Zavrieť

#7414 skúša zrekonštruovanú časť triangla pri tuneli

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
#7414 skúša zrekonštruovanú časť triangla pri tuneli.
Príspevok:
Lokalita: Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu
Dátum: 19.6.2020
Vozidlo: Škoda 29T ForCity Plus #7414
Galéria: Bratislava › Škoda 29T ForCity Plus
Bratislava › 3. etapa: Triangel pri tuneli
Dnešné skúšky triangla pri tuneli a ďalšie novinky z DKR (19.6.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 6856

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mhr1

Mhr1

25.6.2020
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #23:
Lenže cestujúci do hornej časti centra (Obchodná, nám. SNP) budú pri Chatámovi prestupovať tak či tak...
Odpovedať
Ike

Ike

24.6.2020
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #21:
Dnes je nábrežie problémom bez križovatky pri tuneli. Teraz pošleš električky cez tunel v intervale 2,5 minúty, do toho náhradné autobusy v kolíznom smere s električkami v intervale 3,5 minúty a do toho chodcov, ktorí prestupujú a sú v kolízii s oboma smermi. Do toho má KDI právomoc spustiť svetelnú signalizáciu cez prizmu "bezpečnosti a plynulosti premávky" a máš deadlock aký Bratislava nevidela.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Mike

Mike

24.6.2020
#22 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #20:
Potvrdzujem, jednalo sa o túto výluku iba počas víkendu:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/6927/V%C3%BDluka-elektri%C4%8Diek-na-Hlavnej-stanici-10-a-11-4-2009

(Už keby išlo o argument autobusu na električkovej trati v pešej zóne to bolo najľahšie kinderko raz za 20 minút iba cez víkend).
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

24.6.2020
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Viem, že sa to mnohým nebude páčiť, ale zabúda sa na životné prostredie. Po sprevádzkovaní električiek cez tunel viesť autobusy NAD až k Eurovei, je naozaj zbytočné pálenie nafty a poškodzovanie životného prostredia. To by sa pod most SNP a-X5, a-X33 nezmestili? A argumentovať zhoršeným prestupom pri moste SNP sa nedá, lebo prestup pri Chatámovi je veľmi dobrý. Kto potrebuje ďalej než po most SNP, by si prestúpil práve tu.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

24.6.2020
#20 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #18:
Moment, to je nejaké zmätočné! Zábery na a-X13 v totožnej trase ako e-13 sú nejaká veľmi krátkodobá výluka! Žiadna taká dlhšia výluka nebola. Teda sa ani pravidelne cez NĽŠ autobusmi nejazdilo! Po zastavení premávky električiek na Hl.st. najprv NAD nebola, potom bola len po Kollárko, potom na Rajskú a až v poslednej fáze (najdlhšej) najprv po Štefánikovej a Štúrovej, po uzatvorení Štúrovej po Dunajskej k Novému SND.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

24.6.2020
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ike #15:
Pozri, otočiť to na moste, horekuje sa že dakto by mal dlhší prestup počas rekonštrukcie na električku (To že to stojí na Chatám Sófer a tam mohol byť prestup priamo na zastávke električky sa akosi ignoruje), a ťahanie k divadlu nakopáva výpravu a daktorých ľudí. Na tom dvojzastávkovom úseku je toto snáď jediné miesto logické na otočenie vozidiel (Ale ak by sa zabezpečil Chatám, nechápem prečo to neukončiť pod mostom len na obrat nástup/výstup a nazad, a prestávku čerpať na druhom konci.....
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

24.6.2020
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #17:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/49472/3510-linka-X13-N%C3%A1m-%C4%BD-%C5%A0t%C3%BAra?gsd=0&ghl=X13&ref=ba%2Fgaleria%3Fghp%3D%26ghv%3D%26ghe%3D%26ghl%3DX13%26gha%3D%26ghdo%3D%26ghdd%3D%26gsd%3D0
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

23.6.2020
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #13:
Kedy tade jazdila, resp. sa tam otáčala X13, nejako si na to nespomínam?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

23.6.2020
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #13:
Povch z tých krpatých chodníkových kociek autobusy fakt neunesie... Odkedy sa to námestie takto urobilo, furt to treba opravovať a aj tak tam stále sú nové a nové vymleté miesta od ťažkých vozidiel zásobovania, techniky vozenej do Reduty apod.
Odpovedať
Ike

Ike

23.6.2020
#15 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #13:
Podľa mňa zbytočne horekuješ. Je to od podlahy zlé riešenie.

