Close

Jantárová cesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Tracks › Construction of tramway track Štúrova - Bosákova › Construction of tramway track in Petržalka (57/510)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta
Date: 10.12.2015
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Construction of tramway track in Petržalka
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 4033

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
TeBeCe

TeBeCe

14 Dec 2015
#10 Rate positive Rate negative
aktualne tam montuju zvodidla.
Reply
Ike

Ike

12 Dec 2015
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #5:
Ja sa celkom úprimne priznám, že som tadiaľto išiel ako vodič IGK z jednej oslavy (nie nepil som) a mal som veľkú tendenciu odbočiť z Bosákovej doprava rovno na trať. A to situáciu ohľadom tejto trate poznám a sledujem. Situáciu by možno zlepšilo vodorovné značenie, alebo aspoň značky s prikázanm smerom. Inak na Trnavskom stále chýba prikázaný smer obchádzania.
Reply
Error 0x007

Error 0x007

12 Dec 2015
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: richardhudec #2:
No ked sa pozriem na uz spomenute Trnavske Myto tak neviem ?
Reply
Miro

Miro

11 Dec 2015
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: TeBeCe #6:
To je nejaký pozostatok chodníka, ktorý tam bol pred výstavbou trate. Zišlo by sa to skultúrniť.
Reply
TeBeCe

TeBeCe

11 Dec 2015
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Gryzly65 #4:
ale urcite tam nie je taka frekvencia ludi, ze je potrebne aby nastupiste zasahovalo az k elektrickovej trati ?
Reply
Valec

Valec

11 Dec 2015
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: richardhudec #2:
Netreba tam žiadne zátarasy, stačí, aby tam boli vodiace dosky, príp. hoc aj hentie neestetické prenosné.... lebo napr. na Trnavskom nie je nič a ako často tam auto skončí v koľajisku? A toto je veľmi podobný prípad, naviac električková trať je tak vyvýšená, že aj pri bratislavskej 2cm snehovej kalamite nebude vidno rozdiel medzi cestou a traťou.
Reply
Gryzly65

Gryzly65

11 Dec 2015
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: richardhudec #2:
Ak myslíš tú zastávku v pravej časti obrázka, tak tá sa stále používa. Hoci nie pre L95.
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

11 Dec 2015
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: richardhudec #2:
No osobne ma stále irituje to esíčko, keďže tam pokojne mohla ísť tá trať rovno - nebyť dogmy že na Starý most musí viesť pomaly diaľnica 3+3...
Reply
richardhudec

richardhudec

11 Dec 2015
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #1:
Myslím si, že netreba budovať prílišné bariéry. Aj to zábradlie medzi cyklotrasou a el. traťou mi príde ako veľká bariéra. Myslel som si, že tam nič nebude. V každom prípade som rád, že tam nie je červeno-biele zábradlie 😃 Dúfam, že ho ešte nenatrú 😃

Na tejto fotke ma však viac irituje ten hnusný kus asfaltu na bývalej zastávke 95 😃
Reply
Valec

Valec

11 Dec 2015
#1 Rate positive Rate negative
Medzi cestou a traťou (na fotke úplne vpravo) bude nejaká zábrana, alebo to sa bude riešiť až v čase, keď prvý vodič vbehne na trať čelne voči prichádzajúcej električke?
Reply