Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan005 #2771:
akoto, že necestujú? Veď zástavba tam je tak určite aj ľudia a pracovné príležitosti nie?
Reply on: milan005 #2771:
však som si ťa pridal na ICQ, ale pre istotu skús aj ty mňa 247-405-025
Reply on: eraser #2770:
udia na Elektricnu necestuju...L21 je len ako nejaky "expres". okrem nej chodia tadial aj spoje L1 5.20, 6.20 k Bille, teda tie zrychlene. no a tvoja L21 ti vravim chlape ze nemusi vobec jazdit pretoze sucasna L3 je spojenie Zavazia s juznou castou mesta. a ked by sla L21 tvojou trasou tak by spoje mohli byt posilnene na L13 a obsluzila by Zavazie ta, teda Zlatovne a Zablatie a v Orechovom/Istebniku by tvoju L21 aj tak nikto nepouzival pretoze na stanicu je rychlejsia a lacnejsia verzia PAL tak uz to prosim pochop. das mi na seba nejaky kontakt???
Reply on: milan005 #2769:
Nejaké zmeny by sa tam dali porobiť, ale tie zmeny čo som robil som nerobil preto aby mi vyšiel ten istý počet liniek znova. Okrem toho L11 aj L23 mi tam v novom návrhu jazdia, tak už viac neviem čo môžete požadovať. Ja nechápem ako si môžete pochvalovať L21 na Električnej s tak mizerným intervalom a keď tam dám L11 s intervalom 30/60/30//60 tak je to pre Vás na nič oproti intervalu 60/120/60//120 ktorý má L21. Mimochom z L21 by bol prestup na Hasičskej na spoje na Dlhé hony a Soblahovskú. Stalo by sa niečo strašné keby sa ľudia nemohli dostať na každé miesto bez prestupu? Aspoň jedno jediné??? Juh - Zlatovce robia dve linky v preklade, Juh - Kubra robia 11 a 23, prípadne sa môže vykonať úprava a L23 dať po stanicu a všetky L1 ťahať k BILLE a na Kubranskú nám., Sihoť - Zlatovce robia 6 a 21, Sihoť - Juh robia 8 a 18 a k Dlhým honom ide aj L2 ...
Reply on: kvorka #2768:
suhlasim a este doplnim tiez pre erasera ze najdolezitejsie spojenie s TRENS a Kubrou je pre Juh2(potrebne 3-4spoje/hod.), za nim nasleduje Juh1(1 spoj/hod. na zaciatok zmeny a vyucovania) a ako posledny by som dal Juh3(len na 6 hodinu) cize tak ako je to sucasne to ma svoje opodstatnenie. Na 9 hodinu je zasa dolezity navoz ludi do OZC Max, to chodi vzdy L1 o 8.20 natrieskana a vsetko to vystupi prave pri Maxe. L11 ani L23 by neobsluzili teda tuto oblast, L1 tam jazdi od svojho vzniku az po dnes a aspon co si pamatam ja na nej vzdy klbove vozidla a dobre vytazene
Reply on: milan005 #2764:
len doplním pre erasera, že 30 min interval nie je pre Kubricu, ale pre Kubru, ak by vypadla L1 z tejto oblasti úplne. Taktiež spojenie TRENS-Juh je potrebné minimálne stredom sídliska. Na ostatné konečné len v nárazových oblastiach...ráno medzi 05:20 - 07:20 a poobede 14:00-16:00. Celodennú linku na všetky konečné ozaj netreba. Tam stačí L1 a L11.
Reply on: S499.1023 #2763:
v TN vidím šancu, že sa to zmení...v BB asi moc šancí pri balkáncoch nie je. Tak som sa rozhodol, že keď vidím nedostatky, tak ich treba všetky sem hodiť.

PS: k tým busom - keď sa človek prevezie autom po meste, nie je problém si zapamätať pár busov. Keďže nemáme ešte celé obehy, treba to očekovať. ?
