Zavrieť

Ani preloženie zastávky Molecova neprimälo cestujúcich využívať priechod pre chodcov

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Júnové električkové zmeny (28.6.2019) (22/23)
Stiahnuť materiál
Ani preloženie zastávky Molecova neprimälo cestujúcich využívať priechod pre chodcov.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul., zastávka Molecova
Dátum: 28.6.2019
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7522
Galéria: Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Bratislava › Zastávky › Kritickým fotoobjektívom
Júnové električkové zmeny (28.6.2019)
Linka: X6
Autor: imhd.sk
Počet zobrazení: 4019

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lupask

lupask

21.10.2019
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Hrošo #29:
ano pindaju na to ze dnesna mladez aka je strasna a katastroficka a trocha im nedochadza kto tu mladez vlastne vychovaval
Odpovedať
Hrošo

Hrošo

1.7.2019
#29 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Staré 3,14če budú preliezať zábradlie a behať po ceste a násladne ťa v električke poučovať, aká je tá dnešná mládež nevychovaná a nepustí úbohú starenku nevládnu si sadnúť (DISCLAIMER: súhlasím, že slušnosť káže uvoľniť miesto starším, ja sám to robievam, poukazujem na správanie niektorých starších ľudí, čo na všetko nadávajú a sami sa správajú ako hovädá)
Odpovedať
Public Transport

Public Transport

30.6.2019
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Adam3 #21:
Vždy sama tam nie je. Ja som tam bol tak 3 krát a raz tam stála 32 a druhý krát 33. Ale posunúť by sa to pre X5 mohlo (že by sa tam dal označník:
Molecova
X5
Výstupište).
Odpovedať
dupe

dupe

30.6.2019
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #18:
Super napad, ale kedze sa nieco podobne nepodarilo zrealizovat za dobu prevadzky elektriciek v Petrzalke, kde je situacia vyrazne jednoduchsia (len smer elektricka -> 95), tu si to radsej ani nechcem predstavovat. Nakolko tu treba zahrnut viac smerov elektricka -> X5 + elektricka -> vytah na DD a samozrejme aj opacne smery. Pri frekvencii vozidiel MHD skoro neriesitelne.

V Petrzalke by navyse pomohlo, keby radic zaregistroval elektricku o 5 sekund skor nez je teraz, aby nebolo treba ani len spomalit a tiez by boli super slucky / trolejove kontakty, aby mal radic info o tom ze elektricka uz opustila krizovatku.
Odpovedať
810zssk

810zssk

30.6.2019
#26 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #16:
Nepravda, vodici X6 maju v dopravnom prikaze pokyn na X5 cakat. Samozrejme realne sa to uplatnuje najma cez vikendy a vecer, ked je interval 8 minut. Ale aj vtedy som zazil ze pockal len na ludi co prebehli a na ludi co sli cez prechod nie. Tam by to asi mal skor riadit dispecer.
Odpovedať
810zssk

810zssk

30.6.2019
#25 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #24:
Pozitivna deviacia, vacsina vodicov zastavuje pri oznacniku. Davas tu velmi velku vahu svojej jednej pozitivnej skusenosti.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.6.2019
#24 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Adam3 #23:
No a ja Ti hovorím, že náš autobus zastavil tesne za priechodom. Neviem, či je to pravidlo alebo len lokálna pozitívna deviácia v rozpore s predpismi.
Odpovedať
Adam3

Adam3

30.6.2019
#23 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #22:
Foto 5 a 9 z updatu. A aj tu to vidno stoji na zaciatku zastavky. Zastavka ma cca 37m (teda na dva klbaky) a priechod je od jej konca este asi 14m. Takze cca 20m by sa este dalo usetrit keby stala uplne na konci.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.6.2019
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Adam3 #21:
Však stojí tesne za priechodom.
Odpovedať
Adam3

Adam3

30.6.2019
#21 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Mozno by aj pomohlo keby X5ka mala posunutu zastavku dozadu rovnako ako elektricky. Nemusi stat pri oznacniku kedze tam je vzdy sama a za nou nic nestoji.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.6.2019
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Skôr ma zaujalo, že ako cestou do mesta (X5), tak cestou z mesta (83) to boli Kapacity a ani jedna neklimatizovala nejako slávne, na rozdiel od luxusne vyklimatizovaných električiek.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.6.2019
#19 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Andy #17:
Povedzme si to otvorene, Ty si čistokrvný gumokolista a toto je len hľadanie zástupných argumentov na ospravedlnenie svojho konania. Ja som cestoval pred dvoma hodinami z Dúbravky na Hviezdoslavovo, na Drobného som nastúpil na X5, na Molecovej v pohode vystúpil z druhých dverí, pešo prešiel na koniec zastávky, po priechode prešiel na zastávku električky, nastúpil do pristavenej a vyklimatizovanej X6 a pokračoval som v ceste. Keby na Drobného prišla skôr 83, než X5, šiel by som na Zochovu a okolo Univerzitky prebehol.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

30.6.2019
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #17:
Tam by nebolo zaujímavé prestaviť CSS tak, aby po prejazde autobusu cez križovatku v smere k inkriminovanej zastávke (na foto vpravo), aby po pár sekundách (možno 10 s, tipujem) zaradilo zelenú fázu pre chodcov v smere k električkovej zastávke?
Odpovedať
Andy

Andy

30.6.2019
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #16:
OK, chápem, beriem, ale pri rutinnom zažívaní podobných situácií si nedokážem predstaviť, že keby som býval v KV, tak by ma niekto presvedčil nejazdiť autom.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

30.6.2019
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Andy #15:
Tak X6 musí chodiť načas, aby sa nerozbili ďalšie prípoje v centre. Čiže čakanie na cestujúcich z X5 by bolo kontraproduktívne
Odpovedať
Andy

Andy

30.6.2019
#15 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Ja sa im nečudujem. Dnes som si tam cestovanie vyskúšal.

- Na X5 prišiel autobus (42xx), ktorý má klimatizáciu, ale klimatizácia vôbec nešla, a navyše všetky okná boli zatvorené.
- Pri príjazde X5 na Molecovu bola už na zastávke pristavená električka X6. Tí, čo preskakovali zábradlie, električku stihli, tí, čo išli cez semafor, tým električka ušla
- Ďalšia električka stála na obratisku a nepristavila hneď na zastávku, naopak, mala na obratisku dokorán otvorené dvere, asi aby sa vyvetral ten príjemný vzduch…
Odpovedať
gejza

gejza

30.6.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #4:
Ike, myslel som to viac menej ironicky, aj keď .... ak už niekto nedokáže prejsť pár metrov na neďaleký prechod a nutne musí riskovať dobiehanie spoja, ktorý chodí každé 3-4 minúty, tak mu asi nič iné, ako potrasenie prúdom nepomôže ....
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.6.2019
#13 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #12:
To nie je dobrá myšlienka.
Odpovedať
810zssk

810zssk

30.6.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #11:
Presne to navrhujem.
Odpovedať
Valec

Valec

29.6.2019
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #9:
Čiže asi 50 metrov za riadenou križovatkou navrhuješ spraviť neriadený priechod? 😲
Odpovedať