Close

Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Tracks › Modernization of tramway track in Karlova Ves and Dúbravka (2019 - 2020) › 4th phase (56/540)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.
Date: 18.10.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Trolley junctions
Bratislava › 4th phase
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 2537

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Solider

Solider

20 Oct 2020
#12 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Kotlár #1:
V čom by mala spočívať ta špecialitka? Toto vôbec nie je ostrý oblúk a môžeš ho celý prejsť s jazdou, nemusíš vôbec brzdiť.
Reply
guest

guest

19 Oct 2020
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #10:
Takto sa to bude ľahšie servisovať (z cesty), čo tam potom že fyzika nepustí...
Reply
S499.1023

S499.1023

19 Oct 2020
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Ike #5:
Čo prosím? Nejak mi niečo uniklo? Lebo teraz Tvojmu príspevku nejako nerozumiem. Čo nie je na Podkolibská?
Ja myslím, že z hľadiska "prudkosti" oblúkov je to OK, skôr tam vidím typickú bratislavskú neresť, že trolej nie je zatiahnutý dostatočne dovnútra oblúka - v mieste kríženia vedení by malo bť to trolejbusové až nad trávou.
Jediné miesta v Bratislave, kde je správna geometria oblúkov, sú Trnávka a Koliba.
Reply
S499.1023

S499.1023

19 Oct 2020
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Andy #3:
Ja by som povedal, že sú také isté ako napr. na Záhradnícka x Jégého.
Reply
Kotlár

Kotlár

19 Oct 2020
#8 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Ike #5:
+ Public Transport
Dôvodom letenia bola aby stihol včas prejsť križovatkou keďže išla v pevnom cykle čo neviem ako bude riešené po novom pre 33, takže raz za mesiac som to tam vídaval.
+ Viko to vystihol úplne presne, neviem prečo Elza, teda v zastúpení pán slávny projektant vždy robí čo najmenší počet zavesení, pritom tam mohli byť 3 úchyty a krásne by bola zákruta plynulá, samozrejme križovanie by som nechal v rovine zbytočne komplikované riešenie na dané priestorové možnosti.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

19 Oct 2020
#7 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #6:
Načo vymýšľať s oblým krížením? Pomohlo by už to, keby oblúky pred a za ním zabáčali na viackrát (t.j. nie iba na jednom prevese).
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

19 Oct 2020
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Kotlár #1:
Nebudú dôvodom kríženia? Existujú aj kríženia električka v rovine a trolejbus v oblúku (aj priamo bode kríženia je zahnutý) alebo existujú iba takéto, že obidva drôty sú (aspoň v bode kríženia) rovno?
Reply
Ike

Ike

18 Oct 2020
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Kotlár #1:
No Podkolibská to nie je. Ale zase keď neletíš (čo vzhlľadom na charakter jazdy v tomto mieste ani nie je možné), tak brzdiť nemusíš. Základ je nespomaľovať. Skôr predpokladám, že trolík sa bude šuchtať.
Reply
Ike

Ike

18 Oct 2020
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Andy #3:
A sú dokončené? 🙂
Reply
Andy

Andy

18 Oct 2020
#3 Rate positive Rate negative
Mňa skôr zaujali tie kríženia, z laického pohľadu vyzerajú tak nejak "lepšie" ako tie čo sa všade dávali doteraz.
Reply
Public Transport

Public Transport

18 Oct 2020
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Kotlár #1:
Moja skúsenosť: Chodím tadiaľ každý deň a čakám na Vodárenskom Múzeu a ešte ani raz som tam nevidel padnúť palice. Ale je to tam ostré, divím sa čo všetko tie palice vydržia.
Reply Comment has been edited by the author.
Kotlár

Kotlár

18 Oct 2020
#1 Rate positive 2 Rate negative
Namiesto zjemnenia oblúkov dali hádam ešte prudšie ako boli a to tam pravidelne padali palice. Toto je taká špecialistka prudké-rovina na zošlapnutie plynu-prudké na brzdenie.
Reply