Čo mám robiť ak nastane nasledovná situácia: Používam isic cestovné lístky a na označenie potrebujem elektronický označovač. Ale v starých vozňoch je často len jeden. A ten minule nefungoval...

kvôli konečným zastávkam na ktorých sa aj tak zastavuje aj zastavovať bude, musíme v celej sieti A/T trpieť pri každej zastávke dvakrát znelku "na znamenie"? (a samozrejme aj po anglicky, lebo bez toho nemôže MHD v tomto meste fungovať!)
Ike
Diskusia začala tým, že bezdôvodne naštartovaný motor je priestupok a diskusia sa hneď zvrhla do totalizmu, ako keby nikdy žiadny vodič MHD nemal bezdôvodne naštartovaný motor (pripustime, že vychladenie vozidla pred jazdou a trávenie času vodiča vo vozidle, ktoré sa vykuruje, skutočne bezdôvodne zapnutým motorom NIE JE).
Potom sa začali budovať slamení obri a montovať do toho zriaďovacie stanice a letiská.
Tak som ako obyvateľ pri konečnej podotkol:
- V zime, keď je vonku zima a väčšina ľudí vetrá nárazovo, inak má zatvorené okná a zároveň nikto nechce aby vodič vo vozidle umrzol, je naštartovaný motor ok.
- V lete, keď je vonku horúco a väčšina ľudí má pustenú klimatizáciu a zatvorené okná a zároveň chceme aby bola MHD konkurencieschopná autám, je ok aj má vodič naštartovaný motor a predchladzuje vozidlo,
- Na jar, keď s výnimkou krátkej prestávky nedáva žiadny zmysel aby vodič sedel v zavretom naštartovanom vozidle a obyvatelia pri konečnej by si možno chceli vychutnať jarný vzduch, jednoducho vodič porušuje pravidlá cestnej premávky.
Ergo, sú vodiči, ktorí toto ustanovenie zákona porušujú a nie je dôvod protiargumentovať letiskami, prístavmi, gulovačkami, kozmickými stanicami.