Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: burz #12202:
automat pri Radegaste už nie je ...
Reakcia na: burz #12202:
Ďakujem tiež,mám pár pripomienok (k dokonalosti):
1. obsluha zastávky Záblatie, pošta smerom na Rybáre je i u linky 6 rovnako ako 3.
2. Údaje MDS isto neslúžili ako podklad 😉
Reakcia na: burz #12202:
Vďaka!!!
Reakcia na: Jacob #12200:
Vlaky Arriva chodili obsadené veľmi slušne, často som s nimi chodil do Nemšovej a ďalej do ČR. V TN obyčajne zvyklo nastupovať/vystupovať okolo 20-25 ľudí. Tiež je treba dodať, že na motorák je to pre cestujúcich dosť pohodlné (obzvlášť tichá zóna), takže dúfam, že sa vrátia. 😉 Vlak ide mimo elektrifikácie v úseku Trenčianska Teplá - Staré město u Uherského Hradiště.
Reakcia na: irizar #12199:
Ja by som tak chcel vidieť obsadenosť daného vlaku čo ho dočasne zrušili, ja osobne som ním síce nešiel, ale ani by som to nemal v pláne, ísť v roku 2019 do Prahy motorákom to by som nedal 😃
Typujem, že aj dosť jazdí cez trate, ktoré sú elektrifikované z motorovou jednotkou je dosť neefektívne, zároveň je tam nižší komfort a vlastne aj kapacita, ale chápem, že nie je možné, aby v určitom úseku išiel motorový a v inom elektrický rušeň keďže sa to tam tak striedajú tie trate.

Ale teraz opäť jazdí cez Trenčín RegioJet aj do Prahy, čiže konečne poriadne spojenie do Prahy, aj keď raz za deň, tak skvelé, doteraz kto chcel ísť na ten smer, tak buď prestup v BA alebo ZA či v Púchove, hej bola tu možnosť Arrivy, ale ja by som si ju nevybral kvôli komfortu.
Reakcia na: draxter #12198:
Ceska Arriva je uz v autobusoch svojou neschopnostou preflaknuta. V takych Teplicich alebo prazskej integrovanej doprave by vedeli rozpravat. Takze ma ani neprekvapuje, ze si tieto maniere preniesli aj na zeleznicu...
Reakcia na: kvorka #12196:
Lebo toto mesto vie len šetriť a vyberať parkovné: čo sa pre MHD urobilo v roku 2019? NIČ. Len zbytočné opravy za ťažké prachy na starých črepoch B952...

Všetky mestá posilujú dopravu na Silvestra a v noci na Nový rok. Trenčín? Nočná linka nejde, veď načo, kedy by bola dokonca isto zisková a narvaná (ako som ju zažil posledne tuším 12 rokov dozadu). Radšej sa robia rôzne pseudoťahy a ide sa šetriť na 2 dňoch v roku, čím sa domýlia všetci cestujúci, pretože cestovný poriadok obmedzenie tohto druhu ani nemá.

Haló, budíček, páni radní, Vám to zrátame a bude nás zaujímať, koľko lówe z parkingu šlo do MHD - koľko zastávok urobilo mesto tento rok? Koľko nových busov? Posilnila sa MHD /nerátam tie 3 víkendovíe spoje na 24 pred Vianocami)?

Jazdia stále len 4 z 5 možných kĺbakov, prečo? Toto mesto je neschopné požiadať, aby sa nasadili všetky, najmä keď je teraz dopyt a ešte aj situácia s busmi taká, že jazdia prímestské vozy? Toto je neschopnosť a nevedomosť!!! V roku 2010 kĺbových poradí bolo 5....

Nastal čas asi aby pán Rybíček zvážil, čo mesto môže dať, lebo už asi nemá čo a aj tender na MHD nedokázal urobiť - vraj by to nestihli, ale pravda je že neskoro sa zbadali a potom to tak vyzerá s vozovým parkom ako teraz.... ďakujeme. 👎
Reakcia na: linka10 #12194:
ešte aj tá "nová dedinská MHD" v PB bude jazdiť 30.12. ako "w". To len v TN to zas majú na meste v prdeli.
Reakcia na: linka10 #12194:
Zase sa porušuje zákon? Napíšem na mesto zajtra! To je výsmech, hlavne že na linke 24 dokážu obmedzujúce znamienko doplniť, tak zase šetríme na nesprávnom mieste....vrchol arogancie moci,vyberať parkovné to áno a šetriť na MHD. Či bude v dane dni parkovanie zadarmo?
Inak všimol si niekto, že podľa tohto oznamu https://www.sadtn.sk/aktualita/188-vedenie-autobusovych-spojov-mhd-trencin-23-12-2019-az-07-01-2020-mimoriadna-linka-na-polnocnu-sv-omsu-24-12-2019/ bude MHD jazdiť aj pracovné dni ako počas víkendu? Konkrétne 27.12., 30.12., 31.12.? Vôbec ale v novom cestovnom poriadku nie je znamienko, čo by o tom informovalo.
keďže tu padlo pár myšlienok týkajúcich sa zmien liniek na gen. M. R. Štefánika, dávam do pozornosti nedávno spustené posudzovanie EIA, kde sa rieši navrhované obchodné centrum oproti Maxu (areál Meriny). Odhad pracovných síl po dokončení - 104 zamestnancov.

www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/obchodne-centrum-trencin
Reakcia na: Marek6283 #12191:
Zaujímavý postreh, to by ma (ako cestujúceho) veru nenapadlo. Pretože uhol vjazdu aj výjazdu mi prišli celkom ok (rsp. aspoň lepšie, ako na Soblahovskej). Len škoda, že je tam to parkovisko. Okrem toho chválim vodiacu dlažbu, na ktorú sa na Soblahovskej aj Gen. Svobodu zabudlo.

