Reakcia na: Spirits #735:
Nič v zlom, ale myslím si, že v(ý)hodnosť zmluvy s Irisbusom posudzujú ľudia, ktorí majú možnosť zvážiť všetky pre a proti na základe omnoho väčšieho množstva podkladov ako máš k dispozícii Ty 
Re #736 Spirits: LE neoznačuje mestskú verziu autobusu, ale je skratkou od anglického "low entry" - tieto autobusy sú akousi lacnejšiou alternatívou k plne nízkopodlažným vozidlám, kedy nízkopodlažná je len časť vozidla a bezbariérový vstup je len pri vybraných dverách. Vyššia úroveň podlahy je od zvyšku oddelená schodom. Typickým príkladom je SOR BN.
Spirits
Ak by MHD v Trencine fungovala na zaklade efektivnosti s prihliadnutim na potreby obyvatelov, nemal by som problem. Ibaze ak budu take vztahy Cellera s vedenim SAD ake su, nikde sa nedostaneme. Darmo nam bude otrcat na namesti Irisbusy, ked system nefunguje.
Most nepostavime za rok, ale toto su veci, ktore su do roka urcite realizovatelne/efektivne riadenie, nesubeznost, casova rozlozenost, odchody podla CP, fajcenie v autobusoch, ignorovanie hydr.naklapania na Citelise.../. Kolko ludi upozornuje na chyby v MHD na stranke trencin.sk. "Riesime, bol upozorneny, stotoznujeme sa...bla bla bla. Keby chcelo oddelenie dopravy kopnut do vrtule a konecne sa rozhybat, vyzeralo by to podstatne inak. Chyby sa robia, no mnohe sa daju riesit "okamzite". A ako sme sa tu bavili o "vsetky zastavky na znamenie", tak silne pochybujem, ze by bol zaujem aspon o studiu! Tam nezachytili ine moderne trendy, takze cakat od niech nieco tak "komplikovane" je boj s veternymi mlynmi.
Ale ked sa schvaluju odmeny, tak sa veci daju tak do pohybu, ze by sme boli prekvapeni!!! Keby aspon bolo vidiet za co, nemal by som problem!
BTW:Dizajn Citelisu sa mi velmi paci. Francuzi sa pohrali.