Zavrieť

Nástupište zastávky Šafárikovo nám. v smere do mesta dostalo asfaltový povrch

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Petržalská električka v detailoch od Štúrovej po Jungmannovu (16.12.2015) (4/63)
Stiahnuť materiál
Nástupište zastávky Šafárikovo nám. v smere do mesta dostalo asfaltový povrch. Na ostatných nástupištiach bola použitá zámková dlažba.
Príspevok:
Lokalita: Zastávka Šafárikovo námestie
Dátum: 16.12.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia Štúrovej a Šafárikovho nám.
Petržalská električka v detailoch od Štúrovej po Jungmannovu (16.12.2015)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 9841

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
pharel

pharel

16.12.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #4:
Ahoj, ja som to myslel tak, ze tam vzadu ako je ten cerveny stlpik maly, tam by bolo klesanie na bezbarierovy pristup k priechodu a k tomu predlzenemu "parciku" vydlazdenemu. To iste aj na druhej strane tu od fotografa. tym padom by to mohlo byt 2x tak vysoke, v podstate zarovnane s obrubnikom za pristreskami 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

16.12.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #3:
Mohlo, ale to by zase na druhej strane vyžadovalo menšie parkové úpravy. No hej, je to trochu škoda (ale ako som písal skôr, furt lepšie mať celú plochu takto nízku, ako polku takto a polku vyvýšenú)
Odpovedať
pharel

pharel

16.12.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
inak nemohlo to nastupiste byt trosku vo vyssej urovni aby to bolo takmer zarovno nastupnej hrany novych elektriciek? toto bude zas dost vysoko 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

16.12.2015
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Ja som hlavne rád, že nezostal formálne oddelený chodník od nástupišťa. Lebo v dostupnej dokumentácii bolo naznačené (i keď dosť nejasne) zvlášť nástupište (pás chodníka bližšie k trati) a zvlášť samotný chodník. Bál som sa, aby ich nenapadlo prásknuť prístrešky do stredu medzi obrubníkom a živým plotom, príp. dokonca spraviť výškový predel
Odpovedať
lostrail

lostrail

16.12.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
V podstate by stacilo tie dva pristresky preklenut nejakym kusom polkykarbonatu a automat by bol "pod strechou". Netvrdim, ze ide o prave esteticke riesenie, ale funkcne by bolo. Vdaka svojmu minimalizmu by navyse az tak velmi nerusilo. Napokon aj plech vo farbe by tam mohol byt.
Odpovedať