Close

Radlinského ul., Ul. Imricha Karvaša

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (17 Aug 2015) (5/20)
Download item
Discussion post:
Location: Radlinského ul., Ul. Imricha Karvaša
Date: 10.8.2015
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Tracks › Tramway tracks in city center
Route:
Author: imhd.sk, archive
Times viewed: 3828

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
matus7532

matus7532

21 Aug 2015
#13 Rate positive Rate negative
Tak zrovna ľudia podpísaný na vozovke by to navrhli ešte horšie, kedže je to odbor Technické zariadenia budov - zdravotechnika (vodovod, kanalizácia v budovách).
Čo viem tak Dopravné stavby sú jedným z najslabších odborov na SvF a počet absolventov je do 20 aj keď v najbližších rokoch to bude číslo na zrátané na prstoch rúk.
Reply
horizon286

horizon286

19 Aug 2015
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Ibiza #11:
Ako ja viem že opravujú len aby dočerpali eurofondy, ale zase zatrávňujú, zastávky sa prerábajú na bezbariérové a spoločné s autobusmi a hlavne ten stavebný ruch je na úplne inej úrovni. A hlavne za 7 týždňov dokázali na 2,5 km dlhom úseku na Evropskej kompletne odstániť betónové panely, upraviť zastávky, zatrávniť trať a spustiť pôvodnú prevádzku.
Reply
Ibiza

Ibiza

19 Aug 2015
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: horizon286 #10:
Pekný kontrast. Tragikomické.
Reply
horizon286

horizon286

19 Aug 2015
#10 Rate positive Rate negative
Len také nazretie k susedom: http://praha.idnes.cz/dalsi-tramvajova-vyluka-v-praze-dnh-/praha-zpravy.aspx?c=A150819_091336_praha-zpravy_bur
Reply
roberto77

roberto77

18 Aug 2015
#9 Rate positive Rate negative
Vdaka za vysvetlenie.
Reply
lostrail

lostrail

18 Aug 2015
#8 Rate positive 3 Rate negative
Nuz, roberto, chod sa previezt niekde, kde su pekne obluky od vyhybky az po vyhybku, elektricka nimi moze prejst pokojne aj 50tkou (tu by sa dala uhrat taka 30tka, keby chceli), nic nehuci, nepiska, nebuchoce ako keby sa uz-uz mala vykolajit. Samozrejme hovorim o zahranici, aspon zatial. Cez toto sa zas pojde 5-10 km/h.

Tretia kolaj zabera miesto, kde by napr. v smere od HL.ST. mohla byt zastavka STU aj v opacnom smere, cim by sa zjednodusilo vedenie liniek a aj pochopenie cestujucich... Ked vidim to zalomenie odbocky or Radlinskeho, uz sa tesim na tie supy...
Reply
roberto77

roberto77

17 Aug 2015
#7 Rate positive Rate negative
a preco je to vlastne zle?
Reply
Ámos

Ámos

17 Aug 2015
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #5:
ide to metodou najmensieho odporu. Na co pohnut hlavou, urobime to tak ako je to roky.
Reply
Solider

Solider

17 Aug 2015
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Ibiza #4:
A ako sa to vylučuje? Magistrát nemá zamestnaných odborníkov na koľajové trate, tak využívajú odborný personálny substrát dopravcu. Spolu niečo vyhútajú a následne to dajú spracovať projektantovi, ktorý väčšinou kreslí to, na čo je roky zvyknutý.

A toto je práve vysledok roboty tohto triumvirátu.
Reply
Ibiza

Ibiza

17 Aug 2015
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #3:
Si prečítaj popis k fotke:

"O zachovaní predimenzovanej podoby križovatky s lámanými oblúkmi rozhodli inžinieri na magistráte, v dopravnom podniku a u projektanta."

Reply
Solider

Solider

17 Aug 2015
#3 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Ibiza #2:
Lebo DPB trate nevlastní, iba ich spravuje. A nemá ani pečiatku.
Reply
Ibiza

Ibiza

17 Aug 2015
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #1:
Prečo nemenuješ aj zodpovedných ľudí z DPB?
Inak súhlasím s popisom k tejto fotografii.?
Reply
Solider

Solider

17 Aug 2015
#1 Rate positive Rate negative
Schlosserovský realizmus v praxi. Toto je ktoré dielko v poradí? Po Trenčianskej, Blumentáli, Dúbravke a Štúrovej už piaty prúser? A hádam nadlho posledný.
Reply