Mercedes, okrem toho by mi to ešte sedlo aj na Solaris, VanHool a Caetano.
Reakcia na: Dispecer #5342:
Ďakujem, odpoveď fakt za všetky drobné... Keďže dĺžka je v neprospech Rošera, podmienka homologizácie v neprospech Mobility&Innovation a Troliga je pasé, zaujímalo ma, či má niekto prehľad o zahraničí - či čakať účasť Poľska, Škandinávie, Turecka, Číny alebo čoho vlastne.
Reakcia na: Viko #5341:
Asi všetko, či? 🤔

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.