Ramzi to veľmi dobre zhrnul. Dodám ešte jeden argument: všadeprítomní chodci - je to pešia zóna. A električka chodí po koľajniciach, nie po povrchu.

Z pohľadu kvality verejných priestorov by si vytvoril nebezpečné pseudoobratisko. Tá električka je tam pekne "uprataná", autobus by to úplne zničil.

Nehovoriac o tom, že by to vyžadovalo zmenu dopravného značenia a KDI by tomu (oprávnene) naklonení neboli.

Súčasná úprava má tiež svoje muchy (priechody), ale autobusy sú aspoň tam, kde majú byť - na ceste.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
N/A

N/A

23.6.2020
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #13:
Skús sa opýtať kompetentných v DPB, toto štekanie tu Ti akurát zvýši tlak a nič nevyriešiš. 😏
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

23.6.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #11:
Asi rovnaké riešenie ako súčasné postávanie náhodne odparkovaných autobusov na kraji cesty....
Príde, otočí, odchádza. Priebežná konečná, prestávka na druhej strane. Problém?
Zastaví na rovnaký čas ako električka, či električka v pohode môže blokovať vjazd na parkovisko, ale autobus už nie? A zaujímave, že trebárs X13 tade jazdila a rpoblém to nebol.....Ono je to všeobecne vždy zaujímave, ako raz niečo ide, a inokedy to isté reišenie je zásadný a neprekonateľný problém. Ako, mne to je v zásade jedno, ale ak niekomu je extremne obrovský problém prestup pod mostom, napadlo ma práve toto riešenie ktoré dokáže ušetriť voz, a súčasne je realizovateľné. Zvládne vozidlo vytočiť ten priestor? Zvládne. Unesie povrch vozovky? Udržiava už roky autá, a aj premávku príležitostných liniek autobusov + otáčanei sa diaľkových autobusov = áno, unesie to.
Vopchať do signálneho plánu...wtf? 30m električka sa zmestí a 18m autobus nie?
Prestávka na druhom konci....problém?
Odpovedať
N/A

N/A

23.6.2020
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #11:
Presne o tom hovorím, ako píše ramzi.
Odpovedať
N/A

N/A

23.6.2020
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #10:
Čiže navrhuješ aby sa dve nosné linky točili tu: https://abload.de/img/nlsbdjhe.png , pričom by nesmeli blokovať električky a prístup na parkovisko ministerstva, museli by sa vopchať do signálneho plánu a nejak by bolo potrebné vyriešiť aj prestávky vodičov. K tomu si ešte treba prirátať povrch z mačacích hláv, ktorý vôbec nie je na niečo takéto stavaný.

Imho to po technickej stránke zas tak jednoduché nie je.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

23.6.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #9:
V čom konkrétne? Technicky netreba nič riešiť, priestorovo je to dostatočné, a ťahať spoj až pred Euroveu postráda nejaký hlbší zmysel, keďže už bude prestup na električku ktorú to hradí na Chatámovi a Novom moste.
Nepoužívajú sa inak APC teraz na tých Xkových linkách pre zistenie dopytu odkiaľ kam vlastne karlovešťania majú najvyšší dopyt po cestovaní? Kde vystupuje najviac ľudí? Šafko?? Eurovea? alebo nebodaj Nový most či NLS?
Odpovedať
N/A

N/A

23.6.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #8:
To znie veľmi nereálne.🤖
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

23.6.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Dezerter #5:
Taký šotonávrh ukončenia tých Xkových liniek na NĽŠ (odbočenie vľavo, v polovici dĺžky zvrat doprava skoro o 180°na zastávku električky smer Šafko, Nástup/Výstup a po signále voľno výjazd doprava? Neušetrilo by to na každej linke po 1 vozidle?
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

22.6.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dezerter #5:
Chatám Sófer mohla byť veľmi dobre integrovanou alebo aj klidne Most SNP, keďže tam stávali posilové busy
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

22.6.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dezerter #5:
Tak to je milé prekvapenie. 😃
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Dezerter

Dezerter

22.6.2020
#5 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Hovorí sa o ponechaní X5 aj X33 v súčasnej trase pre zložitý prestup od električiek pod mostom SNP resp. Chatam Sófer
Odpovedať