Close

#353, NE 92353, route 311, Avenue Léopold-Robert

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. La Chaux-de-Fonds, CH (21 Aug 2016) (7/21)
Download item
Discussion post:
Location: Avenue Léopold-Robert
Date: 20.2.2015
Vehicle: #353
#NE 92353
Gallery: Slovakia and the world › La Chaux-de-Fonds
Slovakia and the world › Solaris Urbino 8,6 III / Alpino 8,6
La Chaux-de-Fonds, CH (21 Aug 2016)
Route: 311
Author: d3k0
Times viewed: 1376

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dispecer

Dispecer

30 Aug 2016
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #4:
Hm, ja som o nich vedel, či skôr len tušil, že ich bolo päť. ?
Reply
S499.1023

S499.1023

30 Aug 2016
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #3:
Mali ešte kĺbové Hessy. Celkove päť. Jeden vyradený po havárii, jeden spálený na požiarnom cvičení, jeden odovzdaný múzejníkom. dva sú v Neuchateli (odstavené). Mimochodom, sú ročník výroby 1996, čiže ťažko zakladajú predpoklad, že "vozidlový park netreba obnovovať do roku 2025". A aj tie ukrutné drôty kombinácie Ohio Brass a Kummler-Matter, čo sú na tejto fotke, ako keby ich Pri Suchom mlyne zobrali, by asi do roku 2025 nevydržali. Francúzsko je Francúzsko, aj keď je to vo Švajčiarsku ? .
Reply
Dispecer

Dispecer

29 Aug 2016
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #2:
Nemali ešte kĺbové Hessy, ktoré len presunuli Neuchâtel?
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Aug 2016
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: jr1961 #1:
Aký park aktuálnych trolejbusov? Tých, čo jazdia v Budapešti a v Salzburgu?
Reply
jr1961

jr1961

29 Aug 2016
#1 Rate positive Rate negative
Dnes, 29. augusta 2016 diskutuje na svojom večernom zasadnutí mestký parlament o budúcnosti trolejbusov v La Chaux de Fond. Argumentom pre ich zachovanie je, že park aktuálnych trolejbusov netreba obnovovať približne do roku 2025. Zástancova trolejbusov argumentujú tým, že trolejbus jazdí na elektrinu a len vo výnimočnom prípade na spaľovací motor, kdežto u hybridného autobusu je to naopak.

Takže v tomto momente ešte nič nie je rozhodnuté a troleje sú stále prevádzkschopné.
Reply