Reply on: tomas153cv #14565:
Ono to ale napríklad funguje aj v tom Ružomberku, kde vychádzajú z podobných reálii ako tu v Trenčíne, len na rozdiel od Trenčína sú ešte menšia prevázdka. Treba len pri jednotlivých väzbách určiť strop, koľko minút maximálne má zmysel aby prípoj čakal. Asi sa zhodneme všetci na tom, že pri 30-minútovom intervale nebudú na seba čakať spoje 15 minút (koniec-koncov v MHD systémoch býva max. garancia prestupu tak 5 min.).Určite súhlasím s tým, že treba zabezpečiť, aby prestupy boli spoľahlivé a vyšli vo väčšine prípadov.
theo
3:45 - prípoj k vlaku do BA
4:40 - prípoj k vlaku do ZA
5:10 - robotnícky na šiestu Pod Sokolice
prechádzame na systém:
3:40 - prípoj k vlaku do BA
hodinudvadsať diera
5:02 - do detského mestečka
a ďalej 15 minútový interval
Neviem, miesto rušenia možno posunúť ten autobus 4:40 trochu neskôr, aby bol použiteľnejší na prestup na vlak smer DCA/IL/PU/PB/ZA.
Presne tak bol pôvodne vytvorený ako prípoj k prvému REXu do Košíc, resp. v súčasnosti s prestupom v Žiline.
Po pár rokoch minútových posunov prvého REXa sme dospeli k nezaujímavému prestupovému času 24 minút.
Alebo nejako rozhodiť prvý víkendový spoj L1 aj L11, ktoré si podľa návrhu budú zavadzať 5:19 Pod Juhom a po pár minútach na Legionárskej, Braneckého, Hasičskej... čo mi príde ako nezmysel...