Zavrieť

Multifunkčný automat sa bude nachádzať aj na električkovej zastávke Riviéra smerom do centra

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Dokončovacie práce na Karlovesko-dúbravskej radiále (10.10.2020) (34/46)
Stiahnuť materiál
Multifunkčný automat sa bude nachádzať aj na električkovej zastávke Riviéra smerom do centra.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul., zastávka Riviéra
Dátum: 10.10.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Dokončovacie práce na Karlovesko-dúbravskej radiále (10.10.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2442

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

12.10.2020
#17 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #14:
Dá sa pozrieť aj na ľubovoľnú väčšiu železničnú stanicu - aj keď tam sa ustupuje od dlhých prevesov v prospech rôznych lávok, pretože problém dlhých prevesov je, že keď to nejaká mašina sthne (čo je na železnici každú chvíľu), tak ide dolu celá stanica.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

12.10.2020
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #15:
Používali, teraz pri každej modernizácii viď koridor BA-ZA dlhé nosníky už len
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

12.10.2020
#15 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #14:
V princípe to je proste reťazovka v kolmom smere na ten obvyklý 🙂. Staticky to je nič extra. Nie som odborník na železnice a tie majú aj iné predpisy atď., ale myslím, že dlhočizné prevesy s prídavnými lanami používajú tiež (v staniciach atď.)
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

11.10.2020
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #13:
a Solider vďaka. Nevedel som, že existujú až 110 metrov široké previsy.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

11.10.2020
#13 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #11:
Okrem novších realizácií (ako sú tie Pardubice) sa to dlhoročne používa na veľkých bulvároch v sovietskom priestore, takže by som čakal, že to projektant mohol aspoň raz v živote vidieť. Šírka naozaj nie je problém, limitom sa stáva skôr potrebné prevýšenie vrchného lana.
Odporučiť ti môžem streetview pohľad napr. na Moskovský prospekt v Petrohrade: široký chodník, päť pruhov, zelený pás, električka, opäť zelený pás, päť pruhov a chodník... a funguje to.
Odpovedať
Solider

Solider

11.10.2020
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #11:
Napríklad pred pardubickou železničnou stanicou.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

11.10.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
Vedel by si dať fotku, kde je takýto široký preves (nemyslím len v BA)?
Odpovedať
Solider

Solider

11.10.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
Normálne by sa to dalo prevesiť cez celú ulicu. V tomto prípade by to bolo s prídavným lanom prevesu.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

11.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
ono je podľa mňa aj zbytočne široká cesta pre busy, na vjazde do zastávok chápem, ale klidne mohla byť aj užšia
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

11.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #7:
Ak by si chcel robiť prevesy bez stredných stĺpov, tak by si pravdepodobne musel mať bočné stĺpy na autobusových zastávkach (čo by nemusel byť problém) alebo na električkovej zastávke a trolejbusovú trať by si mal na výložníkoch. Preves by Ti nedočiahol z jednej strany cesty na druhú.
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

11.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
Veru, stredové stožiare zarážajú aj mňa. A už keď tam teda sú, čakal som malé výložníky ako inde a pre trolejbusovú trať rovnako. Nie, miesto toho tam visia nenávidené prevesy, ale predelené v strede na dva 😃... ja už fakt neviem. Toto nebude o nenávidených prevesoch, začínam mať pocit, že je to skôr o strate súdnosti a zákaze rozmýšľať. Ako som písal inde - toto je tiež pekný projekt ako celok, ale na rozdiel od Amerického je tu nezvládnutých plno väčších či menších detailov. Snáď už aspoň tá Ružinovská či Vajnorská budú dokonalé, keď sa projektujú teraz.
Odpovedať
lostrail

lostrail

11.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #4:
Asi ani to. Tu udajne museli urobit kompromis. Len teda, preco sa sirka neprisposobila podla vytazenosti a skutocnosti, ci ide o vystupiste alebo nestupiste, to nechapem. Za dalsie, inde som spominal, ze minimalne lavy pruh v smere do mesta sa mohol zuzit a vyhradit len pre OA. Povodne chceli zasahovat do zelene umeleckej skoly, ale proti tomu sa zdvihla vlna odporu. Zrusili odbocovaci pruh do LIDLa. Keby mohli urobit obidvoje, miesta by tu bolo dost.
Tiez ma ale zaraza, ze aj tu su trakcne stlpy v strede, co logicky znamena, ze kolaje su pomerne daleko od seba. Nejakeho po metra mohli usetri ich priblizenim. Stlpy mohli byt na zadnej hrane sirokych nastupist, resp. spolocne s trolejbusovymi.

Keby sa chcelo, bolo by sa byvalo naslo.
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

11.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #4:
Presne tak a dôsledok toho nespojenia zástavok v smere do centra kde by to bolo viac než žiaduce.
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

11.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: guest #1:
To je ta bezna sirka, ktoru mesto ci MIB presadili ako "kvalitativne minimum"? 😃
Odpovedať
N/A

N/A

11.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #2:
Verzia Račianske mýto ☺️
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

11.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #1:
To bude asi verzia Slovanet...
Odpovedať
guest

guest

11.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne 10 Ohodnotiť záporne
Tá zastávka je strašne úzka 😞
Odpovedať