Inak zaujímalo by ako, čo je toto za linku:
309424 2 "x" Trenčín, Billa (05:29) - Trenčín, Zlatovce VOP027 (05:42)
- ako to že je to PAL? Zákon hovorí predsa jasne, linka nespája 2 a viac obcí. Je na to nejaký dôvod? Čo tak radšej druhý spoj L16!
Pokiaľ si dobre spomínam, Ikarus TN-711AM (prvý) bol vyradený ku koncu roka 2001. Od januára 2002 jazdil kladenský TN-711AM (druhý), ktorý bol z prevádzky vyradený k 01.07.2004. Odvtedy skončili kĺby na L18. ? Thats the history of 711AM...
zašli ho na tn@imhd.sk (adresu nájdeš tiež v pravom stĺpci Kontakty - Kontakt na imhd). Čas zverejnenia závisí od nutnosti úprav, počtu fotiek, ale aj zaneprázdnenosti admina ? V každom prípade pošli ak máš niečo dobré.
podla mna chyba je aj na strane mesta, malo by sa konecne ujasnit ktore zastavky su na znamenie a vyznacit ich aj v CP a na oznacnikoch, ale co mozeme chciet ked v CP nieje ani trasa alebo zachadzka poriadne vyznacena.
Ja osobne by som bol za tieto zastavky aby boli na znamenie:
-Pod Juhom
-Nova Kubra
-ČOV
-BAUMAX, s tym ze by tam mohli stat vsetky spoje liniek co tam prechadzaju ale len na znamenie lebo sucasne riesenie je dost zlozite pre bezneho cestujuceho
okrem tychto zastavok su podla mna vhodny adepti na znamenie aj:
-Kubrická
-Kubranská, Dubová
-Kubranská, Záhrady
tak ja mam zo vcera podobnu ale lepsiu skusenost. Na poslednej L21 od zimaku o 21:00 na Juh #32, pri Baumaxe zastavil aj bey yayvonenia jednej pani, a pod juhom, hoci sa cestujuci zase postavili este pred kruhacom, keby nezazvonili, nezastal by. Fakt sila.
Ale vcerajsi nocak vzorne, sice s 6 minutovym meskanim po celej trase. Dost ludi nim slo - 00:30 zo stanice, a to po celej trase.
toho dobe poznám, jazdieval ešte na harmonike. Nechcel brávať 50halierniky, taký v okuliaroch, trochu brčkavé vlasy. Dnes ho asi čeknem, mám cestu pod juh.
Žiaľ musím pripojiť svoju včerajšiu osobnú zlú skúsenosť s vodičom 5209 na L18 s odchodom o 19:45 z Opatovská, Sihoť 4. Za zastávkou Legionárska, Perla bolo v autobuse už len 5-6 ľudí. Hoci podľa CP mal zastaviť pri baumaxe, nezastavil (nebolo ani treba, všetci sedeli). Asi 50m pred kruháčom pod Juhom sme sa traja postavili k dverám a čakali na zastavenie vozidla. Vodič sa však hneď radil do pravého pruhu, a tváril sa že nás nevidí. Tak som zazvonil, zakričal aj a vodiča či nám ráči zastaviť, a on na to, že treba zvoniť (čo som na zastávke aj urobil, hoci to vôbec nie je moja povinnosť). Bol k tomu ešte aj drzí, zjavne svoje povinnosti neovláda, zákon o cestnej doprave mu asi nič nehovorí.
Bolo to na vozidle #34. Jazdí aj dnes, tak si dávajte pozor. V Trenčíne nie je ŽIADNA zastávka na znamenie, vodič má psiu povinnosť zastaviť. Najmä pri tých večerných intervaloch, potom ide v predstihu.
Nechápem, že vodič, ktorému ide pol autobusu vystúpi, ľudia sú pri dverách priravený, dokáže urobiť zo seba takéhoto vola. Ale inak to asi nepôjde, len ich cvičiť a cvičiť, lebo niektorí sú už takí. ? ?
No dnes sú Noviny bez obsluhy MHD úplne, vtedy mali priam luxusný interval na tej L10. Skôr by stálo za úvahu začleniť do MHD aj linku PAL TN-Soblahov, ak by sa obec vedela dohodnúť na tomto systéme. Prinieslo by to obojstranné výhody: Soblahovčania by jazdili v rámci MHD a mohli by využívať PCL a pod. Ktovie. Možno raz.
Niekoľko zaujímavostí z CP MHD 12/1992:
- v rámci MHD existuje linka "Zamarovce" trase ex L4. Premáva iba v "x" a "c", ale oproti L14 má dosť spojov.
- linka 17 má interval na úrovni 30-40 min, ako doplnok k L1 najmä v čase medzi 07:00 - 16:00, a má jednej spoj aj v "a"
- linky 7,9 a 19 majú spoje aj po 20:00 v "x" (účelové robotnícke)
- k TOS zachádzajú aj linky 3,8,13,17,22,23
- linka 10 je skrátená po železničnú stanicu, s intervalom 30 - 50 minút i v "a" je treťou najčastejšou linkou po L1 a L2.
- linka 8 má poobedný interval 20 min medzi 14 - 19:00, na Sihoti narušený zachádzkou niektorých spojov k TOSke
- po 22:00 premáva v "a" L1,2,3,6,10,11,13 aspoň jedným spojom
- nočná linka X je v premávke denne, na okružnej trati, ktorá okrem prvého a posledného spoja je identická. Zaujímavosťou je prejazd zo Sihote IV do Kubry a až následné pokračovanie na žst
- L20 má ranné 2 spoje do LOT
prezeral som to, žiaľ archív je poškodený. Takže PD 2001 je stratený. Ale zato som vyhrabal CP MHD,PAL,DAL TN+Tr.Teplice 1992! Knižný, aj s mapou MHD. Prescanujem a prepošlem.
kvorka
309424 2 "x" Trenčín, Billa (05:29) - Trenčín, Zlatovce VOP027 (05:42)
- ako to že je to PAL? Zákon hovorí predsa jasne, linka nespája 2 a viac obcí. Je na to nejaký dôvod? Čo tak radšej druhý spoj L16!