Reply on: milan005 #2764:
Nerozumiem stále prečo by tých 30 minút na 11 nestačilo pre Kubricu, keď tam nejazdí viac ako dva spoje do hodiny v špičke a ostatný čas len jeden spoj do hodiny.
ak chces napis mi na 192-723-099 a pokecame o potrebnosti jednotlivych liniek
Reply on: eraser #2762:
neuraz sa ale mozno niet pomoci tebe;-) skus ist robit taketo prehlasenia radsej napr. do imhd/pb ale tam ta asi razne poslu do ...L11 by urcite nevykryla ubytok L1 do Kubrej pretoze momentalne ranajsie spoje na L1 iduce po Kubru chodia takmer vsetky klbove a vsetky plne vytazene, L11 chodi tiez dobre vytazena a to nieze po Hasicsku alebo stanicu ale az do priemyslnej oblasti a L11 a 7 robia este dopravu pracujucich napr. do firmy VMA ktora sa nachadza az pri kyselke a chodia az potial slusne vytazene, v lete som tam robil ako brigadnik a vzdy bolo plno v busoch. takze tvojich 30min. na L11 nikoho z biedy nevytrhne zvlast ak to budu robit solo vozidla. L7 je ucelovou ale napr. po 7 hodine rano v smere za mosty chodi vytazena naplno, cize potrebna je. a keby chodia na L11 klby az do Kubrice a tam sa krkolomne tocia nabehaju zbytocne vela vzkm. takze naozaj ta posielam niekam do p.. Povazskej Bystrice som chcel povedat, kde maju 21 liniek pricom najvyssie cislo je 320 a su to rozne vetvene linky a tiez tam ludia nechcu menit pretoze to asi? ma svoje opodstatnenie. pokial viem tam mali donedavna "len" 12 liniek. u nas bolo uz v r. 1987, dobre hovorim? 23 liniek kazda so svojim vyznamom. teraz je liniek 20+nocna. redukcia sa uskutocnila v r. 2006 ked klesol pocet dokonca na 16 liniek avsak niektore linky boli obnovene a vytvorena nova L28 pre potreby novych bytov na Vychodnej/Sihoti a tesi sa velkej oblube.
Reply on: kvorka #2761:
A čo že tam taký seriózny človek a tu šotouš par excellence ? ?
Reply on: kvorka #2760:
Keď to vláčikové chodenie L7+11 existuje tak možno aj má zmysel. Možno by neuškodilo dať jej interval 20-40 čiže by chodili spoje 5:05, 5:25, 6:05, 6:25, 7:05, 7:25, ... Poobede ale neviem či by bol rovnako dobrý taký interval 20-40. To už sú ľudia viac rozptýlení. Keď už tak treba to spojenie Juh - TRENS, tak L11 ho robí a tiež aj L23. Ak je aj to tragédia, že nejde zo všetkých troch otočiek na Juhu linka do Kubry tak potom už tamojšej MHD niet pomoci.
Reply on: S499.1023 #2750:
ale som ?
Reply on: eraser #2754:
hej, ale L7 + 11 chodia zasebou ako vláčik (čo však s draxterom nepodporujeme), a 23 predsa len nie je tak dostupná z celého Juhu, preto ak si zrušil aj L17, očakával by som spojenie do TRENSu z Juhu II, a nie z III.
Reply on: milan005 #2757:
Čo sa týka elín v BA, tak nikomu by sa nepáčilo lebo všetcia sú na tej mizernej sieti zvyknutí na 3 linky do každého obratiska ? obrazne povedané, niekde to je menej liniek a niekde viac. Na to, že "severná" a "južná" trať cez centrum sú od seba vzdialené 100 až 250m a najviac v úseku Hurbanovo a Kamenné nám. 400m čo je (aspoň podľa mňa) minimálna vzdialenosť pre zastávky pri eline máme totálne na prd linkovanie električiek, ktoré vôbec nejde dokopy s prestupným ošiaľom, ktorý náš DP propaguje. Koniec koncov ak si to kukneš v BA sekcii tak každý len odobruje linkovanie DP ale sám nevie nič vymyslieť. Keby DP spravil pre Lamač dve linky, tak do roka by to tam každý zastával, to isté by platilo aj pre oblasť Východné atď... o tom, že mnoho liniek presiahlo alebo pomenenými trasami zmenilo svoje požiadavky na kapacitu ani nehovoriac.