Inak "BUS stojany" chýbajú na viacerých novších aj starších zastávkach, hlavne v priemyselnom parku, tam nie je nikde. Pričom tie dočasné označníky nie sú práve reprezentatívne. 🤔
Reakcia na: Michal Mazánik #12190:
Tato nova zastavka -aj by som rad napisal ze NEMA CHYBU...,no zial ked z nej chcem s autobusom vist,musim cakat kym nic oproti neide... ale to asi nie je ani tak zastavkou ako tym zuzenim pruhov a parkoviskom... skratka musim az do protismeru zajst prednou castou autobusu... inak este novsi BUS-stojan presunut a bude to ...
Pozeral som záznam z diskusie s primátorom. V jeho prezentácií sa iba vo všeobecnosti venoval aj MHD. Okrem iného zdôraznil 1,6% nárast cestujúcich, 12% nárast v integrovanej doprave (aj keď podľa môjho názoru zjednotené cenníky nemajú s IDS nič spoločné). Ďalej zmienil rôzne mimoriadne linky, nákup prvého klimatizovaného autobusu a pripravované verejné obstarávanie nového dopravcu.

V ďalšej časti mobility sa venuje regulovanému parkovaniu a investíciam. Sú to približne minúty 13-21. Link: https://www.youtube.com/watch?v=ZLgzsfgPJEI&t=1306s

Reakcia na: kvorka #12187:
V zásade nie som ani proti riešeniu jednotky na Sihoti. Iba mám obavu, aby to nezhoršilo prehľadnosť siete. Ale ak by sa linky 2 a 12 spojili (napr. do linky 12), potom by to šlo. Linky 11 a 12 do Kubrej by sa cestujúcim aj dobre pamätali.

Jediný problém, čo ma ešte napadol, je nevyhnutnosť vybudovať zastávky Pred poľom (smer Sihoť, L1) a Žilinská (smer Kubrá, L12). Tam by hlavne pri Žilinskej mohol byť problém s nedostatkom miesta (ale riešenie by sa snáď našlo).
Reakcia na: Michal Mazánik #12186:
jednotku na stanici ukončiť nemôžeš, stále veľa ľudí robí v TRENS-e, a sídlisko Pred Poľom by dostalo na frak ak by prišlo o polovicu spojov, to by linka 11 nevyjazdila sama. Ja sa preto skôr prikláňam k tomu, aby sa prípadne 1 presmerovala okolo neho na Sihoť a naopak linka 2/12 môže jazdiť do Kubrej. Stálo by to za úvahu. Potom by 1 bola určená vyslovene pre kĺbaky, lebo by spolu s linkou 8 vytvorili kostru celej osi Juh - centrum - Sihoť, kde je najväčší prepravný prúd.

Tie noviny trpia aj preto, že tá pseudoobsluha linkou 12 je úplne od veci. Presmerovať treba tadiaľ ako píše draxter obidve linky (teda nechať len jednu samozrejme) a je to.

Oblasť Maxu a Pod Sokolice má celkovo nie príliš vhodnú obsluhu, keď zvážime že ÚPN počíta s predĺžením ulice K výstavisku do Kubry, tak potom presmerovanie linky 23 tam by bolo ideálne (alebo 22).
Reakcia na: draxter #12185:
Tak samozrejme, v Zámostí je najväčším problémom pre tvorbu CP infraštruktúra (ktorá pred modernizáciou umožňovala lepšie trasovanie ako teraz). Myslím, že pre časti za traťou by bolo jednoznačne správne sústrediť sa na posilnenie L3, ako píše aj Kvorka. Keďže ako jediná nekrúži po celej časti, má najväčšiu šancu osloviť cestujúcich.

Okrem L13 a L31 by som zvážil aj zrušenie L27 a načasovanie trojky tak, aby na gymnáziu/Braneckého boli možné prestupy z/do OC Laugaricio (spolu s posilnením L24 na 30 min.)

Ohľadom Novín, čo sa týka vyťaženosti, mali dosť rozpačitý úvod, teraz ráno tam býva okolo 5-7 ľudí, inak 1-5 ľudí. Je to málo, ale stále lepšie ako Nozdrkovce, kam mimo špičky nejazdí takmer nikto. Noviny by si preto zaslúžili lepší interval.

Viem, že je to dosť nepopulárny a v minulosti nie práve osvedčený počin, ale linky 1 a 22 by som spojil. Pretože linka 22 už má iba minimum spojov (v porovnaní s jej podobou pred rokom 2012) a linka 1, ako som už veľakrát písal, jazdí v Kubrej poloprázdna, zbytočne sa tam plytvajú harmoniky. Napadajú ma 3 možnosti, kde "novú" linku ukončiť: na stanici, pri MAXe/Výstavisku, alebo na Sihoti cez Pred polom. Najviac asi preferujem stanicu, alebo MAX.🤔

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.