ale ked je pekny vikend tak jedna karosa je tam malo...vtedy by to chcelo klbak aj :-)) a s manevrovanim nie su problemy...741 sa tam kludne otoci
Ale na Devin napriklad by SOR 10,5 bodol.. naslo by s apar liniek. Cunovo...
Ale tie som chcel na menej vytazene linky, kde by zas Solaris bol privelky. Navyse Solaris sa neotoci vsade v BA...
No zase az tak za opicami niesme..
Solarisy su pre BA nevhodne, bolo to tu uz pisane. my potrebujeme KLBOVE autobusy, velkokapacitne. To iste plati aj o trolejbusoch.
Martin
Spectre:Taky mě dost unavuje tu psát o výhodách a nevýhodách Karos, ale s tvých příspěvků se mi zdá, že ty tu Karosu úplně nenávidíš. Karosy nejsou šaptná vozidla, vždyť nám v Praze tvoří 99,9% vozového parku a problémy s nimi nemáme. Nízkopodlažní Karosy do Bratislavy nevím. Také si myslím, že Solarisy by se k vám hodily víc. Jednak jsou stavěné na ultrabrutální Polské silnice a opravují se kladivem. Za to Karosa Citybus je stavěná na Pařížské bulváry a opravuje se notebookem za 300 000 Kč. :)))) Náhradní díly jsou strašně drahé:
-startér 100 000 Kč
-přední sklo 30 000 Kč
Ale pokud ty Solarisy koupíte, tak uděláte jen dobře protože je už na čase.