Close

#7819, Jantárová cesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (18 Feb 2016) (44/63)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta
Date: 18.2.2016
Vehicle: ČKD Tatra T3 #7819
Gallery: Bratislava › ČKD Tatra T3
Route:
Author: imhd.sk, archive
Times viewed: 6120

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Juro_BA

Juro_BA

19 Feb 2016
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: TeBeCe #12:
Takže nakoniec nie všetky požiadavky zo strany úradníkov v rámci kolaudácie museli byť dodržané ako vidím...
Reply
TeBeCe

TeBeCe

19 Feb 2016
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Juro_BA #11:
Da sa to vyfrezovat. Taka bola aj povodna poziadavka toho kolaudacneho dedka, aby to tak spravili pred skuskou.
Reply
Juro_BA

Juro_BA

19 Feb 2016
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #10:
Ďakujem za odpoveď. Raz tu niekto písal, že ak by sa to niekedy malo využiť, dá sa to naozaj prinavrátiť do funkčného stavu?
Reply
Mike

Mike

19 Feb 2016
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: Juro_BA #9:
Lebo v štádiu, keď už bolo úplne jasné, že tak skoro sa ten 1435 mm nepoužije (ak vôbec niekedy), tak si uplatnil DPB požiadavku, aby boli tie srdcovky zavarené. Vzhľadom na to, že v celom projekte sa neustále robilo kvantum zmien stavby pred dokončením (terminus technikus podľa stav. zákona) , tak s tým nebol problém. A predpokladám, že to bolo prekonzultované s riadiacim orgánom, príp. Jaspers, a tejto požiadavke od DPB bolo vyhovené.

Takto sa tie srdcovky budú podľa všetkého menej opotrebuvávať (a asi aj kolá električiek?) a DPB ako správca tej trate s tým bude mať menej roboty..
Reply
Juro_BA

Juro_BA

19 Feb 2016
#9 Rate positive Rate negative
Možno to tu už bolo niekde spomínané, každopádne som túto informáciu nepostrehol. Vie mi niekto povedať skutočný dôvod, prečo zavarili tie výhybky? Má to nejaký racionálny dôvod? Pretože predpokladám, že trať musela byť naprojektovaná bezpečne, veď pôvodne mali byť oba rozchody používané.
Reply
810zssk

810zssk

19 Feb 2016
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #7:
Napisal som ze riziko je male. Ale zda sa mi ze kazda destabilizacia i len jedneho kolesa je zbytocne znizovanie istoty ze to prejde bezproblemovo.
Reply
S499.1023

S499.1023

19 Feb 2016
#7 Rate positive Rate negative 1
Reply on: 810zssk #2:
Aké riskovanie? Toto sa deje v Olomouci v rutinnej prevádzke niekoľko desiatok krát denne.
Reply
majak

majak

19 Feb 2016
#6 Rate positive Rate negative
ked vidim tento detail tak som si hned spomenul na tie nove nastupistia v dubravke - na drobneho v smere do mesta sa uz prepadavaju tie dlazobne kocky, cele je to tam rozbite, popraskane... kvalitna praca... vsimol som si to predvcerom
Reply
Mike

Mike

18 Feb 2016
#5 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Miro #3:
Nemohli. Lebo tu sú zavarené srdcovky iba na jednej koľajnici. Ale cez druhú koľajnicu idú tie kolesá bez obmedzenia celý čas. Ale na Šafku sú na jednom mieste zavarené srdcovky na oboch koľajniciach, takže tam by ta el. vykoľajila..
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

18 Feb 2016
#4 Rate positive Rate negative 2
Reply on: Petto #1:
Co sa zase komu nepaci ?
Reply
Miro

Miro

18 Feb 2016
#3 Rate positive 2 Rate negative 1
To takto mohli prejsť aj cez Šafko a DPB by si to mohol dať patentovať.
Reply
810zssk

810zssk

18 Feb 2016
#2 Rate positive 1 Rate negative 4
Aby nestacilo ze sa Sestinovi vsetci skladame na organizaciu tejto sotoakcie, tak este si presadil aj taketo uplne nezmyselne riskovanie? Sanca ze sa nieco stane je sice mala, ale aj tak - ucel nie je ziaden. Ked mu nevadilo neotestovanie vyhybiek, tak poslednych par metrov rovneho useku je ovela mensi problem.
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

18 Feb 2016
#1 Rate positive Rate negative 3
napriek tomu,ze je to tu zavarene,tak pomaly sa to dalo prejst ?
Reply