Zavrieť

Prvá skúšobná jazda električky v Petržalke

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Prvá skúšobná jazda električky do Petržalky (16.2.2016) (19/45)
Stiahnuť materiál
Prvá skúšobná jazda električky v Petržalke.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 16.2.2016
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7530
Galéria: Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Prvá skúšobná jazda električky do Petržalky (16.2.2016)
Linka:
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 8635

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Error 0x007

Error 0x007

16.2.2016
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Svehlo1 #1:
Tento projekt sa riesil este stylom a la Dubravka (= sele zlé), vtedy sa este planovalo stylom 60. rokov. Po tom, ako ludia videli ten paskvil v Dubravke sa zacali veci menit (zial na Petrzalku bolo neskoro)...
Odpovedať
pharel

pharel

16.2.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Svehlo1 #1:
Podla mna sa to este musi nejako vybrusit, vycistit, isla po tych kolajach na tom videu po prvykrat. Podla mna to bude rovnako tiche ako v Dubravke. Co sa tyka travy, tak o tom tu uz bola rec davno, proste to do projektu nezahrnuli, mozno kvoli vyhovorkam o nakladnosti na udrzbu a tak 🙂 tu sa estetika neriesi (vid oznacniky, zabradlie, vodorovne dorpavne znacenie...), tu ide o peniaze vzdy.
Odpovedať
Svehlo1

Svehlo1

16.2.2016
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Pri tomto zábere mi napadá otázka, nepočítalo sa pôvodne so zatrávnením trate? Alebo sa od toho upustilo? Podľa jedného z prvých videí, čo som videl mi tá kopa železa (trať) nepripadá veľmi tichá. Alebo sa s tým počíta až v druhej fáze? Ako som videl v Prahe aj trať na podvaloch by sa mala dať dodatočne zatrávniť.
Odpovedať