Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Menej liniek, ale viac spojov na nich = častejšia premávka.
...kde autori nechali toto heslo?

Rozšírenie premávky od skorého rána do neskorého večera...žiaľ skoré ráno sa nerozšírilo, ale zúžilo

Priame spojenia = z každej štvrte do centra a k nemocnici....nuž akosi to tiež neplatí

O - lepšia orientácia Priem.park....čo ten spoj P6 do Aoz?
K obehom vozidiel: nasadenie klubového vozidla nemôže byť know hore, lebo je platené a nasadené podľa požiadavky objednávateľa. Takže ak ide o novú koncepciu a linkovania, toto by nám tiež mali zverejniť.
Reakcia na: milan001 #11310:
Dúfam, že sa dočkáme pravidelného a trvalého nasadenia všetkých 5 harmonik
Reakcia na: draxter #14507:
Preto si myslím, že keď sa tu z ničoho nič vytvára linka 16, hoci sa dakedy linka 7 v podobnej trase zrušila, tak sa v prvom rade majú prepájať celky s vysokým podielom obyvateľstva, služieb, zamestnávateľov a škôl. A to je i Sihoť I,II a Pod Sokolice.
Reakcia na: kvorka #14506:
Nedá sa všetko, ale keď sa tak zásadne navyšujú km, presmerovanie liniek 4 a 11, tak je to ozaj legitímna požiadavka na takéto spojenie.

Nočná doprava mi príde samozrejme potrebná. Ale ak je možnosť takéhoto rozsahu, trebarz aj Juh I. Mňa mrzí že Sihoť je v "x" bez nočnej dopravy. By ma zaujímalo, kam idú autobusy z posledných spojov prichádzajúcich na sídlisko, pretože tam vychádza každodenné možnosť spoja N2...
Ak už potrebujeme mať spojenie Sihoť I - Kubrá, tak by logicky malo byť oveľa ziadanejsie Sihoť I - Pod Sokolice. Cieľ do zamestnania, nákupy a skoly. Predĺženie linky 23 zo stanice po Štefánikovej, Pred Poľom a Žilinskej na Rázusovu.

A nočná doprava: ja by som nechal N1 v trase 50, a N3 by som nadviazal na stanici po tom, ako by prišla N1 z Kubry. N2 by bola protismerná k N1 (stanica - Pod Sokolice - Kubrá - Sihoť IV,I - stanica - Hasičská - Inovecká - Juh).

A práve nočnú linku by som nechal jazdiť aj na Juh I i II, ak to môže linka 1 s klbakmi, prečo nie nočná linka?
Reakcia na: Marek6283 #14504:
Kuk link o obchádzke
Mňa zaujíma, či bude vínimočne povolené odbočenie vľavo zo Staničnej ul. na Bratislavskú na tieto dni-týždne ako je na mapke, alebo sa pôjdeme otočiť v smere na Záblatie na kruhový objazd vpravo - pri starom Heroldovi? Cez víkend a celkovo cez prázdniny tam kolóny nie sú, len sa pýtam či sa to poriešilo alebo ostane značenie ako je.
Jedna dobrá správa aj pre MHD: TSK neodsúhlasili 30km/h na ceste III v Zablatí. Zdravý rozum vyhral, hlavná a jediná dopravná tepna a ešte na nej 30tka by bola hlúposť.
Reakcia na: milan007 #14500:
Ten sľub som dal ja a napísal som, že súhrnné CP zverejníme po ukončení pripomienkovania. Budú zverejnené spolu so zvyšnými CP, čiastočne vyhovieme aj draxterovej požiadavke na doplnenie zastávok.
Reakcia na: milan007 #14496:
Toto je dosť odveci výluka. Kľudne sa to mohlo obísť po Kozusnickej bez takéhoto krúženia.
Reakcia na: Michal Mazánik #14499:
Tak som zvedavý na výsledné úpravy. Škoda, že kolega nedodržal sľub draxterovi a nezverejnil tie súhrnné CP z ním požadovaných zastávok.
Reakcia na: milan007 #14498:
So zastávkou Lipová sa už vôbec nepočíta, nakoľko sme vyhoveli požiadavke cestujúcich na trasovanie linky 7 okolo Medik centra.
Reakcia na: Michal Mazánik #14497:
A to sa od spustenia nepočíta s takou úpravou? Akurát by bola skôr a mesto by konečne splnilo i sľuby ohľadne zastávok. Či nám slúžia zase za vzor zastávky typu ČOV alebo Kubrická?
Reakcia na: milan007 #14496:
Pretože kvôli 3 výlukovým dňom nemá zmysel povoľovať 3 dočasné zastávky, upravovať organizáciu parkovania a budovať dočasné spevnené nástupište v páse zelene na Lipovej.

Na testovanie prejazdnosti slúžia testovacie jazdy, nie výluky.
Reakcia na: Michal Mazánik #14495:
Mňa zaujal postreh kvorku pri obchádzke ZlatovskejXBrnianskej. Prečo sa ozaj linky nepresmerovali tade, kade navrhujete vliecť linku 7? Aspoň by sa odskúšala prejazdnosť.
Reakcia na: ajjo #14493:
Radšej obavy vyvrátim už teraz. 🙂 Kompromis spočíva práve v tom, že sme nechceli na Sihoti spôsobiť výpadky spojov zo spoločného intervalu, takže linka 11 zostáva v celom rozsahu cez Sihoť. Zachovanie priameho spojenia je riešené doplnením nových spojov, nad rámec pôvodného návrhu. Ide o navýšenie výkonov, ale v pomere k celkovému objemu sa nejedná o veľký nárast. Naopak, v prípade úpravy trasy linky 4 mimo Ulicu Jána Derku došlo zasa k miernej úspore.

K posunu konkrétnych spojov podľa požiadaviek sme pristupovali len výnimočne, najmä v skorých ranných a neskorých večerných hodinách. V prípade, ak bol potrebný posun počas dňa, je posunutý celý takt, aby nedošlo k rozbitiu intervalu. Pri takýchto úpravách sme samozrejme brali na zreteľ aj preklady liniek na spoločných úsekoch.
Reakcia na: kvorka #14491:
Budú zverejnené v polovici augusta, ako uvádzame v článku. V týchto chvíľach sa s definitívnou podobou novej koncepcie oboznamuje dopravca.
Celkom sa obávam spojenia Kubrice a Maxu „vo vybraných častiach dňa”. To akože každý druhý cez Sihoť? Pardon, ale pri intervale 30/60/60 je to smiešne. Zároveň chápem, že k tomuto kroku autorov prinútil nátlak verejnosti. Rovnako aj posun konkrétnych spojov podľa požiadaviek, čo môže vytvárať ďalšie nepravidelnosti v spoločných intervaloch. A ŽST Zlatovce je za mňa dosť škoda. Dúfam, že moje obavy CP vyvráti 🙂
Reakcia na: Pablo #14490:
Úpravy sú za nami, bikarbóna v nás. Je to lepšie pre ľudí, o krôčik už zas! 😍 V deň pamiatky zosnulých, pochováme čo tu bolo. Nech to nové dobré je ako ženské lono-lebo to je ono❗ 😛

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.