Zavrieť

Súčasnosť a budúcnosť linky 61

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Trolejbusy › Testované trolejbusy › Škoda 27 Tr Solaris (49/84)
Stiahnuť materiál
Súčasnosť a budúcnosť linky 61.
Príspevok:
Lokalita: Letisko
Dátum: október 2020
Vozidlo: Solaris New Urbino 18 #3224
Škoda 27 Tr Solaris #406
Galéria: Bratislava › Testované trolejbusy › Škoda 27 Tr Solaris
Bratislava › Solaris New Urbino 18
Škoda 27 Tr na skúšobných jazdách v rôznych častiach Bratislavy (29.10.2020)
Linka: 61
Autor: Peter Pankrác
Počet zobrazení: 4044

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

30.10.2020
#15 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #14:
Súdobý? Popisovanú prax zvládali žilinskí študenti v rýchlikoch už roku pána 2012 😃
Odpovedať
ceres

ceres

30.10.2020
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Podľa mojich pozorovaní súdobý model študenta preferuje mobilné zábrany na kolieskach, s pomocou ktorých strategicky zaberie nástupný priestor a priľahlé chodbičky. (Nie, že by v takej SORke mal veľmi na výber.) Potom, keď naznačíš potrebu cez ním okupované územie tranzitovať pri vystupovaní z vozidla, sa zavrtí, prípadne uhne o centimeter a pol a pozerá na Teba ako teľa na nové vráta, že to hádam nemyslíš vážne, že cez neho a jeho kufor nie si schopný prelevitovať... #idclip
Odpovedať
lostrail

lostrail

30.10.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Je to mozno do urcitej miery aj otazka ponuky, lebo za mojich cias sa to aj tak inak nedalo. A ked som zacal trochu viac cestovat, pricom v zahranici to uz bolo rozsirene, velmi mi tie policky padli vhod. Alebo teda tomu oberbatohu.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.10.2020
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #8:
Študák si nedá batožinu do police. Študák sa s oberbatohom na chrbte narve do narvanej tridsaťdeviny, zavrtí sa, aby pozdravil kamarátov roztrúsených po autobuse a tým vytvorí miesto pre ďalších dvoch študákov s oberbatohmi na chrbte.
Odpovedať
N/A

N/A

29.10.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #10:
Keďže TT cez Mlynskú dolinu sa má financovať z OPII, stále existuje predpoklad že bude hotová do konca 2023 a ak by teda zo začiatku parciály jazdili na L32, po roku-dvoch by sa aj tak presunuli na inú linku.
Korona a lietanie sú úplne irelevantné - dopyt po cestovaní medzi Hlst, Račkom, TrM, Avionom a Ovocnými sadmi tu bude aj naďalej a neexistuje najmenší dôvod aby malo dôjsť k výraznej redukcii spojov na L61.
Odpovedať
lostrail

lostrail

29.10.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #2:
"Zasa" v zmysle, ze len nedavno sa nakupili nove autobusy na linku 61. To v Bratislave naozaj nie su ine linky, kam by mohli byt nasadene? Co taka linka 32, kedze s vystavbou trolejbusovej trate cez Mlynsku dolinu si nikto tazku hlavu nerobi? Ale tych prikladov sa da najst viac.
Okrem toho, nikto este nevie, ako to bude s lietanim po korone. Vyhladovo teda nie je prave najgenialnejsi plan opat riesit letisko.
Odpovedať
Jak44

Jak44

29.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Naše Urbiná majú oficiálnu kapacitu 132 ľudí. Ostravské SU IV Facelift majú uvádzanú kapacitu 139 ľudí. To zas nie je taký veľký rozdiel aby bolo treba bedákať nad "zbytočnou" kúpou. Na 93 celotýždenne podľa mňa môžu ísť v pohode.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

29.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: MatejBA #3:
Tie batozinove SU mozu ist kludne aj inam. Ak raz skonci korona tak pre studakov do Mlynskej tiez idealne. Okrem 96 teda aj 31,32+vikend 131.
Odpovedať
IBBI

IBBI

29.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
A to fakt nemozu vzniknut nove linky? vsetko to trasovanie v BA mame dokonale? Moze vzniknut linka, ktora bude na jednej strane Dunaja pouzivat trolejbusove trate a na druhej autobusove napr.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

29.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #5:
To síce môžu, ale nepríde mi dobré, že na L61 by jazdili normálne vozy (ak by nedali police aj do trolejbusov), ale na L96 (menej využívanej) by jazdili vozy s policami.
Odpovedať
N/A

N/A

29.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #3:
Ešte stále môžu chodiť na linke 96, no je pravda, že toto trochu mohli domyslieť... Tie parciály by sa uživili aj inde, keď už máme tie letiskové busy..
Odpovedať
N/A

N/A

29.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: MatejBA #3:
Je veľký problém premontovať tie police do nových trolejbusov a do Urbín namiesto nich osadiť sedadlá? (Ak už teda predpokladáme, že okrem L61 nemá rozšírený priestor na batožinu zmysel na žiadnej ďalšej linke.)
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

29.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #2:
Len tento rok prisli nove autobusy urcene specialne pre 61 - to vazne tie autobusy teraz "vyhodime"?
Odpovedať
N/A

N/A

29.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: lostrail #1:
Ako "zasa", jazdili už niekedy na letisko trolejbusy?
Kĺbové parciály sú už dopredu určené na 61+210 a tomu je prispôsobený aj ich počet. Dočasne by sa dali využívať na 33 (príp. 32), no inak si neviem predstaviť na akých ďalších linkách by mohli jazdiť.
Odpovedať
lostrail

lostrail

29.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
To ich zasa nasadia sem? Predpokladam, ze prednost dostanu ine linky.
Odpovedať