Reply on: capaCity #2651:
hlasoval som tiez za B961E z dobodky presne rovnakych dovodov ako ty;-)Re #2652 irizar: ak sa neurazis za tym co som napisal si stojim...
Re #2654 eraser: tak najprv robis takmer nezmyselnu revoluciu v Ziline, kde myslim maju dobre zabehnuty system GVTD a teraz tu chces zmenit MHD od zakladu?:) ale nie no snaha sa ocenuje,a le spytam sa ta, bol si niekedy vobec v Trencine? To by ludia museli takmer pri kazdej ceste kamkolvek prestupovat a to v tak malom meste ako je Trencin, napr. aj ja do skoly. momentalne sa dostanem L11, 17 a nudzovo L1. potom by som musel ist zazracne ocislovanou L5 a niekde prestupit na L13 alebo 23. a to potom dakujem bud by som siel L8 na Sihot a odtial k Maxu pesu alebo by som isiel peso rovno z Juhu na biku. a na taku MHD by som sa zvysoka...a aj mnozstvo cestujucich.
Tak ako v Ziline ma historicku podobu napr. L3, ktora vzdy chodila cez/na Borik a neda sa zamenit "trojkosestnastkou" zo 100 roznych dovodov tak sa neda podla mna menit "historicke" cislovanie v TN na ktore su ludia zvyknuti. Predstava je to pekna ale dobre si pamatam aka nespokojnost bola po 1.7.2002 ked zmenili iba L1,11 a 8,18 konecne, ludia nadavali a vela cestujucich odislo od MHD. Predstavy su to sice pekne, tu L13 som si aj ja takto predstavoval kedysi v mojom navrhu s co najmensim poctom liniek. ale uprimne take nieco by bola pre MHD TN katastrofa, navrh je to pekny ale to je vsetko. Ludia by museli prestupovat takmer odvsadial vsade a v takom meste ako je TN kde sa da prejst aj peso s jedneho konca mesta na druhy...alebo napr. preco z centra Juhu teda Gen. Svobodu si ponechal 1 plnohodnotnu linku a to neviem preco cez vikend az s 12min. a v sedle prac. dna len s 15min. intervalom. mozno tebe ak si Bratislavcan zijuci v Petrzalke to pride ako rozumne riesenie, lenze TN nema ani polovicu obyvatelov Petrzalky
draxter