Reply on: milan005 #2757:
ok, tak môžeme ďalej diskutovať o trebars električkách v BA, a MHD v TN, ale na ICQ radšej ok? Máš vôbec ICQ? Možno sa pýtam blbosť ale sú ľudia čo ICQ zavrhujú.
Reply on: eraser #2752:
dufam ze sa na mna nenahnevas ale odporucal by som ti spravit si vlastne imaginarne mesto, a tam si dat navrhy taketo alebo to skus v BA ked tam byvas lebo o TN moc ponatia nemas a potom su to take ...no chapes ma...ale celkom by ma zaujimal napr. tvoj navrh na linkovanie elektriciek v BA, myslim ze ten by si spravil dobre:)
dnes pokazena #85 pod Juhom o 7.15 v smere z Juhu a myslim ze rano vynechala 100%-ne spoje 6.48 na L8, 7.22 na L15, 7.50 na L13 bez nahrady pretoze zalozaky uz su asi len 2 a oba boli v premavke a zaskocit myslim nemalo co lebo rano vsetko jazdi. o 12.45 odparkovana #78 na stanici avsak nie na jednom z odstavisk ale priamo na hlavnej ceste hned za prechodom ?
Reply on: eraser #2752:

-L2 v spicke nepotrebuje 15 min. sucasnych 20 je primerany luxus:)
-L8 v sedle tiez 20 min. a vspicke by som skor preferoval draxterov navrh predlzit interval na 20 min. ale zaroven dat do spolocneho prekladu s L18,21,28 ktore by mali pravidelnych 60min. a spolocny tiez 20.
-L11 po Elektricnej nieje vhodne riesenie z toho dovodu ze Kubra/Kubrica a dalsie casti stratia spojenie so sirsim centrom, Druzbou, chcel som napisat aj nemocnicou ale to vpodstate nie. L21 je pre Elektricnu najvhodnejsia pretoze z Opatovej je spojenie na Legionarsku/nemocnicu zabezpecene primestskymi linkami ktore chodia dost casto az k Smazienke a Opatovania ich pouzivaju. inak na L11 po zruseni L7 by bol 30 min. int.
-L18 urcite 30 min. interval v sedle nieje treba.
-L21 sa uplne vyhyba svojej povodnej podstate cize L3 ma obsluhovat hlavne juznu cast mesta aby sa zo Zavazia sem dostali pretoze primestskou dopravou to mozne nieje. naopak tou tvojou L21 by sa Opatovania dostali tak maximalne po stanicu a na to uz sa vykaslat pretoze tam sa dostanu aj PAL a omnoho rychlejsie a lacnejsie.
cize ako zaver by som napisal ze najlepsi bol kvorkov navrh a tebe by som odporucal bud TN navstivit alebo sa sem na nejaky ten tyzden prestahovat a potom pochopis napr. aj to ze velka cast Juhu robi v oblasti Pod Sokolicami alebo Kubrej a ty si im zobral L1, alebo ze Opatovania nepotrebuju cestovat do zavazia, prip. Zavazani L21 na AS kde ich dovezie rovnako L13 alebo do Opatovej
Reply on: draxter #2753:
Za to tam robí dopravu L23 celodenne 20/30/20//60, plus zachádzky L13 k BILLE.
L11 som dal v špičke interval kvôli L7, však L7 + L11 robia v špičke 2 spoje do hodiny z a do Kubrice.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.